Komunikacja miejska na Żoliborzu
Moderator: Wiliam
Tak btw, gdzie jest ta przychodnia, że 222 nie może z Malczewskiego skręcać w Kazimierzowską właśnie?
ŁK
Chodziło mi o Broniewskiego - Wojska Polskiego - Mickiewicza - Plac Wilsona.
Na Krasińskiego są w miarę częste 122 i 114 (zamiast którego też powinno być coś innego), więc 303 co 30 minut nie robi dużej różnicy.
Faktycznie można by i 157 dać na trasę Mickiewicza - Al. Wojska Polskiego - Popiełuszki - Gdańska - Hłaski - ... tylko czy wtedy nie będzie lamentu że omija Plac Wilsona ?
Na Włościańskiej i Elbląskiej też by się coś przydało, wiadomo, ale to już osobny temat, pamiętam że póki co na Elbląskiej nic nie chcieli.
Nie Mickiewicza - Wojska Polskiego - Popiełuszki - Gdańska - Hłaski, tylko Stawki - aleja Jana Pawła II - aleja Wojska Polskiego - Mickiewicza - Słowackiego - Hłaski.Dlatego pisałem o przystanku Inflancka dla tramwajów i ewentualnej relacji skrętnej SE na skrzyżowaniu alei Jana Pawła II i ulicy Stawki. Jazda przez Stawki do placu Inwalidów i powrót na Popiełuszki przez Wojska Polskiego to zawijas omijający Arkadię i plac Wilsona, czyli zupełnie bez sensu.mb112 pisze: ↑30 sty 2019, 8:38Chodziło mi o Broniewskiego - Wojska Polskiego - Mickiewicza - Plac Wilsona.
Na Krasińskiego są w miarę częste 122 i 114 (zamiast którego też powinno być coś innego), więc 303 co 30 minut nie robi dużej różnicy.
Faktycznie można by i 157 dać na trasę Mickiewicza - Al. Wojska Polskiego - Popiełuszki - Gdańska - Hłaski - ... tylko czy wtedy nie będzie lamentu że omija Plac Wilsona ?
Na Włościańskiej i Elbląskiej też by się coś przydało, wiadomo, ale to już osobny temat, pamiętam że póki co na Elbląskiej nic nie chcieli.
O matko jedyna. Czy Al. WP potrzebuje autobusu co 10/12 minut? Zanim powyginasz tą linię w paragraf sprawdź, czy tak się w ogóle da tak pojechać. Bo się nie da. A 157 z Hłaski zostało wyrzucone ze względu na dojazd metra, który likwidujesz.
PS. Wepchanie 157 w korki przy Arkadii to średnio udany pomysł.
Z całym szacunkiem, nie widzę na całej podanej trasie miejsca, w którym się nie da pojechać tak, jak napisałem. Może chodzi o plac Inwalidów? 205 tak tam teraz jeździ. Plac Grunwaldzki? 205 skręca tak, jak podany przeze mnie wariant 157 również tutaj. Stawki? Jedyny zakazany skręt na tym skrzyżowaniu to SW. Sprawdzać nie muszę, znam rejon z autopsji bardzo dobrze.
W aleję Wojska Polskiego chcę zaś przesunąć 157, bo wzdłuż Stawek jest torowisko tramwajowe, gdzie kursuje linia tramwajowa częściej, niż co 10-12 minut. A skoro 157 wędruje na Hłaski przy każdej okazji, to chyba nie jest najpotrzebniejszą linią na Mickiewicza.
W aleję Wojska Polskiego chcę zaś przesunąć 157, bo wzdłuż Stawek jest torowisko tramwajowe, gdzie kursuje linia tramwajowa częściej, niż co 10-12 minut. A skoro 157 wędruje na Hłaski przy każdej okazji, to chyba nie jest najpotrzebniejszą linią na Mickiewicza.
Pytanie, czy z Mickiewicza na płn. od pl. Wilsona chcemy wyrzucać 157 - czy może lepiej 181. Kiedyś były takie zakusy i rozeszło się po kościach, więc pewnie lepiej nic.
Na Stawki faktycznie jest 35, ale obsługuje inne kierunki i relacje niż 157 i imo nie stanowi zastępstwa za niego.
Na Stawki faktycznie jest 35, ale obsługuje inne kierunki i relacje niż 157 i imo nie stanowi zastępstwa za niego.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
No bo nie jest... Ruda do Pl.Wilsona miałaby 181 i 185. O ile jadąc z osiedla mogłoby być ludziom wszystko jedno czy 157 dowiezie do Metra Marymont czy Metra Pl.Wilsona, o tyle wracając musieliby się już zdecydować gdzie zrobić przesiadkę dlatego spodziewałbym się lamentu... Inna sprawa, że trzy linie na odcinku Ruda-Pl,Wilsona to zdecydowanie przesada...
