Bulwary i fontanny już się przejadły i w DS w sezonie nie będą generować ruchu? Może powinni zrezygnować z dogmatu, że w DS wszystko objeżdża NŚ i KP od zachodu. Puścić Powiślem 503, bo od zachodu jest już bliziutko do M1, a w zamian przywrócić 116 co 10 minut.Jurand pisze: ↑24 mar 2022, 19:27Pewnie na wakacje zawieszą i w pażdzierniku zrobią 318, aby po nowym roku pogrzebać to na amenmichael112 pisze: ↑24 mar 2022, 18:38Czy takie 118 będzie w ogóle miało sens? Niewiele się będzie różnić od 127 a trasa do ścisłego centrum dla pasażerów pewnie jest atrakcyjniejsza niż na obrzeża Śródmieścia (Piękna, pl. Konstytucji). Po takiej zmianie wieszczę szybką likwidację.![]()
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
A jak się przyjmie w DS takie 503 na Powiślu i będą tez chcieli w DP
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
W weekendy szkoła np. wynajmuje sale i pusta nie stoi, więc jakieś uzasadnienie autobus ma. po 4 czy przed północą faktycznie nie, ale czy naprawdę zbawi kogokolwiek skrócenie o JEDEN przystanek do Grodziska?
No genialny pomysł. Linia uruchomiona dla Olesina skrócona do Zułka, bo komuś przeszkadza wydłużenie o jeden przystanek z Grodziska. O tym, że na Grodzisku bywa ciasno i wyrzucenie linii co 10 minut na Zaułek ma sens dla rozluźnienia na tym krańcu już nie bardzo chce mi się wspominać...
Kolejny genialny pomysł. Panie Jurand, pan bywasz w okolicy, o której piszesz, czy tylko wg mapy? Ja tylko chciałbym przypomnieć, że istnieją takie ZP jak Chudoby, Oknicka czy Os. Lewandów II, których 120 NIE obsługuje i zostawianie ich na samym 240 (i 204 donikąd, zwłaszcza w weekendy) byłoby karygodne. Tam naprawdę nie mieszka 5 osób, a szykują się kolejne osiedla (nawet jeśli w okolicy słychać pianie kogutów i można spotkać kuca czy alpakę).
204 ma być w miarę dobrą linia do metra Bródno
Ale kto normalny z Oknickiej czy Os. Lewandów II pojedzie do metra przez Białołęcką?!patryk148 pisze:204 ma być w miarę dobrą linia do metra Bródno
To nie tylko chodzi o ten jeden przystanek, ale też o podwójne kręcenie pętli po Grodzisku. Taką krótką linię, jak 256 to aż by się prosiło puścić jednokierunkowo po Grodzisku i zwolnić pętlę dla 204, ale oczywiście zarówno 256, jak i 527 będą miały drugi kraniec bez postoju. Później 256 o 5 czy 23 kręci się dwukrotnie po Grodzisku, jak i dojeżdża na Zaułek, ale w weekend to już pod pretekstem Covidu (czytaj: oszczędności) to w ogóle nie kursuje i teraz ZTM łaskawie przywróci ją w DŚ...kveld pisze: ↑24 mar 2022, 20:10W weekendy szkoła np. wynajmuje sale i pusta nie stoi, więc jakieś uzasadnienie autobus ma. po 4 czy przed północą faktycznie nie, ale czy naprawdę zbawi kogokolwiek skrócenie o JEDEN przystanek do Grodziska?
No genialny pomysł. Linia uruchomiona dla Olesina skrócona do Zułka, bo komuś przeszkadza wydłużenie o jeden przystanek z Grodziska. O tym, że na Grodzisku bywa ciasno i wyrzucenie linii co 10 minut na Zaułek ma sens dla rozluźnienia na tym krańcu już nie bardzo chce mi się wspominać...
Kolejny genialny pomysł. Panie Jurand, pan bywasz w okolicy, o której piszesz, czy tylko wg mapy? Ja tylko chciałbym przypomnieć, że istnieją takie ZP jak Chudoby, Oknicka czy Os. Lewandów II, których 120 NIE obsługuje i zostawianie ich na samym 240 (i 204 donikąd, zwłaszcza w weekendy) byłoby karygodne. Tam naprawdę nie mieszka 5 osób, a szykują się kolejne osiedla (nawet jeśli w okolicy słychać pianie kogutów i można spotkać kuca czy alpakę).
