Solbus Solcity
: 16 lis 2016, 17:56
Jak Michalczewski (w końcu) wygra przetarg na 50 brygad ZTM i wybierze MANa to mają być z dużą kabiną.alpino575 pisze:MAN nie wystartuje, ponieważ nie oferuje pełnej kabiny, której MZA wymagają.
Jak Michalczewski (w końcu) wygra przetarg na 50 brygad ZTM i wybierze MANa to mają być z dużą kabiną.alpino575 pisze:MAN nie wystartuje, ponieważ nie oferuje pełnej kabiny, której MZA wymagają.
To jak dopuszczą MAN-a jeżeli uwalą wreszcie PKS GM? Jak wygra Michalczewski to teoretycznie będą Lionsy - wtedy chyba MAN wysili się na dużą kabinę?alpino575 pisze:MAN nie wystartuje, ponieważ nie oferuje pełnej kabiny, której MZA wymagają.
Załącznik nr 1 do SIWZ, punkt 26.alpino575 pisze:Możliwe, chociaż czy ZTM wymaga pełnej kabiny?
Tu mi kaktus wyrośnie Dla MZA niechcieli zrobić dużej kabiny to uwaga by zrobili dla ITSu. Poza tym odbywają się ciche spotkania i już kilka razy przedstawiciel Solarisa wizytował u kierownictwa ITSu.SławekM pisze:Jak Michalczewski (w końcu) wygra przetarg na 50 brygad ZTM i wybierze MANa to mają być z dużą kabiną.alpino575 pisze:MAN nie wystartuje, ponieważ nie oferuje pełnej kabiny, której MZA wymagają.
Drugą generację da się załatwić na poziomie przetargu - nie oferują CNG, wystarczy takie kupić razem z ON w ramach jednego zamówienia. Zresztą, nowy przetarg MZA jest ewidentnie nastawiony (ale nie ustawiony!) ba Solarisy. Więc nie ma mowy o Solbusach czy innych Mazach. Z innych producentów to tylko może zgłosić ofertę Evobus na Citaro, czy też Scania (w obu przypadkach bardzo mało prawdopodobne), a Man raczej przez kabinę odpada. Chyba, że nagle stwierdzą, że mogą. Bo jednak w PKS-ie GM będzie 5 Manów jeździć. Tak czy siak o Solbusy nie trzeba się bać. No chyba, że nagle Autosan ofertę przygotuje, wtedy teoretycznie miałbymałe szanse.fraktal pisze:Ale pewnie Mercedes Conecto wymogi doświadczenia by spełnił.
No kurwa żesz mać. Ile razy można wam powtarzać, że punktacja kabiny to jest ułamek całej punktacji.zxcvbnm pisze:Man raczej przez kabinę odpada.
TLG pisze:No kurwa żesz mać. Ile razy można wam powtarzać, że punktacja kabiny to jest ułamek całej punktacji.
Zatem: duża kabina jest wymagana, a nie dodatkowo punktowana.Punkt 26.14 załącznika nr 1 do SIWZ pisze:Dostęp do kabiny prowadzącego pojazd z wydzielonym wejściem dla prowadzącego przez przednie skrzydło pierwszych drzwi sterowane osobno i niezależnie, z zachowaniem minimalnej szerokości wejścia dla pasażerów 550 mm oraz zalecanymi dodatkowymi drzwiami wewnętrznymi z przestrzeni pasażerskiej.
Chyba rzeczywiście czas odejść.Emyl pisze:I nie jest to nowość oidp, zatem, Tramlogu, gdzie się podziała twa słynna czujność?