Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Flash8222
Posty: 7836
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 gru 2024, 10:31

Co masz na myśli? Bo ogólnie Irizary są bezproblemowe. Jedynie teraz zapaliła się nagrzewnica innego producenta która będzie wymieniana przez Irizara na mocniejszą.

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 108
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 19 gru 2024, 18:20

zxcvbnm pisze:
18 gru 2024, 23:00
Jeżeli Irizary mają działać tak jak w Krakowie, to lepiej poczekać przez całą procedurę przepychwaczo-popychawczą na zestaw Yutong U12 + SU 18E.
W obu na 2 miejscu jest Solaris
Obrazek

wincenty
Posty: 1583
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 19 gru 2024, 18:42

Twmastersky pisze:
19 gru 2024, 18:20
zxcvbnm pisze:
18 gru 2024, 23:00
Jeżeli Irizary mają działać tak jak w Krakowie, to lepiej poczekać przez całą procedurę przepychwaczo-popychawczą na zestaw Yutong U12 + SU 18E.
W obu na 2 miejscu jest Solaris
Nie, w solówkach na 2 miejscu jest Yutong.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

rafal018
Posty: 6
Rejestracja: 19 cze 2024, 16:10

Post autor: rafal018 » 19 gru 2024, 18:55

wincenty pisze:
18 gru 2024, 21:28
Stąd cisza w eterze na temat podpisania umowy z Irizarem. Ciekawe jaki był powód odwołania. Ale generalnie źle to wróży, bo jeśli z jakiś powodów przyznali rację konkurencji, to znów Irizar się od tego odwoła i tak będzie się ciągnęło...
Irizar został odrzucony w tym samym czasie w dwóch innych przetargach. Tu pewnie będzie podobna historia. Natomiast w kolejnym, niedawno otwartym przetargu wystartowali już przez polskiego przedstawiciela.
wincenty pisze:
19 gru 2024, 18:42
Nie, w solówkach na 2 miejscu jest Yutong.
Nie jest.
Solaris 81,18 pkt
Yutong 81,12 pkt

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1027
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 19 gru 2024, 19:32

rafal018 pisze:
19 gru 2024, 18:55
Nie jest.
Solaris 81,18 pkt
Yutong 81,12 pkt
To już lepiej żeby Irizar wygrał. Niestety, ale nSU12 to słaba konstrukcja do prowadzenia, tylko przeguby dają jeszcze radę
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

wincenty
Posty: 1583
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 19 gru 2024, 20:13

rafal018 pisze:
19 gru 2024, 18:55
wincenty pisze:
18 gru 2024, 21:28
Stąd cisza w eterze na temat podpisania umowy z Irizarem. Ciekawe jaki był powód odwołania. Ale generalnie źle to wróży, bo jeśli z jakiś powodów przyznali rację konkurencji, to znów Irizar się od tego odwoła i tak będzie się ciągnęło...
Irizar został odrzucony w tym samym czasie w dwóch innych przetargach. Tu pewnie będzie podobna historia. Natomiast w kolejnym, niedawno otwartym przetargu wystartowali już przez polskiego przedstawiciela.
wincenty pisze:
19 gru 2024, 18:42
Nie, w solówkach na 2 miejscu jest Yutong.
Nie jest.
Solaris 81,18 pkt
Yutong 81,12 pkt
Ok. Patrzyłem na zaoferowane ceny, a nie na punktację ofert.
Pytanie tylko dlaczego Busnex Poland też się odwołuje?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

alojz
Posty: 2725
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 19 gru 2024, 21:09

wincenty pisze:
19 gru 2024, 20:13
Pytanie tylko dlaczego Busnex Poland też się odwołuje?
Zapewne uważa że również w ofercie Solarisa są błędy.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25808
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 gru 2024, 21:34

Albo może przełożenie punktów za cenę po usunięcie oferty Irizara zmienić istotnie punktację ogólną.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

piorunus
Posty: 290
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 20 gru 2024, 8:08

Ja zostawię takie coś z dziś.