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie rozumiem sensu istnienia przystanków na południowym i wschodnim wylocie skrzyżowania Kondratowicza x Wincentego. Ten na św.Wincentego w kierunku Cmentarza istnieje właściwie tylko dla 212, ale równie dobrze 212 można byłoby przekierować przez Malborską. Ten na Kondratowicza w stronę Radzymińskiej to już zupełnie nie wiem po co istnieje - wszystkie linie które miałyby się tam zatrzymywać (145, 199, 245) mają też przystanek przed skrzyżowaniem. Po co więc kolejny kilkadziesiąt metrów dalej?
Bo jest tam osiedle?Autobus Czerwon pisze: ↑24 mar 2022, 21:12Ten na Kondratowicza w stronę Radzymińskiej to już zupełnie nie wiem po co istnieje - wszystkie linie które miałyby się tam zatrzymywać (145, 199, 245) mają też przystanek przed skrzyżowaniem. Po co więc kolejny kilkadziesiąt metrów dalej?
- AdamKlocusky
- Posty: 590
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Zwykła pozostałość po starym podziale przystanków w zespołach Targówek-Ratusz i Świętego WincentegoAutobus Czerwon pisze:Nie rozumiem sensu istnienia przystanków na południowym i wschodnim wylocie skrzyżowania Kondratowicza x Wincentego. Ten na św.Wincentego w kierunku Cmentarza istnieje właściwie tylko dla 212, ale równie dobrze 212 można byłoby przekierować przez Malborską. Ten na Kondratowicza w stronę Radzymińskiej to już zupełnie nie wiem po co istnieje - wszystkie linie które miałyby się tam zatrzymywać (145, 199, 245) mają też przystanek przed skrzyżowaniem. Po co więc kolejny kilkadziesiąt metrów dalej?
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież tam jest 200 metrów od jednego słupka do drugiego. Od tego za skrzyżowaniem do następnego ZP - Przy Grodzisku - jest kolejne 250 metrów. Naprawdę 450 metrów to jest aż taka duża odległość międzyprzystankowa? Jednocześnie przecież ZTM chce zlikwidować komunikację miejską na Pirenejskiej, co całkiem rozumiem. Tym bardziej nie rozumiem takiego zagęszczenia tutaj.ashir pisze: ↑24 mar 2022, 21:23Bo jest tam osiedle?Autobus Czerwon pisze: ↑24 mar 2022, 21:12Ten na Kondratowicza w stronę Radzymińskiej to już zupełnie nie wiem po co istnieje - wszystkie linie które miałyby się tam zatrzymywać (145, 199, 245) mają też przystanek przed skrzyżowaniem. Po co więc kolejny kilkadziesiąt metrów dalej?
Lepszego czasu na naprawienie zaszłości historycznych już chyba nie będzie.AdamKlocusky pisze: ↑24 mar 2022, 21:29Zwykła pozostałość po starym podziale przystanków w zespołach Targówek-Ratusz i Świętego WincentegoAutobus Czerwon pisze:Nie rozumiem sensu istnienia przystanków na południowym i wschodnim wylocie skrzyżowania Kondratowicza x Wincentego. Ten na św.Wincentego w kierunku Cmentarza istnieje właściwie tylko dla 212, ale równie dobrze 212 można byłoby przekierować przez Malborską. Ten na Kondratowicza w stronę Radzymińskiej to już zupełnie nie wiem po co istnieje - wszystkie linie które miałyby się tam zatrzymywać (145, 199, 245) mają też przystanek przed skrzyżowaniem. Po co więc kolejny kilkadziesiąt metrów dalej?
- AdamKlocusky
- Posty: 590
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Tak obstawiałem, że zaproponowana zostanie likwidacja 25 i 41, jeśli chodzi o tramwaje, zresztą to było do przewidzenia. Zszokowało mnie 118, które jednak załatwia nieco inne relacje niż M2, jednocześnie pozostawiając 169 i 500.
To, że 169 i 500 zostaną, to jednak były pewniaczki. 118 to ostatnia patologia po 524 czy E-3. Ciekawe, czy ktokolwiek w ogóle tym jeździł dalej niż na kilka przystanków. 127 od 118 jednak odrobinę się różni i wcale bym się nie zdziwił, gdyby kiedyś 127 zostało skrócone do Pl.3K.
ŁK
Zapewne Ci pojadą 204 do Metra przez Białołęcką co im 256 na 356 zamienią, skoro teraz te 256 w DS nie kursuje, to może faktycznie tam w DS potrzebne nie jest.
Teraz, Sherlocku, potrzebne nie jest, bo jest 132 - raz na pół godziny, ale przynajmniej od wczesnego rana do późnego wieczora, a w weekendy korki na TT raczej nie dokuczają.