Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 10 mar 2009, 15:30

Czy jest możliwe poprawienie koordynacji 111 i 509 rano w DP i DS z przystanku Os. Wilga :arrow: Fieldorfa?
W DP już po godz. 6, kiedy obydwie linie kursują co kwadrans pojawiają się w układzie 5-10, a czy nie mogłoby być 7-8? Od ok. 7:45 do 8:30 jest dużo gorzej - obydwie mają wtedy takt 10 minutowy i jeżdżą w układzie 1-9. Wystarczyłoby opóźnienie odjazdów linii 111 od 6:08 (na ww. przystanku) o trzy minuty i już byłoby lepiej, również w tym późniejszym przedziale czasowym.
W DS rano i wieczorem również kiepściutko - 111 i 509 przy takcie 30 minutowym jeżdżą w układzie 5-25...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 mar 2009, 20:23

Będzie ciężko. 111 jest uwiązane przez 180 z całym układem dolnomokotowskim. Z 509 niby jest trochę łatwiej, ale nie za dużo. Rozkład poranny jest cholernie ciasny w pewnym momencie, co narzuca jego końcówki na cały szczyt. Mnie jeszcze dodatkowo boli fakt, że przy częstotliwości 30-minutowej w środek tej 5-minutowej dziury wchodzi 507 (uwiązane dla odmiany przez 117 i dalej do 138). Ciężka sprawa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 12 mar 2009, 11:24

To może chociaż 509 udałoby się przesunąć o 4 minuty do tyłu. Wtedy od ok. 7:45 do ok. 8:30 byłaby idealna koordynacja ze 111 a i ulżyłby trochę 507, bo od Bora pojawiałby się przed nim zbierając ludzi jadących do kładki i do Waszyngtona. Teraz 509 jest 3 minuty po 507 i jeździ od niego dużo luźniejszy.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 13 mar 2009, 12:57

Tak sobie popatrzyłem na nowe rozkłady obowiązujące od 15 marca stwierdziłem, że jest brak koordynacji w DS 14/19 na wspólnym odcinku od ZP KRÓLIKARNIA do ZP NOWOWIEJSKA. ](*,)

Gratuluję koordynacji niskopodłogowych tramwajów na wspólnej trasie 17 i 36! =D>
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 13 mar 2009, 13:27

Domino2001 pisze:brak koordynacji w DS 14/19 na wspólnym odcinku od ZP KRÓLIKARNIA do ZP NOWOWIEJSKA. ](*,)
No już daj spokój, akurat na Puławskiej są jeszcze 4, 18 i 36, co w DS daje wręcz nadpodaż.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 mar 2009, 14:12

Na Filtrowej też jest nadpodaż?

Politechnika -> Ochota.
16: 00 07 10 17 20 27 30 37 40 47 50 57
17: 00 07 10 17 20 27 30 37 40 47 50 57

Narutowicz -> Politechnika
12: 03 08 18 23 33 38 48 53
13: 03 08 [18] 23 33 38 48 53
14: 03 08 16 20 26 30 36 40 46 50 56
15: 00 06 10 16 20 26 30 36 40 46 50 56
16: 00 [06] 10 16 20 26 30 36 40 46 50 56

Czy CHOCIAŻ RAZ można byłoby, dla odmiany, zrobić coś porządnie? :/
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 13 mar 2009, 14:17

Bastian pisze:
Domino2001 pisze:brak koordynacji w DS 14/19 na wspólnym odcinku od ZP KRÓLIKARNIA do ZP NOWOWIEJSKA. ](*,)
No już daj spokój, akurat na Puławskiej są jeszcze 4, 18 i 36, co w DS daje wręcz nadpodaż.
To 14-tka na Puławskiej i części Marszałkowskiej będzie świeciła pustkami, jeśli 19 przyjedzie rozkładowo 3 minuty wcześniej. Marnotrastwo brygad.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 mar 2009, 18:34

fik pisze:Czy CHOCIAŻ RAZ można byłoby, dla odmiany, zrobić coś porządnie? :/
To przesuń sobie wedle humoru jedną z linii w szwankującej według Ciebie koordynacji i zobacz, jak to się przekłada na inne ciągi.
PS. Czepianie się o układ 4-6 uważam za przesadę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 mar 2009, 20:46

A o układ 5-10 i 3-7?

[ Dodano: Pią 13 Mar, 2009 20:52 ]
No i naprawdę nie widzę, z czym 14 jest tak związane, żeby nie można było go ruszyć. Z 18 w DP międzyszczyt 5-10, w DP szczyt 3-3-4, ale jak sam zauważyłeś, tu koordynacja z 35 jest znośna, w DS 4-11. Z 19, jak już było pisane, też koordynacji nie ma... to z czym w końcu jest? :-?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 mar 2009, 22:19

Zacznij od Służewca. Tam to trzeba było wszystko pomieścić na dwóch torach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 mar 2009, 12:43

Hm, no może i :-k
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 14 mar 2009, 13:37

mateusz72 pisze:Mam takie zapytanie: Czy nie dałoby rady skoordynować 160 z 517 aby nie przyjeżdżały razem na przystanek?
162 było dorabiane do 159 (Gołkowska), a te do 501. A 160 do tegoż 162 (PKP Stadion). Ponadto 162 było dorabiane do linii Warszawa - Małkinia i kilku pomniejszych postulatów. Układ ten w sam sobie jest na tyle skomplikowany, że efekt z 517 - 3/7 jest i tak sukcesem.

Ps. A wysmienite pojęcie o koordynacji się zwykle ma dopóki samemu się nie weźmie za rozkłady jazdy. Chyle czola przed tymi na forum, który nim się wezmą za krytykę znajdą choć połowę ograniczeń związanych z uzyskaniem tejże koordynacji.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 14 mar 2009, 17:33

Czemu 159 było dopasowywane z 501? :-k
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 mar 2009, 17:53

Pewnie Kasprzaka - Prosta - Towarowa... :-k

Choć, jeżeli to prawda, to nie wiem, po co - tam jest tramwaj...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 mar 2009, 15:45

Żeby nie jeździły razem. A tramwaje to tam są nie w pełnym zakresie. 8 ma okrojone godziny kursowania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