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Usługi regularnego przewozu osób wykonywane w ramach komunikacji miejskiej na liniach autobusowych nadzorowanych przez ZTM na całej sieci komunikacyjnej (w podziale na 3 części)
Opis: Część I: usługi przewozowe świadczone przez okres 10 lat (120 miesięcy) w ilości rocznej 4.200.000 (cztery miliony dwieście tysięcy) z tolerancją do -10% (minus dziesięciu procent) wozokilometrów przy wykorzystaniu w ruchu 50 autobusów o długości ok. 9 metrów (klasa MIDI) oraz zapewnienie min. 4 pojazdów rezerwowych. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług w trakcie roku ilość ta zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby miesięcy i dni pozostałych do końca roku kalendarzowego (dla 1 miesiąca wyniesie 350.000 wozokilometrów co odpowiada 1/12 z 4.200.000, a dla jednego dnia wyniesie 11.667 wozokilometrów co odpowiada 1/30 z 350.000)

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Usługi regularnego przewozu osób wykonywane w ramach komunikacji miejskiej na liniach autobusowych nadzorowanych przez ZTM na całej sieci komunikacyjnej (w podziale na 3 części)
Opis: Cześć II: usługi przewozowe świadczone przez okres 10 lat (120 miesięcy) w ilości rocznej 4.200.000 (cztery miliony dwieście tysięcy) z tolerancją do -10% (minus dziesięciu procent) wozokilometrów przy wykorzystaniu w ruchu 50 autobusów o długości ok. 12 metrów (klasa MAXI) oraz zapewnienie min. 4 pojazdów rezerwowych. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług w trakcie roku ilość ta zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby miesięcy i dni pozostałych do końca roku kalendarzowego (dla 1 miesiąca wyniesie 350.000 wozokilometrów co odpowiada 1/12 z 4.200.000, a dla jednego dnia wyniesie 11.667 wozokilometrów co odpowiada 1/30 z 350.000)

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Usługi regularnego przewozu osób wykonywane w ramach komunikacji miejskiej na liniach autobusowych nadzorowanych przez ZTM na całej sieci komunikacyjnej (w podziale na 3 części)
Opis: Cześć III: usługi przewozowe świadczone przez okres 10 lat (120 miesięcy) w ilości rocznej 4.200.000 (cztery miliony dwieście tysięcy) z tolerancją do -10% (minus dziesięciu procent) wozokilometrów przy wykorzystaniu w ruchu 50 autobusów o długości ok. 18 metrów (klasa MEGA) oraz zapewnienie min. 4 pojazdów rezerwowych. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług w trakcie roku ilość ta zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby miesięcy i dni pozostałych do końca roku kalendarzowego (dla 1 miesiąca wyniesie 350.000 wozokilometrów co odpowiada 1/12 z 4.200.000, a dla jednego dnia wyniesie 11.667 wozokilometrów co odpowiada 1/30 z 350.000).

I wszędzie te same opcje i kryteria oceny:
* opcje: +5 lat jeżdżenia lub podwojenie floty
* kryteria: cena 80%, alternatywne źródła napędu 20%

Jurand
Posty: 1334
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 20 gru 2024, 8:13

Otwarcie ofert 23 stycznia 2025?
Czy to trochę niezbyt mało czasu na przygotowanie się do złożenia dokumentów?

piorunus
Posty: 290
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 20 gru 2024, 8:15

To minimalny termin na TSO. Do tego jeszcze pewnie odwołania i pytania do SWZ, więc dobrze jak pod koniec lutego będzie otwarcie.

Jurand
Posty: 1334
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 20 gru 2024, 8:18

piorunus pisze:
20 gru 2024, 8:15
To minimalny termin na TSO. Do tego jeszcze pewnie odwołania i pytania do SWZ, więc dobrze jak pod koniec lutego będzie otwarcie.
Pewnie tak będzie docelowo, ale ten minimalny termin jest faktycznie minimalny :lol:

piorunus
Posty: 290
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 20 gru 2024, 8:20

Zgodnie z ustawą.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2376
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 20 gru 2024, 8:33

piorunus pisze:
20 gru 2024, 8:08
Ja zostawię takie coś z dziś.

