Strona 403 z 411
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 7:47
autor: ashir
wincenty pisze: ↑23 paź 2024, 7:44
Flash8222 pisze: ↑23 paź 2024, 7:35
Spokojnie, mkmy już wypowiadają się w roli fachowców i wypisują, że Irizar to gówno i będą częściej stały niż jeździły
W Hamburgu zamówiono 8 sztuk, z dużym opóźnieniem przyszedł jeden, ale więcej stał niż jeździł z powodu dużej ilości usterek, z których opanowaniem producent nie mógł się uporać. W końcu autobus odeslano do fabryki i z całego kontraktu zrezygnowano.
A w Krakowie zamówiono 4 Irizary i jeżdżą regularnie na 304. MPK i producent też chętnie te autobusy prezentuje.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 8:04
autor: wincenty
ashir pisze: ↑23 paź 2024, 7:47
wincenty pisze: ↑23 paź 2024, 7:44
W Hamburgu zamówiono 8 sztuk, z dużym opóźnieniem przyszedł jeden, ale więcej stał niż jeździł z powodu dużej ilości usterek, z których opanowaniem producent nie mógł się uporać. W końcu autobus odeslano do fabryki i z całego kontraktu zrezygnowano.
A w Krakowie zamówiono 4 Irizary i jeżdżą regularnie na 304. MPK i producent też chętnie te autobusy prezentuje.
Też czytałem negatywne o nich opinie...
Ale sam tylko widziałem i z mojego punktu widzenia nic nie mogę o nich powiedzieć.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 9:18
autor: michael112
wincenty pisze: ↑23 paź 2024, 7:44
Flash8222 pisze: ↑23 paź 2024, 7:35
Spokojnie, mkmy już wypowiadają się w roli fachowców i wypisują, że Irizar to gówno i będą częściej stały niż jeździły
W Hamburgu zamówiono 8 sztuk, z dużym opóźnieniem przyszedł jeden, ale więcej stał niż jeździł z powodu dużej ilości usterek, z których opanowaniem producent nie mógł się uporać. W końcu autobus odeslano do fabryki i z całego kontraktu zrezygnowano.
No cóż, po zakupie Ursusów na pewno trzeba uważać.
Jaka szkoda że istnieje PZP.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 10:00
autor: mb112
Strategiczno-politycznie na pewno lepiej Irizary niż wszelkie chińskie.
A co do jakości to wie ktoś już jakie są opinie na temat tego co teraz jest na testach ? W każdym razie widać, że on prawie codziennie jeździ, więc chyba jakoś permanentnie się nie psuje.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 10:47
autor: ashir
wincenty pisze: ↑23 paź 2024, 8:04
ashir pisze: ↑23 paź 2024, 7:47
A w Krakowie zamówiono 4 Irizary i jeżdżą regularnie na 304. MPK i producent też chętnie te autobusy prezentuje.
Też czytałem negatywne o nich opinie...
Ale sam tylko widziałem i z mojego punktu widzenia nic nie mogę o nich powiedzieć.
Ale czyje opinie? Kierowców MPK, mechaników, kierownictwa? Aktualnie jeżdżą 3 z 4 sztuk na 304 i nie widać, żeby ich eksploatacja różniła się od Solarisów.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 11:37
autor: wincenty
ashir pisze: ↑23 paź 2024, 10:47
wincenty pisze: ↑23 paź 2024, 8:04
Też czytałem negatywne o nich opinie...
Ale sam tylko widziałem i z mojego punktu widzenia nic nie mogę o nich powiedzieć.
Ale czyje opinie? Kierowców MPK, mechaników, kierownictwa? Aktualnie jeżdżą 3 z 4 sztuk na 304 i nie widać, żeby ich eksploatacja różniła się od Solarisów.
Znalezione na fb, nie pamiętam, kto jest autorem:
Krakow ma 4 Irizary elektryczne. To wyjątkowo paskudne autobusy wewnątrz i też zewnątrz. Sprawiają wrażenie jeżdżącej tandety. Kierowcy nie mają dobrego zdania o tych autobusach. Wola Solarisa , ale najbardziej cenią za solidność Volvo.
Aktualnie także w Warszawie kierowcy i mechanicy i pasażerowie mają okazję do skonfrontowania się z Irizarem, ale jak do tej pory nie widziałem żadnych opinii na jego temat. Ja sam nie miałem jeszcze okazji przejechania się tym autobusem, więc nie mam o nim zdania. Za to zaczerpnięta z fachowego niemieckiego pisma Omnibus Spiegel informacja o Irizarach w Hamburgu brzmi wiarygodnie.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 12:05
autor: fraktal
A te Scanie, które kupił Mobilis dla Krakowa nie powstały we współpracy z Irizarem właśnie? Bo klasyczna scania to nie jest. I jak się sprawują?
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 12:22
autor: px33
[del]
Zresztą po kilku dniach ciężko ocenić te pojazdy, demówka na Transexpo nie robiła jakiegoś strasznego wrażenia poza tym że różne urządzenia były tam domontowane w kiepski sposób.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 13:03
autor: Flash8222
Nie i jeszcze raz nie. To jest zabudowa Hiszpańskiego producenta Castrosua który specjalizuje się w produkcji nadwozi.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 14:26
autor: ZielonyJamnik
@wincenty to co napisałeś to nic nie wnosząca opinia jakiegoś random.
Przyjadą Irizary, pojeździmy, zobaczymy
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 14:28
autor: wincenty
ZielonyJamnik pisze: ↑23 paź 2024, 14:26
@wincenty to co napisałeś to nic nie wnosząca opinia jakiegoś random.
Przyjadą Irizary, pojeździmy, zobaczymy
No przecież już jeden przyjechał i jeździ... Tylko jakoś nikt o nim nie pisze...
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 15:37
autor: ashir
A co chcesz, żeby napisać? Jechałem, fajny, wnętrze zbliżone do krakowskich, różnią się zapewne zasięgiem, bo krakowskie się ładują przy Dworcu Głównym po każdym kółku, a warszawski testowiec robi całą dniówkę bez ładowania.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 23 paź 2024, 23:06
autor: wincenty
ashir pisze: ↑23 paź 2024, 15:37
A co chcesz, żeby napisać? Jechałem, fajny, wnętrze zbliżone do krakowskich, różnią się zapewne zasięgiem, bo krakowskie się ładują przy Dworcu Głównym po każdym kółku, a warszawski testowiec robi całą dniówkę bez ładowania.
To że jest fajny a wnętrze zbliżone do krakowskich nic mi nie mówi... Bo pojęcie fajności jest względne a krakowskie widziałem tylko z zewnątrz... Można za to coś powiedzieć o rozplanowaniu wnętrza, poziomie wykończenia, spasowaniu elementów, komforcie jazdy, wyciszeniu, dynamice, działaniu poszczególnych elementów autobusu, drzwi, klimatyzacji itp. itd. Oczywiście są to jedynie subiektywne wrażenia i to z punktu widzenia pasażera, ciekawe byłyby odczucia kierowców, mechaników i to pewnie po dłuższym okresie eksploatacji...
BTW, do kiedy testowy Irizar jest u nas?
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 24 paź 2024, 0:30
autor: Flash8222
Do końca miesiąca.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 26 paź 2024, 18:30
autor: ZielonyJamnik
Relobusowi nie udało się zaproponować 94xx Olsztynowi. Otwiera to szanse MZA do ich odkupienia