: 06 mar 2012, 13:56
Dokłądnie na to samo właśnie zwróciłem uwagę... Ktoś chyba jest kolekcjonerem tabliczek...Flash8222 pisze:Matko jedyna, co to za kretyński pomysł z liniami w jednym kierunku...
![:mur:](./images/smilies/mur.gif)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Dokłądnie na to samo właśnie zwróciłem uwagę... Ktoś chyba jest kolekcjonerem tabliczek...Flash8222 pisze:Matko jedyna, co to za kretyński pomysł z liniami w jednym kierunku...
Ale tak trudno zrobić by E-8 jeździło w szczycie B z dodatkowymi przystankami?MichalJ pisze:Akurat pomysł jednej linii E "od metra" jest dużo lepszy, niż gdyby miały być dwie.
Gdzieś Ty znalazł drugą linię co 4 minuty?Plesim pisze:Rano będą 3 linie: co 10, co 4, co 4 (36 kursów/h),
a po południu 2 linie: co 8 i co 8? (15 kursów/h)?
Ja rozumiem "bardziej rozmyty szczyt" ale chyba nie aż tak?
No właśnie tak będzie, tylko jako E-6.Flash8222 pisze:Ale tak trudno zrobić by E-8 jeździło w szczycie B z dodatkowymi przystankami?MichalJ pisze:Akurat pomysł jednej linii E "od metra" jest dużo lepszy, niż gdyby miały być dwie.
Jakie dwie co 10? E-4 będzie z Tarchomina, nie z Nowodworów.No i z Nowodworów dwie linie: co 10 i co 4 to jakoś dziwnie wygląda.
Nawet nie dodatkowymi, po prostu przystankami w jednym kierunku.Flash8222 pisze:Ale tak trudno zrobić by E-8 jeździło w szczycie B z dodatkowymi przystankami?MichalJ pisze:Akurat pomysł jednej linii E "od metra" jest dużo lepszy, niż gdyby miały być dwie.
Podbite 101 spokojnie rozwiąże problem dojazdu popołudniowego, ale lepiej tworzyć kolejną linię udającą ekspres z tym samym czasem przelotuMichalJ pisze:Akurat pomysł jednej linii E "od metra" jest dużo lepszy, niż gdyby miały być dwie.
Chyba tylko dla liczących tabliczki na przystankachTGM pisze:Bardzo dobry pomysł z tymi ekspresami.
Liczba tabliczek się nie zmieniWolfchen pisze:Chyba tylko dla liczących tabliczki na przystankachTGM pisze:Bardzo dobry pomysł z tymi ekspresami.