Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 kwie 2014, 9:58

Dlaczego "powinna"? Po co dublować metro z tymi samymi przystankami? Tramwajów na JPII autobusy nie dublują.
Oczywiście powinna być linia z przystankami, ale...

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 02 kwie 2014, 16:12

Można pokusić się o wysłanie na Świętokrzyską linii 174 po starej trasie do Tamki, a potem na Browarną.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 07 kwie 2014, 21:23

Czy ZTM zamierza utworzyć jakieś nowe linie, które dowiozą Grochów do Metra Stadion? Może wystarczy np 102 i 125 skorygować?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 07 kwie 2014, 21:36

Zdziwiłbym się gdyby coś jeszcze było. Ewentualnie coś z Lubelskiej.
Obrazek

reserved
Posty: 14653
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 kwie 2014, 9:12

Marudzicie... i tak komunikacja na tych ciągach się poprawiła. Np. w 2000r. takie 107 jeździło co 20/30 min. Dziś co 15/20.

PiotrekP
Posty: 3499
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 09 kwie 2014, 20:35

Nie rzucajcie mięsem, tak sobie postanowiłem głośno pomyśleć:
W1: 102 Gocław - Bora - Fieldorfa - Szaserów - Mińska - DWW - Zamoyskiego - PKP Stadion [z niezłą częstotliwością]
Dowożące Gocław w rejon pl. Szembeka i Grochowskiej, bezpośrednio połączy ze szpitalem, US, koleją i nową stacją metra.
W2: 102 Gocławek Wsch. - Szaserów - Podskarbińska - Grenadierów - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Bora - Gocław [słabiutkie]
Zapchajdziura po 188 skierowanym na Olszynkę oraz 311 w relacji na Gocław, koordynacja z 135.
Oczywiście obie opcje kryją za sobą szereg zmian, tylko najpierw pierwszy osąd o tym.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 kwie 2014, 21:32

W [wariancie?] W1 to korki na Zamienieckiej nie zabiją dowozówki dla Szaserów?
Jak do tego mają się 135 i 123?
Generalnie mam sporo sceptycyzmu wobec łączenia funkcji dowozowej (dla Szaserów) z łączeniem międzydzielnicowym Grochowa z Gocławiem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

PiotrekP
Posty: 3499
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 09 kwie 2014, 22:40

123 Zwycięzców - -> Brazylijska - Saska - zawijas po GCW - Fieldorfa - swoją trasą - DWW [krótsze, ale częstsze]
135 Pl. Hallera - ... - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Bora-Komorowskiego – Meissnera – Jugosłowiańska – GOCŁAW [12/15/20]

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 kwie 2014, 23:08

148, 102 oraz częstsze 123 (plus 135 w podobne rejony)? Nie za dużo?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

PiotrekP
Posty: 3499
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 09 kwie 2014, 23:29

Chciałem zrobić krótkie regularne 123, a 148 na Rechniewskiego (za Promenadą - uwolnienie od 168) albo na Witolin żeby odseparować potoki. 325 mogłoby zupełnie nie wyjeżdżać z zajezdni, rekompensata w postaci podbitego lekko 153 by wystarczyła - bo niestety ale to cudo tłumów nie wozi, chociaż kibicowałem utrzymaniu tej linii.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 kwie 2014, 7:54

Linia z Gocławia na Szaserów nie ma sensu, bo będzie niepotrzebnie podgryzać połączenie na Wiatraczną. A z Gocławia do Stadionu przez Szaserów to trochę dookoła.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 10 kwie 2014, 10:38

Z Gocławia na Stadion przez Grenadierów, tylko nie wiem czy to już nie stracone po tym jak 135 dalej jeździ na Olszynkę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 kwie 2014, 11:39

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... _jest.html
Są jakieś konkrety.
Ciekawa propozycja ze 155.
Nie rozumiem sensu pchania 166 na Olszynkę. Toż to straszny potwór się robi, a i na Olszynce pewnie będzie problem z miejscem.
Smut trochę i ze 160 i z 517, można by to jakoś ruszyć a nie takie potwory zostawiać.
No i jeszcze tak na szybko: 151 powinno się nazywać 106.
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 kwie 2014, 11:51

Z ŻiW na MRD nic?

Obrazek
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 kwie 2014, 11:53

Osobiście wolałbym zamiast linii 125 do Metra Stadion to linie 521 [ 113].
Wtedy 125 tylko do Wiatracznej.

ODPOWIEDZ