Ścieżki i pasy rowerowe
Moderator: Wiliam
A rowery mają inny czas ewakuacji? Bo sądząc po zachowaniu świateł na pasie dla rowerzystów na Świętokrzyskiej przy Jasnej i Pl. Powstańców, to nie wydaje mi się.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie wiem czy mają, ale wydaje mi się że mogłyby.
Może mają krótszy czas zielonego? Ale tak czy owak, to jest cała nowa faza i co gorsza musi być przez obie jezdnie Alej i tory jednocześnie - a bez tego przejścia/przejazdku to tam cały czas coś wjeżdża/wyjeżdża z którejś jezdni.
Rowery mają krótszy czas ewakuacji (wyższą prędkość ewakuacji), ale po prostu jeśli przejazd rowerowy występuje razem z przejściem (czyli chyba w 100% wypadków w Warszawie), to cykl sygnalizacji rowerowej jest taki sam jak pieszej z oczywistych względów.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Wzdłuż Świętokrzyskiej (Marszałkowska->Nowy Świat) pas rowerowy jest na jezdni, a nie razem z przejściami, a mimo to rowery mają krótsze zielone niż równolegle jadące auta...
Może ze względu na prawoskręty lub lewoskręty? Niestety nie znam rozwiązania na Świętokrzyskiej, więc mogę tylko zgadywać.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Mają krótsze niż piesi na przejściu obok.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1599
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Przede wszystkim, faza z południowej E. Plater kolidowałaby z fazą dla lewoskrętu Złote Tarasy Patelnia. Trzebaby wykroić ileś sekund z cyklu.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dokładnie tak.
Poza tym, na poludniowej na Emilii Plater docelowo miała być ścieżka rowerowa wykrojona z jezdni lo zachodniej stronie...
Poza tym, na poludniowej na Emilii Plater docelowo miała być ścieżka rowerowa wykrojona z jezdni lo zachodniej stronie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Pełnomocnik Prezydenta m. st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej: Przetarg na kładkę rowerową pod mostem Łazienkowskim
Jest szansa, że mostem Łazienkowskim będzie można przejechać, wygodnie i legalnie, rowerem na jesieni 2017. Niestety tylko do Cypla Czerniakowskiego, ale jest nadzieja na odbudowę mostku nad Portem Czerniakowskim i wtedy w sumie dosyć wygodnie można by dojechać do Łazienkowskiej i dalej w stronę Śródmieścia.
Przejście nad Wałem Miedzeszyńskim ma być tylko po jednej stronie. Jest napisane że po północnej, na wizualizacjach widzę południową. Ciekawostką jest rezerwa na rampy ze ścieżki na praskim brzegu Wisły.
Dodano po 4 minutach 26 sekundach:
A, jeszcze link do artykułu na ten temat na Transporcie Publicznym (więcej wizualizacji): http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 51306.html
Jest szansa, że mostem Łazienkowskim będzie można przejechać, wygodnie i legalnie, rowerem na jesieni 2017. Niestety tylko do Cypla Czerniakowskiego, ale jest nadzieja na odbudowę mostku nad Portem Czerniakowskim i wtedy w sumie dosyć wygodnie można by dojechać do Łazienkowskiej i dalej w stronę Śródmieścia.
Przejście nad Wałem Miedzeszyńskim ma być tylko po jednej stronie. Jest napisane że po północnej, na wizualizacjach widzę południową. Ciekawostką jest rezerwa na rampy ze ścieżki na praskim brzegu Wisły.
Dodano po 4 minutach 26 sekundach:
A, jeszcze link do artykułu na ten temat na Transporcie Publicznym (więcej wizualizacji): http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 51306.html
A tak w ogóle 6-7% procent nachylenia (zakładam, że podłużnego, a nie wypadkowego) jak na drogę rowerową to jest tak sobie (chyba że to tylko podjazdy, wtedy ok). Owszem, wciąż lepiej niż na Alejach Ujazdowskich, ale nowy obiekt powinien spełniać założenie o pochyleniu podłużnym mniejszym niż 5%.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Może mi ktoś wyjaśnić, co autor miał na myśli:
https://goo.gl/maps/viYGxTVJbQF2
?
A także, czy to nadal tak wygląda?
(Na zdjęciu z góry 2015 wygląda na to, że okrągły znak obrócono o 90 stopni wokół słupka, ale to wiele sytuacji nie poprawia...)
https://goo.gl/maps/viYGxTVJbQF2
?
A także, czy to nadal tak wygląda?
(Na zdjęciu z góry 2015 wygląda na to, że okrągły znak obrócono o 90 stopni wokół słupka, ale to wiele sytuacji nie poprawia...)
Jak dla mnie to w ogóle przesadza się z liczbą postawionych znaków C-13/16. Przy wybudowanej DDR w al.Stanów Zjednoczonych w okolicy Saskiej każde, nawet najmniejsze rozdzielenie DDR i chodnika, trawnikiem, na zaledwie kilka metrów długości, jest otablicowane C-13 i zaraz przy ponownym styku C-13/16.
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Według ostatniej nowelizacji przepisów wzdłuż dróg dla rowerów trzeba na chodnikach malować symbol pieszego. Nadmiar to dopiero będzie!
Jakiś skuteczny producent farby lobbuje
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.