Moderator: Wiliam
-
bartoni722
- Posty: 12176
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 11 paź 2017, 23:28
Bastian pisze: ↑10 paź 2017, 15:47
Skierniewicka po południu to w ogóle mogiła, wychodząc z bramy zdarza mi się widzieć jedno 103 na jednym końcu ulicy, drugie na drugim
Zastanawia mnie organizacja ruchu na Wolskiej, gdzie teraz wszystko utyka, w wyniku czego ze Skierniewickiej na raz jest w stanie wyjechać co najwyżej kilka samochodów i jeden autobus, i tak przez kilkanaście sekund blokując tory tramwajowe.
Domino idzie dalej - Skierniewicka potrafi zablokować Siedmiogrodzką...
Emyl pisze: ↑11 paź 2017, 23:16
pawcio pisze: ↑11 paź 2017, 15:50
Na odcinku Konwaliowa-Marymont też?
Nie żeby musiały one potem jechać do Centralnego.
No sorry, jaki to jest procent trasy? One nawet z Nowodworów jechać nie muszą.
Przede wszystkim są do zabrania z Emili Plater która niszczy tą linię w prawie każdy szczyt. Upadły już plany skierowania jej na Pl. Trzech Krzyży?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
pawcio
- Posty: 25766
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 12 paź 2017, 7:47
Emyl pisze: ↑11 paź 2017, 23:16
pawcio pisze: ↑11 paź 2017, 15:50
Na odcinku Konwaliowa-Marymont też?
Nie żeby musiały one potem jechać do Centralnego.
No sorry, jaki to jest procent trasy? One nawet z Nowodworów jechać nie muszą.
Niestety liczy się najwęższe (tu najszersze) gardło.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 12 paź 2017, 9:29
Emyl pisze: ↑11 paź 2017, 23:16
pawcio pisze: ↑11 paź 2017, 15:50
Na odcinku Konwaliowa-Marymont też?
Nie żeby musiały one potem jechać do Centralnego.
No sorry, jaki to jest procent trasy? One nawet z Nowodworów jechać nie muszą.
Widuję 518 przed 8 na Marymoncie. Zapełnienie idealne na SU15.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27568
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 12 paź 2017, 10:33
pawcio pisze: ↑12 paź 2017, 7:47
Emyl pisze: ↑11 paź 2017, 23:16
No sorry, jaki to jest procent trasy? One nawet z Nowodworów jechać nie muszą.
Niestety liczy się najwęższe (tu najszersze) gardło.
Niestety liczy się też skonstruowanie układu tak, aby różnice w poszczególnych kluczowych przekrojach nie wyrażały się w rzędach wielkości.
(317 nadal wozi po 4 osoby na zachód od torów?)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
p_0
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 sie 2014, 0:15
- Lokalizacja: Bemowo IVa
Post
autor: p_0 » 12 paź 2017, 11:05
Czy są jakieś plany układu linii po otwarciu obecnie budowanych stacji i rozpoczęciu budowy dalszych?
-
wojtor
- Posty: 669
- Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01
Post
autor: wojtor » 12 paź 2017, 11:10
fik pisze: ↑12 paź 2017, 10:33
(317 nadal wozi po 4 osoby na zachód od torów?)
Znajoma, która jeździ z na trasie Metro Wilanowska - Krakowiaków twierdzi, że do Okęcie Business Park jest gęsto. Obserwcje codzienne. Rano kierunek Pralka, popołudnie Wilanów.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27568
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 12 paź 2017, 12:30
Ale regularnie przez cały dzień? Bo jak mieszkałem (dawno, to prawda) przy Żwirkach, to 3 kursy rano i 3 kursy popołudniem miały jakieś obciążenie, a poza tym nawet much ciężko było się dopatrzeć. Ale nie wykluczam, że się zmieniło, tam te biura się rozwijają.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
wincenty
- Posty: 1534
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 13 lis 2017, 9:02
Nie dałoby się puścić 171 przez Jana Pawła, zamiast przez wiecznie zakorkowaną Emilii Plater?
Przynajmniej w kierunku Torwaru, bo w drugą stronę Emilia jakoś bardziej żwawo się rusza, poza tym byłby problem z przystankiem przy Rondzie ONZ.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
drobert
- Posty: 1428
- Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
- Lokalizacja: R-4 Żoliborz
Post
autor: drobert » 13 lis 2017, 9:39
A mnie dziwi dlaczego 171 albo 190 nie puszczono Wolską tylko Kasprzaka. O ile 171 jedzie w rejon PKiN to 190 robi kolano a rejon PŚ do metra ma 11. Ja wiem, że dojazd do M2 i dublowanie tramwajów ale zazwyczaj na Towarowej stoi kilka brygad 190 w korku. Skręt w Towarową od strony Feminy też wygląda jak wygląda. Na Wolskiej nie jest luźno ale chyba lepiej niż na Towarowej.
-
Mariusz98
- Posty: 137
- Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18
Post
autor: Mariusz98 » 13 lis 2017, 10:05
No, właśnie. Oprócz szybszego czasu przejazdu to jeszcze dało by radę zaoszczędzić ok. dwie brygady lub wzmocnić częstotliwość
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 13 lis 2017, 10:21
drobert pisze: ↑13 lis 2017, 9:39
A mnie dziwi dlaczego 171 albo 190 nie puszczono Wolską tylko Kasprzaka. O ile 171 jedzie w rejon PKiN to 190 robi kolano a rejon PŚ do metra ma 11. Ja wiem, że dojazd do M2 i dublowanie tramwajów ale zazwyczaj na Towarowej stoi kilka brygad 190 w korku. Skręt w Towarową od strony Feminy też wygląda jak wygląda. Na Wolskiej nie jest luźno ale chyba lepiej niż na Towarowej.
ZTCP to zamysł był, że Wolska dla aut, Kasprzaka z bus-pasem dla zbiorkomu. Inna sprawa, że tego bus-pasa na Kasprzaka to ostatnio za Płocką nie ma, bo jest zwężenie do 2 pasów. I muszą być dwa dla aut, dzięki czemu 105 i reszta kompanii traci sporo czasu między Karolkową, a Szpitalem Wolskim
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36842
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 13 lis 2017, 11:56
Jakiego "szybszego czasu przejazdu"? Wy często oglądacie Wolską na własne oczy?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 13 lis 2017, 12:12
Bastian pisze: ↑13 lis 2017, 11:56
Jakiego "szybszego czasu przejazdu"? Wy często oglądacie Wolską na własne oczy?
Wolska, przynajmniej na odcinku Polskie Nagrania - Prymasa, rano wygląda bardzo dobrze Nie wiem jak jest dalej...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36842
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 13 lis 2017, 12:23
No to ja powiadam, że na odcinku Prymasa - Skierniewicka wygląda bardzo źle. I rano, i po południu.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
primoż
- Posty: 4097
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju
Post
autor: primoż » 13 lis 2017, 14:13
wincenty pisze: ↑13 lis 2017, 9:02
Nie dałoby się puścić 171 przez Jana Pawła, zamiast przez wiecznie zakorkowaną Emilii Plater?
Przynajmniej w kierunku Torwaru, bo w drugą stronę Emilia jakoś bardziej żwawo się rusza, poza tym byłby problem z przystankiem przy Rondzie ONZ.
W al. Jana Pawła II jest tak samo źle, jak na Emilii Plater. Zresztą na tej drugiej jest bus-pas. Może odpowiednie służby powinny go zacząć pilnować, żeby nie był zastawiony przez samochody?