185 - najlepsza linia w mieście!
Zdecydowanie 157. I byłby to udany powrót do przeszłości
185 - najlepsza linia w mieście!
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Imho żeby wywalać cokolwiek z Mickiewicza na północ od Wilsona trzeba w końcu skoordynować linie, które by tam pozostały, czyli 181 i 185 (ewentualnie jeszcze wkleić w to 122). Na tę chwilę najczęściej jeździmy wspólnie, albo w niewielkich odstępach czasu. Pytanie też, czy taki rozkład nie zostałby wyłącznie na papierze przez długą trasę 185, bo 181 trzyma raczej poziom.5556 pisze:No bo nie jest... Ruda do Pl.Wilsona miałaby 181 i 185. O ile jadąc z osiedla mogłoby być ludziom wszystko jedno czy 157 dowiezie do Metra Marymont czy Metra Pl.Wilsona, o tyle wracając musieliby się już zdecydować gdzie zrobić przesiadkę dlatego spodziewałbym się lamentu... Inna sprawa, że trzy linie na odcinku Ruda-Pl,Wilsona to zdecydowanie przesada...
157 też jest nieprzewidywalne i zarówno skoordynowanie ze 181, jak i również nieprzewidywalnym 185 to niezbyt dobry pomysł. Przekierowanie na stałe 157 na Słowackiego i Gdańską czyli faktycznie powrót do przeszłości to też do końca średni pomysł.Konied Makevski pisze: ↑30 sty 2019, 18:31Imho żeby wywalać cokolwiek z Mickiewicza na północ od Wilsona trzeba w końcu skoordynować linie, które by tam pozostały, czyli 181 i 185 (ewentualnie jeszcze wkleić w to 122). Na tę chwilę najczęściej jeździmy wspólnie, albo w niewielkich odstępach czasu. Pytanie też, czy taki rozkład nie zostałby wyłącznie na papierze przez długą trasę 185, bo 181 trzyma raczej poziom.5556 pisze: No bo nie jest... Ruda do Pl.Wilsona miałaby 181 i 185. O ile jadąc z osiedla mogłoby być ludziom wszystko jedno czy 157 dowiezie do Metra Marymont czy Metra Pl.Wilsona, o tyle wracając musieliby się już zdecydować gdzie zrobić przesiadkę dlatego spodziewałbym się lamentu... Inna sprawa, że trzy linie na odcinku Ruda-Pl,Wilsona to zdecydowanie przesada...
Trzeba mieć na uwadze że 205 jeżdzi punktualnie, a 157 jest tam przekierowywane w rozmaite święta i ferie, gdy też trzyma się rozkładu ( w poniedziałek miałem przyjemność zrobić jeden półkurs ze Szczęśliwic na Gwiazdzista i nie było co robić z czasem). Czyli znikoma liczba pasażerów korzystająca z 205 wie że autobus będzie rozkładowo. Zbyt częste i nie punktualne 157 wozami 12m nie jest tam potrzebne.
O to to.
*to też nie do końca dobry pomysł.to też do końca średni pomysł.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
info ZTM:
Od dnia 30.09.2019 r. na wniosek mieszkańców dzielnicy Żoliborz uruchamia się linię 321 na trasie:
CH ARKADIA – Pamiętajcie o Ogrodach – (powrót: Pamiętajcie o Ogrodach – zawrotka na rondzie Jonasza Kofty – Pamiętajcie o Ogrodach) – Słomińskiego – Powązkowska – Krasińskiego – Przasnyska – Rydygiera – Matysiakówny – pl. Grunwaldzki – al. Wojska Polskiego – pl. Inwalidów – Mickiewicza – PL. WILSONA
W związku z tym wznawia się funkcjonowanie następujących przystanków:
CH ARKADIA 01
PRZASYNSKA 03
RYDYGIERA 01
PL. GRUNWALDZKI 09, 10, 11, 12
PL. INWALIDÓW 06
Likwidacji ulega linia 205.
Jednocześnie obecną trasę linii 121 przebiegającej ul. Gdańską i ul. Hłaski przyjmuje się jako stałą.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Ech i nadal bez przystanków w Al. Wojska Polskiego
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Teraz już wiem, jakie jest zastępstwo za 327 na Powązkach.
To by nie było takie złe, gdyby nie to że tylko co pół godziny. 327 było co 15.
I nie rozumiem dlaczego na Gdańskiej ma zostać 121, a nie 157 ? 121 "od zawsze" było na Podleśnej, a na Mickiewicza i tak jest pełno linii.
I nie rozumiem dlaczego na Gdańskiej ma zostać 121, a nie 157 ? 121 "od zawsze" było na Podleśnej, a na Mickiewicza i tak jest pełno linii.