Komunikacja miejska na Żoliborzu
: 30 sty 2019, 8:12
Tak btw, gdzie jest ta przychodnia, że 222 nie może z Malczewskiego skręcać w Kazimierzowską właśnie?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Chodziło mi o Broniewskiego - Wojska Polskiego - Mickiewicza - Plac Wilsona.
Nie Mickiewicza - Wojska Polskiego - Popiełuszki - Gdańska - Hłaski, tylko Stawki - aleja Jana Pawła II - aleja Wojska Polskiego - Mickiewicza - Słowackiego - Hłaski.Dlatego pisałem o przystanku Inflancka dla tramwajów i ewentualnej relacji skrętnej SE na skrzyżowaniu alei Jana Pawła II i ulicy Stawki. Jazda przez Stawki do placu Inwalidów i powrót na Popiełuszki przez Wojska Polskiego to zawijas omijający Arkadię i plac Wilsona, czyli zupełnie bez sensu.mb112 pisze: ↑30 sty 2019, 8:38Chodziło mi o Broniewskiego - Wojska Polskiego - Mickiewicza - Plac Wilsona.
Na Krasińskiego są w miarę częste 122 i 114 (zamiast którego też powinno być coś innego), więc 303 co 30 minut nie robi dużej różnicy.
Faktycznie można by i 157 dać na trasę Mickiewicza - Al. Wojska Polskiego - Popiełuszki - Gdańska - Hłaski - ... tylko czy wtedy nie będzie lamentu że omija Plac Wilsona ?
Na Włościańskiej i Elbląskiej też by się coś przydało, wiadomo, ale to już osobny temat, pamiętam że póki co na Elbląskiej nic nie chcieli.
O matko jedyna. Czy Al. WP potrzebuje autobusu co 10/12 minut? Zanim powyginasz tą linię w paragraf sprawdź, czy tak się w ogóle da tak pojechać. Bo się nie da. A 157 z Hłaski zostało wyrzucone ze względu na dojazd metra, który likwidujesz.
No bo nie jest... Ruda do Pl.Wilsona miałaby 181 i 185. O ile jadąc z osiedla mogłoby być ludziom wszystko jedno czy 157 dowiezie do Metra Marymont czy Metra Pl.Wilsona, o tyle wracając musieliby się już zdecydować gdzie zrobić przesiadkę dlatego spodziewałbym się lamentu... Inna sprawa, że trzy linie na odcinku Ruda-Pl,Wilsona to zdecydowanie przesada...
Imho żeby wywalać cokolwiek z Mickiewicza na północ od Wilsona trzeba w końcu skoordynować linie, które by tam pozostały, czyli 181 i 185 (ewentualnie jeszcze wkleić w to 122). Na tę chwilę najczęściej jeździmy wspólnie, albo w niewielkich odstępach czasu. Pytanie też, czy taki rozkład nie zostałby wyłącznie na papierze przez długą trasę 185, bo 181 trzyma raczej poziom.5556 pisze:No bo nie jest... Ruda do Pl.Wilsona miałaby 181 i 185. O ile jadąc z osiedla mogłoby być ludziom wszystko jedno czy 157 dowiezie do Metra Marymont czy Metra Pl.Wilsona, o tyle wracając musieliby się już zdecydować gdzie zrobić przesiadkę dlatego spodziewałbym się lamentu... Inna sprawa, że trzy linie na odcinku Ruda-Pl,Wilsona to zdecydowanie przesada...
157 też jest nieprzewidywalne i zarówno skoordynowanie ze 181, jak i również nieprzewidywalnym 185 to niezbyt dobry pomysł. Przekierowanie na stałe 157 na Słowackiego i Gdańską czyli faktycznie powrót do przeszłości to też do końca średni pomysł.Konied Makevski pisze: ↑30 sty 2019, 18:31Imho żeby wywalać cokolwiek z Mickiewicza na północ od Wilsona trzeba w końcu skoordynować linie, które by tam pozostały, czyli 181 i 185 (ewentualnie jeszcze wkleić w to 122). Na tę chwilę najczęściej jeździmy wspólnie, albo w niewielkich odstępach czasu. Pytanie też, czy taki rozkład nie zostałby wyłącznie na papierze przez długą trasę 185, bo 181 trzyma raczej poziom.5556 pisze: No bo nie jest... Ruda do Pl.Wilsona miałaby 181 i 185. O ile jadąc z osiedla mogłoby być ludziom wszystko jedno czy 157 dowiezie do Metra Marymont czy Metra Pl.Wilsona, o tyle wracając musieliby się już zdecydować gdzie zrobić przesiadkę dlatego spodziewałbym się lamentu... Inna sprawa, że trzy linie na odcinku Ruda-Pl,Wilsona to zdecydowanie przesada...
*to też nie do końca dobry pomysł.to też do końca średni pomysł.
Od dnia 30.09.2019 r. na wniosek mieszkańców dzielnicy Żoliborz uruchamia się linię 321 na trasie:
CH ARKADIA – Pamiętajcie o Ogrodach – (powrót: Pamiętajcie o Ogrodach – zawrotka na rondzie Jonasza Kofty – Pamiętajcie o Ogrodach) – Słomińskiego – Powązkowska – Krasińskiego – Przasnyska – Rydygiera – Matysiakówny – pl. Grunwaldzki – al. Wojska Polskiego – pl. Inwalidów – Mickiewicza – PL. WILSONA
W związku z tym wznawia się funkcjonowanie następujących przystanków:
CH ARKADIA 01
PRZASYNSKA 03
RYDYGIERA 01
PL. GRUNWALDZKI 09, 10, 11, 12
PL. INWALIDÓW 06
Likwidacji ulega linia 205.
Jednocześnie obecną trasę linii 121 przebiegającej ul. Gdańską i ul. Hłaski przyjmuje się jako stałą.