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Usługi regularnego przewozu osób wykonywane w ramach komunikacji miejskiej na liniach autobusowych nadzorowanych przez ZTM na całej sieci komunikacyjnej (w podziale na 3 części)
Opis: Część I: usługi przewozowe świadczone przez okres 10 lat (120 miesięcy) w ilości rocznej 4.200.000 (cztery miliony dwieście tysięcy) z tolerancją do -10% (minus dziesięciu procent) wozokilometrów przy wykorzystaniu w ruchu 50 autobusów o długości ok. 9 metrów (klasa MIDI) oraz zapewnienie min. 4 pojazdów rezerwowych. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług w trakcie roku ilość ta zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby miesięcy i dni pozostałych do końca roku kalendarzowego (dla 1 miesiąca wyniesie 350.000 wozokilometrów co odpowiada 1/12 z 4.200.000, a dla jednego dnia wyniesie 11.667 wozokilometrów co odpowiada 1/30 z 350.000)

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Usługi regularnego przewozu osób wykonywane w ramach komunikacji miejskiej na liniach autobusowych nadzorowanych przez ZTM na całej sieci komunikacyjnej (w podziale na 3 części)
Opis: Cześć II: usługi przewozowe świadczone przez okres 10 lat (120 miesięcy) w ilości rocznej 4.200.000 (cztery miliony dwieście tysięcy) z tolerancją do -10% (minus dziesięciu procent) wozokilometrów przy wykorzystaniu w ruchu 50 autobusów o długości ok. 12 metrów (klasa MAXI) oraz zapewnienie min. 4 pojazdów rezerwowych. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług w trakcie roku ilość ta zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby miesięcy i dni pozostałych do końca roku kalendarzowego (dla 1 miesiąca wyniesie 350.000 wozokilometrów co odpowiada 1/12 z 4.200.000, a dla jednego dnia wyniesie 11.667 wozokilometrów co odpowiada 1/30 z 350.000)

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Usługi regularnego przewozu osób wykonywane w ramach komunikacji miejskiej na liniach autobusowych nadzorowanych przez ZTM na całej sieci komunikacyjnej (w podziale na 3 części)
Opis: Cześć III: usługi przewozowe świadczone przez okres 10 lat (120 miesięcy) w ilości rocznej 4.200.000 (cztery miliony dwieście tysięcy) z tolerancją do -10% (minus dziesięciu procent) wozokilometrów przy wykorzystaniu w ruchu 50 autobusów o długości ok. 18 metrów (klasa MEGA) oraz zapewnienie min. 4 pojazdów rezerwowych. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług w trakcie roku ilość ta zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby miesięcy i dni pozostałych do końca roku kalendarzowego (dla 1 miesiąca wyniesie 350.000 wozokilometrów co odpowiada 1/12 z 4.200.000, a dla jednego dnia wyniesie 11.667 wozokilometrów co odpowiada 1/30 z 350.000).

I wszędzie te same opcje i kryteria oceny:
* opcje: +5 lat jeżdżenia lub podwojenie floty
* kryteria: cena 80%, alternatywne źródła napędu 20%
O, czyli diesle?

9m jak rozumiem jest za 25 Mobilisu i za 25 Arrivy (bo ZTM jest pewnie porzucił drugie 25 brygad na SU8.9LE), 12m za Mobilis hybryfowy, a 18m - za MEGA Relobus?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 20 gru 2024, 10:29

A ja chciałem zapytać czy to nie jest inaczej:
50 MIDI - za 50 Mobilisów (wg. stanu na 31.12.2023 r.);
50 MAXI - za 50 Relobusów (wg. stanu na 30.11.2024 r.);
50 MEGA - to nie wiem.

I jak z napędem silnika?

ODPOWIEDZ