(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

Moderator: Wiliam

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 lis 2011, 10:07

Pasżer zyskał- 100 metrów do przejścia na przesiadkę w kierunku Puławskiej. :D
miłośnik 13N

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 lis 2011, 10:07

SławekM pisze:Bardzo proste. Zapewnienie warunków socjalnych dla motorniczych
To się związkowcom odmieniło? Nic nie mówili o zmianach na terenie zajezdni, sama pętla wystarczała.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 lis 2011, 10:09

Stary Pingwin pisze:Pasżer zyskał- 100 metrów do przejścia na przesiadkę w kierunku Puławskiej. :D
Bez kozery powiem "pińćset". Ale rzeczywiście, w tej relacji przesiadka się pogorszyła.

A swoją drogą - ilu tych pasażerów? Bo generalnie na/z Woronicza 16 i tak jeździło pelne inaczej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 lis 2011, 10:14

W 2011 miały być na krańcach nieekspediowanych( m. in. ZOO), ekspedycje kontenerowe otwierane biletem. Zarząd się nie wywiązał, być może stąd ta zmiana na 16. Chcą mieć linię zbędną i niepotrzebną, lecz polityczną, niech zapewnią warunki sanitarne.Jak spożywać i sprzedawać bilety?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 01 lis 2011, 10:16

Stary Pingwin pisze:Jak spożywać i sprzedawać bilety?
Fik już kiedyś powiedział - biletów się nie spożywa :P

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 lis 2011, 10:17

Zacytowałem sam siebie sprzed pół roku.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 lis 2011, 10:23

Zarzady Ci sie popieprzyly. Inny odpowiada za ekspedycje, a inny - za uklad linii.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 lis 2011, 10:45

Glonojad, Co nie zmienia faktu, że ekspedycji kontenerowych nie ma. Ja wiem, że ZTM układa rozkłady, ale obsada, przerwy i socjal to ból głowy przewoźników.
miłośnik 13N

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 01 lis 2011, 10:45

Nie sądzę, by był to dobry pomysł z tym przenoszeniem 16tki do zajezdni. Nieraz na torach do niej prowadzących widziałem tramwaje, zapewne czekające na wjazd bądź wyjazd z zajezdni. Naprawdę niczego bardziej tam nie potrzeba jak całodziennej linii przecierającej te tory dookoła co kwadrans. Zawracanie w zajezdni jak tuż obok czynna jest pusta pętla to największa głupota, jaką można było wymyślić.
BTW: A nie dało by się może tej 16 wydłużyć na Służewiec i zmieścić na wspólnym torze z 18?

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 01 lis 2011, 10:49

I koordynować 18 z jednej strony z 20, a z drugiej z 16? A 16 z jednej strony z 18, a z drugiej z 6 (one mają wspólny tor na Ratuszowej, zgadza się?)?

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 lis 2011, 10:53

Dawno, dawno temu, gdy nie było jeszcze NNOPwW, na Służewcu krańcowało 5 linii- 10,12,17,18,31. Na dwóch torach. Dzisiejsza 16 to dawne 12-Żerań FSO-Służewiec przez Niepodległości.
miłośnik 13N

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 01 lis 2011, 10:56

bepe pisze:I koordynować 18 z jednej strony z 20, a z drugiej z 16? A 16 z jednej strony z 18, a z drugiej z 6 (one mają wspólny tor na Ratuszowej, zgadza się?)?
OK, też o tym pomyślałem. W takim razie można odłożyć wprowadzenie tej zmiany do czasu otwarcia całej pętli na Żeraniu. Wtedy 18 już nie będzie się tłoczyć z 20, a i 16* nie będzie z 6, bo sama na Żerań trafi.
* albo jak kto woli 12, bo możnaby tę zmianę połączyć z wprowadzeniem nr 12, skoro ten i tak jest wolny, a trasa ulegałaby zmianie z obu stron.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 01 lis 2011, 14:05

michael112 pisze:
bepe pisze:I koordynować 18 z jednej strony z 20, a z drugiej z 16? A 16 z jednej strony z 18, a z drugiej z 6 (one mają wspólny tor na Ratuszowej, zgadza się?)?
OK, też o tym pomyślałem. W takim razie można odłożyć wprowadzenie tej zmiany do czasu otwarcia całej pętli na Żeraniu. Wtedy 18 już nie będzie się tłoczyć z 20, a i 16* nie będzie z 6, bo sama na Żerań trafi.
* albo jak kto woli 12, bo możnaby tę zmianę połączyć z wprowadzeniem nr 12, skoro ten i tak jest wolny, a trasa ulegałaby zmianie z obu stron.
a skąd weźmiesz brygady / środki na ich uruchomienie?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 lis 2011, 14:35

bepe pisze:I koordynować 18 z jednej strony z 20, a z drugiej z 16? A 16 z jednej strony z 18, a z drugiej z 6 (one mają wspólny tor na Ratuszowej, zgadza się?)?
A jaki cel ma mieć koordynacja 18/20 z 6/16? Aby kolejne kwiatki wyszły?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 lis 2011, 19:30

Jak ma sie do dyspozycji jeden tor, to koordynacja wydaje sie dosc wazna. Tylko innych jej parametrow sie pilnuje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