Kolej na kolej - czyli Kolejowe ABC

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 sty 2012, 3:07

przewoz pisze:PRzecież można by je skierować na krótkie pociągi w stylu Poznań - Szczecin, Warszawa - Białystok, Warszawa - Kielce.
Ale się tego mimo to nie robi, upchnięto je jakimś cudem na kilka par i tyle.
Bo one MUSZĄ stacjonować na Prokocimiu, który wyremontowano specjalnie pod nie, dlatego te dziwne obiegi z Krakowa.

Aha, i nie da się ich skierować na Wawa-Kraków via Kielce, bo MI nie zgadza się na to, żeby jeździły przez Radom.

Tak, to jest bez sensu.

Tak, przeniosę to kiedyś do odpowiedniego tematu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 sty 2012, 7:39

fik pisze:Bo one MUSZĄ stacjonować na Prokocimiu, który wyremontowano specjalnie pod nie, dlatego te dziwne obiegi z Krakowa.
Za czasów łódzkich też tam stały?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 sty 2012, 8:14

O co chodzi z Radomiem?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 11 sty 2012, 9:46

KwZ pisze:3:20-4:00 i bez możliwości wykorzystania 160 km/h.
Ta... A na Terespol też jeżdżą 130.
Z resztą.
O ich sprawności niech świadczy choćby dzień dzisiejszy:
11101 na którym normalnie jeżdżą ED74 pojechał dziś z tego co widziałem na składzie zastępczym 07+4B+1A, z opóźnieniem 60 minut z resztą...

[ Dodano: |11 Sty 2012|, 2012 09:46 ]
fik pisze:Bo one MUSZĄ stacjonować na Prokocimiu, który wyremontowano specjalnie pod nie, dlatego te dziwne obiegi z Krakowa.
Poza tymi, co stoją na Olszynce oczywiście?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 sty 2012, 9:48

przewoz pisze:A na Terespol też jeżdżą 130.
Do Siedlec nie jeżdżą 160?
przewoz pisze:O ich sprawności niech świadczy choćby dzień dzisiejszy:
11101 na którym normalnie jeżdżą ED74 pojechał dziś z tego co widziałem na składzie zastępczym 07+4B+1A, z opóźnieniem 60 minut z resztą...
Tyle składów, a nie organizują nawet rezerwy czy jak to mam rozumieć? Ew. mam nie starać się zrozumieć?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 11 sty 2012, 10:03

KwZ pisze:przewoz napisał/a:
A na Terespol też jeżdżą 130.

Do Siedlec nie jeżdżą 160?
Nie.
A rezerwa to widać jak wygląda. To co stoi, to niekoniecznie rezerwa. Może być po prostu zdefektowane...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 sty 2012, 14:27

pawcio pisze:
Za czasów łódzkich też tam stały?
Najpierw Kaliska, potem Grochów.
KwZ pisze:O co chodzi z Radomiem?
Pytaj w ministerstwie.
przewoz pisze: Poza tymi, co stoją na Olszynce oczywiście?
Wszystkie są przypisane do Prokocimia.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 11 sty 2012, 21:38

pawcio pisze:
fik pisze:Bo one MUSZĄ stacjonować na Prokocimiu, który wyremontowano specjalnie pod nie, dlatego te dziwne obiegi z Krakowa.
Za czasów łódzkich też tam stały?
ONE MUSZĄ stacjonować tam gdzie jest instalacja do nawadniania i opróżniania WC.Jak nie będzie wody to drzwi do toalety się blokują i wyświetla się "WC defekt". :D

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 sty 2012, 21:41

Ale wcześniej nie stały na Prokocimiu, czyli nie tylko ta stacja jest w stanie wyssać zawartość toalety?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 11 sty 2012, 22:26

fik pisze:14 jednostek.

TLK 37104/5 Kraków Główny 15.07 - Poznań Główny 22.05
TLK 73104/5 Poznań Główny 6.00 - Kraków Główny 12.57
TLK 17102/3 Warszawa Wschodnia 18.43 - Poznań Główny 21.49
TLK 71102/3 Poznań Główny 5.25 - Warszawa Wschodnia 8.42
TLK 31102/3 Kraków Płaszów 6.05 - Warszawa Wschodnia 9.22
TLK 13102/3 Warszawa Wschodnia 20.23 - Kraków Płaszów 23.38
TLK 11103 Warszawa Zachodnia 17.20 - Biała Podlaska 19.31
TLK 11112 Biała Podlaska 20.23 - Warszawa Zachodnia 22.39
TLK 11101 Warszawa Zachodnia 7.15 - Terespol 10.07
TLK 11110 Terespol 10.47 - Warszawa Zachodnia 13.49
TLK 13502/3 Terespol 17.46 - Kraków Płaszów 23.38
Widać po obiegach gdzie jest instalacja (jeśli można to niech ktoś to potwierdzi):
Poznań,Kraków,Warszawa.
Brakuje tu pociągu Kraków - Terespol,a na stronie PKP wyskakuje mi nie ma takiego połączenia.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 12 sty 2012, 8:43

Bo nie ma takiego. Jest tylko ,,powrotny'' z Terespola do Krakowa kursujący w (7)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 30 sty 2012, 22:43

Kiedy i w jakich okolicznościach przenumerowano perony na Wschodnim?
W tunelu środkowym pod mleczną tablicą z peronem piątym przebija na ścianie namalowana czwórka. Również w tunelu zachodnim przy wejściu na peron 2 zachowała się jedna jedynka, a przy peronie trzecim i czwartym tabliczki z numerem peronu przyczepione są na numery także o jeden niższe...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 30 sty 2012, 23:05

MeWa pisze:Kiedy i w jakich okolicznościach przenumerowano perony na Wschodnim?
W tunelu środkowym pod mleczną tablicą z peronem piątym przebija na ścianie namalowana czwórka. Również w tunelu zachodnim przy wejściu na peron 2 zachowała się jedna jedynka, a przy peronie trzecim i czwartym tabliczki z numerem peronu przyczepione są na numery także o jeden niższe...
Bałagan zaczął się gdy w połowie lat 80. dobudowany został obecny peron 1. Wtedy zaszła potrzeba zmiany numeracji peronów ;-)

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1600
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 24 lut 2012, 17:47

Z lektury tego forum kojarzę pojęcie "cegła". Mam dwa pytania:
1) Co konkretnie zawiera "cegła"? Czy są to wszystkie połączenia kolejowe w kraju czy tylko w części?
2) Gdzie to dostać?
Bo dostałem zadanie zdobycia "książki zawierającej wszystkie możliwe rozkłady kolejowe" od MiKola zza Odry ;)
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7780
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 24 lut 2012, 17:56

Wszystkie pociągi w Polsce, jednak jest już nieaktualny w chwili wydania. Dostać go nie możńa nigdzie, można co najwyżej kupić:
http://przewozyregionalne.pl/img_in//SR ... 02012a.pdf
Kosztuje coś koło 70 złotych chyba.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

ODPOWIEDZ