Strona 46 z 64

128N PESA Jazz Duo

: 09 lip 2015, 22:55
autor: Jacek Z.
Ja to błyskanie światłami stopu widziałem już kilka razy (m.in. Broniewskiego, Reymonta i chyba Marszałkowska) i zacząłem wręcz uznawać, że to jakaś cecha charakterystyczna Jazz Duo :)

128N PESA Jazz Duo

: 12 lip 2015, 13:28
autor: Otzi
Swingi też błyskają. To efekt podhamowywania.

128N PESA Jazz Duo

: 15 lip 2015, 16:46
autor: Pablo-waw
Czy to mozliwe, ze od 9ego nic nie dotarlo? Cos dlugo...

128N PESA Jazz Duo

: 15 lip 2015, 17:00
autor: Flash8222
Urlopy ;)

128N PESA Jazz Duo

: 15 lip 2015, 22:45
autor: Jacek Z.
Na urlopach świat się nie kończy (chyba że świat tych ludzi, których głównym życiowym celem jest miganie się od wszelkiej uczciwej roboty), a z tego co pisano gdzieś wyżej wszystkie Jazz Duo mają być dostarczone do końca sierpnia. Zostaje więc nieco ponad 40 dni na dostawę około 20 szt. 128N (zakładając, że o kilku tramwar nie zdążył jeszcze napisać). To chyba nie za wiele czasu...

128N PESA Jazz Duo

: 15 lip 2015, 23:39
autor: MisiekK
Jacek Z. pisze:z tego co pisano gdzieś wyżej wszystkie Jazz Duo mają być dostarczone do końca sierpnia..
Pisała to osoba będąca mocno niewiarygodną, co zostało wielokrotnie potwierdzone.

128N PESA Jazz Duo

: 16 lip 2015, 14:55
autor: Jacek Z.
Coś mało widać w ruchu Jazz Duo z pierwszej dziesiątki. To tylko 3601 (na poprawkach w Pesie), 3605 (egzemplarz do testowania zmian i poprawek, coś na zasadzie EN97-009 dla WKD, dostarczonego na końcu :?: ), czy także inne (3606, 3607...) się posypały i wymagają poprawek?

128N PESA Jazz Duo

: 21 lip 2015, 23:44
autor: rhemek
Na terenie Pesy dzis widzialem kilka gotowych sztuk odstawionych.

128N PESA Jazz Duo

: 22 lip 2015, 7:59
autor: Jacek Z.
Około 10 szt. Jazz Duo wczoraj stało bezczynnie na terenie R-4 (w tym 3626 i jedna sztuka bez numerów - które stoją ze zrozumiałych względów). Ktoś się orientuje w powodach: Sezon urlopowy? Problemy techniczne? Zmiana koncepcji?

128N PESA Jazz Duo

: 22 lip 2015, 9:45
autor: ashir
rhemek pisze:Na terenie Pesy dzis widzialem kilka gotowych sztuk odstawionych.
Już w sobotę stały w pełni gotowe 2x128N (i nie tylko) przed halą Pesy. ;)

128N PESA Jazz Duo

: 22 lip 2015, 18:32
autor: Glonojad
Jacek Z. pisze:Około 10 szt. Jazz Duo wczoraj stało bezczynnie na terenie R-4 (w tym 3626 i jedna sztuka bez numerów - które stoją ze zrozumiałych względów). Ktoś się orientuje w powodach: Sezon urlopowy? Problemy techniczne? Zmiana koncepcji?
W weekendy R4 może mieć wozów niskich ponad plan już.

128N PESA Jazz Duo

: 22 lip 2015, 18:45
autor: Pablo-waw
Kleska urodzaju? Lol
Uwielbiam polskie zarzadzanie zasobami... Zamiast puscic zamiast ktoregos wysokiego trupa, odstawia sie woz na dwa dni. Nie zebym podobnych akcji na R3 nie widywal...
Po prostu nadziwic sie nie moge! Moze TW powinno zatrudnic kogos z zarzadu Ryanair? Oni unieja wycisnac ostatnie soki z posiadanego sprzetu...

128N PESA Jazz Duo

: 22 lip 2015, 18:49
autor: Glonojad
Może powtórzę powoli: w o z ó w _ n i s k i c h _ p o n a d _ p l a n . W tym układzie to nie było szrotów, za które mógłby pójść niskacz. Chyba, że piszesz o solówkach , ale to byś zaraz marudził, że się 30-metrowy tramwaj na 6 marnuje :p

Inna sprawa, że niektórzy uważają, że "ekonomiczne" to jest wyciśnięcie ostatnich kilometrów z wozów, które i tak mają iść do kasacji. Myślisz, że Ryan przed resursem choć pół śrubki wymieni?

128N PESA Jazz Duo

: 22 lip 2015, 23:06
autor: Pablo-waw
Ryan? Jestem pewien, ze nie!! Tylko tak, po pierwsze to wiekszosc stozlomek z R4 lata temu powinna pojsc pod palnik - one ulegaja biodegradacji na naszych oczach! Po drugie, nowy woz teoretycznie powinien kosztowac mniej, zarowno w temacie zuzycia pradu, jak I kosztow obslugi. TEORETYCZNIE, bo faktycznie to tylko kilka osob w TW wie, jak to wyglada. No I sa wartosci malo mierzalne, jak komfort. Jazda 105tka w lecie do przyjemnych nie nalezy, Zoliborska jest o tyle gorsza, ze trzesie, brzdeka, sprawia ogolne wrazenie ze zaraz sie rozpadnie. A zauwaz, ile wynosi srednia wieku sprzetu latajacego dla Ryan - chlopaki juz dawno odkryli, ze zajezdzanie czegos na smierc sie nie oplaca, lepiej spuscic za pol ceny po 5-10 latach I miec zawsze nowe.

128N PESA Jazz Duo

: 23 lip 2015, 4:57
autor: Glonojad
Tyle, ze w lotnictwie resursy sa jednak krotsze, niz przydatnosc taboru szynowego. Krxywa awaryjnosci tez sie ostrzej zmienia. Niemcy i Szwajcarzy jezdza taborem jak najdluzej.

Co do komfortu yo sie oczywiscie zgadzam.