Strona 402 z 461

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 01 paź 2024, 12:08
autor: wincenty
kveld pisze:
01 paź 2024, 10:30
ZielonyJamnik pisze:
30 wrz 2024, 12:23
Pojawiły się pytania od potencjalnych producentów i są 2 ciekawostki.

MZA przesunęło termin składania na 21 października i nie dopuściło autobusów do 18,3m. Także Yutong odpada. Ktoś wie kto to autobus między 18,2m, a 18,3m?
Z ciekawości - czy ktoś wie, ile długości ma Yutong E18PRO? Tyle samo, co U18?
Wystarczyło spojrzeć 4 strony wcześniej - 18,72 m.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 01 paź 2024, 12:14
autor: kveld
wincenty pisze:
01 paź 2024, 12:08
kveld pisze:
01 paź 2024, 10:30


Z ciekawości - czy ktoś wie, ile długości ma Yutong E18PRO? Tyle samo, co U18?
Wystarczyło spojrzeć 4 strony wcześniej - 18,72 m.
Pytam o E18PRO (https://en.yutong.com/products/E18PRO.shtml), a nie U18 (https://en.yutong.com/products/U18.shtml)...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 01 paź 2024, 12:23
autor: R-9 Chełmska
Starczy podejrzeć stronkę, którą linkujesz: Length * Width * Height (mm)

18170*2550*3300

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 02 paź 2024, 9:37
autor: kveld
R-9 Chełmska pisze:
01 paź 2024, 12:23
Starczy podejrzeć stronkę, którą linkujesz: Length * Width * Height (mm)

18170*2550*3300
Chyba się starzeję, bo dalej tego nie widzę, ale dziękuję za info.

Edit: Ok, znalazłem... co ślepemu po oczach... Czyli Yutong ma konstrukcję, na której mógłby bazować, żeby spełnić wymagania SIWZ. Pytanie tylko, jak z homologacją i czy im się będzie chciało...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 08 paź 2024, 12:45
autor: wincenty
kveld pisze:
02 paź 2024, 9:37
R-9 Chełmska pisze:
01 paź 2024, 12:23
Starczy podejrzeć stronkę, którą linkujesz: Length * Width * Height (mm)

18170*2550*3300
Chyba się starzeję, bo dalej tego nie widzę, ale dziękuję za info.

Edit: Ok, znalazłem... co ślepemu po oczach... Czyli Yutong ma konstrukcję, na której mógłby bazować, żeby spełnić wymagania SIWZ. Pytanie tylko, jak z homologacją i czy im się będzie chciało...
Ale ten model w Polsce nie jest oferowany.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 22 paź 2024, 14:54
autor: Flash8222
Otwarto oferty na elektryki.
12 metrów:
Solaris 97, 785 mln zł
Busnex (Yutong) 91,239 mln zł
Irizar 84,115 mln zł
18 metrów:
Solaris 227,550 mln zł
Irizar 222,460 mln zł.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 22 paź 2024, 15:00
autor: michael112
Flash8222 pisze:
22 paź 2024, 14:54
Irizar 222,460 mln zł.
Wiesz, o jakie autobusy może chodzić?

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 22 paź 2024, 15:16
autor: wincenty
michael112 pisze:
22 paź 2024, 15:00
Flash8222 pisze:
22 paź 2024, 14:54
Irizar 222,460 mln zł.
Wiesz, o jakie autobusy może chodzić?
A to ciekawe... Hiszpan tańszy od Chińczyka...

W polskiej ofercie jest tylko ten co obecnie testowany na Kleszczowej, czyli I3, a co ciekawe przegub jest za długi (18,73 m.):
https://wanicki.pl/irizar/oferta/autoka ... ektryczne/

Czyli jeśli nie znajdą żadnych kruczków u Irizara witamy kolejną markę we flocie MZA (solówki), a przeguby zgarnie pewnie tradycyjnie Solaris...
Choć nie, wróć! Szacunkowa wartość zamówienia w przegubach to 226 873 mln... Czyli obydwie oferty nie spełniają SIWZ...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 22 paź 2024, 15:21
autor: Flash8222
Irizar ma w ofercie model o długości 18,20m

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 22 paź 2024, 15:25
autor: wincenty
Flash8222 pisze:
22 paź 2024, 15:21
Irizar ma w ofercie model o długości 18,20m
A jaki, bo nawet na stronie globalnego Irizara go nie ma...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 22 paź 2024, 15:47
autor: Twmastersky
Ciekawe kiedy ktoś się weźmie za te oferty przez "pośredników" i skończy się sprowadzanie chłamu z ChRL lub innych dziadofirm.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 23 paź 2024, 4:29
autor: Michalk001
Twmastersky pisze:
22 paź 2024, 15:47
Ciekawe kiedy ktoś się weźmie za te oferty przez "pośredników" i skończy się sprowadzanie chłamu z ChRL lub innych dziadofirm.
Akurat ciężko nazwać Yutonga chłamem skoro podczas testów spisywał się bezawaryjnie w przeciwieństwie do pewnej niemieckiej marki. 🤔

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 23 paź 2024, 7:35
autor: Flash8222
Spokojnie, mkmy już wypowiadają się w roli fachowców i wypisują, że Irizar to gówno i będą częściej stały niż jeździły 😂

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 23 paź 2024, 7:42
autor: zxcvbnm
Nie mam wiedzy na temat, czy Irizary są okej, bądź nie. Jedynie co zastanawia mnie kwestia deklarowanego zasięgu i wolałbym jednak Yutonga.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 23 paź 2024, 7:44
autor: wincenty
Flash8222 pisze:
23 paź 2024, 7:35
Spokojnie, mkmy już wypowiadają się w roli fachowców i wypisują, że Irizar to gówno i będą częściej stały niż jeździły 😂
W Hamburgu zamówiono 8 sztuk, z dużym opóźnieniem przyszedł jeden, ale więcej stał niż jeździł z powodu dużej ilości usterek, z których opanowaniem producent nie mógł się uporać. W końcu autobus odeslano do fabryki i z całego kontraktu zrezygnowano.