Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 06 mar 2012, 14:49

pawcio pisze:Zmieni. Na Młocinach i Nowodworach.
508 ożeni się z 510, a 101 dostanie swoje stanowisko :)
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 06 mar 2012, 15:32

Młociny to najnowszy węzeł w Warszawie i już są problemy z pojemnością po tym, jak wreszcie otworzą most.
Tak trudno było zbudować wystarczająco duży węzeł, na którym nie byłoby wiecznych problemów z miejscem jak na Wilanowskiej, Nowodworach czy Okęciu (akurat tam też jest nowy, ale za bardzo miejsca na większy nie było)?

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 06 mar 2012, 15:41

Czytaliście, co ZTM wypisuje na facebooku? Na sugestię, że przydałby się jakiś przyspieszony autobus z Białołęki-Ratusz na most Północny (miało być 508, ale się oczywiście nie podobało...), odpisali tak:
Nie ma co drzeć o to szat. Na moście S-C mogą być olbrzymie korki. Na Modlińskiej jest buspas. Przewidujemy, że przejazd na Marymont będzie szybszy

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 06 mar 2012, 15:45

pawcio pisze:
Plesim pisze:Rano będą 3 linie: co 10, co 4, co 4 (36 kursów/h),
a po południu 2 linie: co 8 i co 8? (15 kursów/h)? Ja rozumiem "bardziej rozmyty szczyt" ale chyba nie aż tak?
Gdzieś Ty znalazł drugą linię co 4 minuty?
Ja za to chcę zobaczyć finalną koordynację linii co 10, 10 i 4 na odcinku za Tarchominem. Ogólnie, czytając komunikat, można mieć wątpliwości jak to wyjdzie, tu 10, tam 8, tam 4, tam 7. Ogólnie marszrutyzacja i standaryzacja pełną gębą. No i te nieszczęsne E-6... #-o
All in all, z dużej chmury ledwie rosa osiądzie. Ot, przepięcie ekspresów na nowy most + rozwodnienie 508 celem wykrojenia 101. No zobaczymy, jak to w praktyce wyjdzie.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 06 mar 2012, 15:58

ztm pisze:Nie ma co drzeć o to szat. Na moście S-C mogą być olbrzymie korki. Na Modlińskiej jest buspas. Przewidujemy, że przejazd na Marymont będzie szybszy
Dlatego zostawimy tam tylko mocno osłabione 508 :D
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 06 mar 2012, 16:15

Abstrahując od tego że nie ma żadnego "mostu Skłodowskiej-Curie" tylko jest Most Północny...Co niektórym ciągle umyka...
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 mar 2012, 16:30

R-9 Chełmska pisze:
ztm pisze:Nie ma co drzeć o to szat. Na moście S-C mogą być olbrzymie korki. Na Modlińskiej jest buspas. Przewidujemy, że przejazd na Marymont będzie szybszy
Dlatego zostawimy tam tylko mocno osłabione 508 :D
Dla samej Modlińskiej. Wątpię, by dla Tarchodworów szybciej było przez Grota, bo jednak do Modlińskiej to stamtąd trzeba jechać w nieco innym kierunku niż zasadniczy azymut.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 06 mar 2012, 16:59

R-9 Chełmska pisze:
ztm pisze:Nie ma co drzeć o to szat. Na moście S-C mogą być olbrzymie korki. Na Modlińskiej jest buspas. Przewidujemy, że przejazd na Marymont będzie szybszy
Dlatego zostawimy tam tylko mocno osłabione 508 :D
Dla Legionowa i Nieporętu 508+510 co 3,5/5/10 do tego 510 się napatoczy od czasu do czasu. Tragedii nie ma.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
plati
Posty: 75
Rejestracja: 25 cze 2006, 22:39
Lokalizacja: Warszawa/Radom

Post autor: plati » 06 mar 2012, 17:13

Te dodatkowe zmiany w autobusach to i tak tylko do momentu otwarcia tramwaju przez most Północny. Mimo że tramwaj tylko pojedzie za przeprawę, to i tak autobusy na moście zostaną pocięte, zostawiony będzie oprócz 101 może z jeden ekspres (albo i nie), i będzie zrobiona jakaś dowozówka do tramwaju od Nowodworów i Tarchomina ;-)
Moje linie: 111, 123, 148, 168, 213, 225, 311 509, N02, N03, N22, N72, N75

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 mar 2012, 17:21

Dowozówka do dowozówki? Wszyscy zdrowi? :-$

Nie no, jak tak zrobią, to 101 będzie przeładowane, a dowozówki będą puste... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 mar 2012, 17:25

drja pisze:Ja za to chcę zobaczyć finalną koordynację linii co 10, 10 i 4 na odcinku za Tarchominem. Ogólnie, czytając komunikat, można mieć wątpliwości jak to wyjdzie, tu 10, tam 8, tam 4, tam 7. Ogólnie marszrutyzacja i standaryzacja pełną gębą. No i te nieszczęsne E-6... #-o
Rano 101 będzie skoordynowane z E-4, a po południu z E-6. E-8 nie będzie skoordynowane, bo będzie kursowało co 4 minuty. Również ma być koordynacja 508 z 511 przez cały tydzień. Dla mnie wszystko logiczne.

Awatar użytkownika
plati
Posty: 75
Rejestracja: 25 cze 2006, 22:39
Lokalizacja: Warszawa/Radom

Post autor: plati » 06 mar 2012, 17:34

Wolfchen pisze:Dowozówka do dowozówki? Wszyscy zdrowi? :-$


Dziękuję nie narzekam :D Jak będzie tramwaj to IMHO kto nim będzie jeździł skoro tylko za most pojedzie? Coś od niego jeździć musi dalej na Tarchomin czy Nowodwory. Jeśli to ma być tylko tramwaj donikąd, to po co on w ogóle? Poczekać aż protestujący krzykacze z bożej łaski się uspokoją, wybudować i puścić od razu do Mehoffera. Tak czy siak zmiany w autobusach na pewno będą... :-k
Moje linie: 111, 123, 148, 168, 213, 225, 311 509, N02, N03, N22, N72, N75

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 mar 2012, 17:36

pawcio pisze:
No i z Nowodworów dwie linie: co 10 i co 4 to jakoś dziwnie wygląda.
Jakie dwie co 10? E-4 będzie z Tarchomina, nie z Nowodworów.
Nie "dwie co 10", tylko "dwie, dwukropek, co 10 i co 4".

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 mar 2012, 17:47

plati pisze:Jak będzie tramwaj to IMHO kto nim będzie jeździł skoro tylko za most pojedzie?
Mieszkańcy bloków przy TMP. Nic innego na logikę nie przychodzi mi do głowy... Jeśli oczywiście nie chcemy ludzi przeganiać z jednej dowozówki do drugiej co 3 przystanki. Chociaż - wszystko możliwe...
plati pisze:Coś od niego jeździć musi dalej na Tarchomin czy Nowodwory
Od biedy - 211. Wątpię natomiast, żeby był sens cięcia dowozówek z Nowodworów, to zupełnie inny teren... :-k
ashir pisze:Również ma być koordynacja 508 z 511 przez cały tydzień.
To akurat bardzo dobrze, zobaczymy jednak, jak przy remoncie mostu Grota będzie...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 mar 2012, 17:58

mobil one pisze:Abstrahując od tego że nie ma żadnego "mostu Skłodowskiej-Curie" tylko jest Most Północny...Co niektórym ciągle umyka...
A co - zmiana nie przeszła przez Radę Warszawy? Wydawało mi się - niestety - coś przeciwnego...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