Strona 48 z 168

: 30 kwie 2009, 20:32
autor: Rosa
man1956 pisze: * 141 - od Wiatracznej przekierowanie do Dw. Wschodniego/Lubelska
* 115 - skrócenie do Wiatracznej
* 515 - przekierowanie na Ostrobramską.

I to wszystko, z grubsza licząc, w ramach tego samego bilansu brygadowego.
Gratulacje, własnie zlikwidowałes połączenie Grochowskiej z TŁ które obecnie obslugują 515 oraz 141 i obie tam zdecydowanie nie jeżdżą puste.

: 30 kwie 2009, 23:12
autor: Emdegger
Bastian pisze:167 źle działa.
Tak, ma bardzo słabą końcówkę na Mokotowie.

: 30 kwie 2009, 23:13
autor: reserved
Bo tak też i rozkład jest ustawiony. To o tyle ciekawe, że oznaczałoby względną punktualność 191. :-k
To ja chyba wolałbym, żeby 191 jeździło niepunktualnie.

: 30 kwie 2009, 23:17
autor: Bastian
Emdegger pisze:Tak, ma bardzo słabą końcówkę na Mokotowie.
Najwyżej na Siekierkach. Na Mokotowie ma się dobrze :P

: 30 kwie 2009, 23:20
autor: fik
Emdegger pisze:Tak, ma bardzo słabą końcówkę na Mokotowie.
Jakie piwo lubisz? :term:

: 30 kwie 2009, 23:37
autor: Emdegger
Rosa pisze:Gratulacje, własnie zlikwidowałes połączenie Grochowskiej z TŁ które obecnie obslugują 515 oraz 141 i obie tam zdecydowanie nie jeżdżą puste.
Puste oczywiście nie, ale wstawienie tam 521 było niewypałem do entej potęgi, więc to wszystko ma bardzo kruche podstawy.

Z 515 problem jest taki, że psuje ono koordynację linii na odcinku TŁ - Wiatraczna. Niby jest, ale czarno-czerwona pomiędzy 188 i 523, na dodatek wciska się jeszcze 515 zupełnie od czapy prosto z korków na Marsa, co sprawia, że popołudniami przyjazdy autobusów są bardzo nieregularne i b. często 188, 515 oraz 523 podjeżdżają razem. Tutaj brakuje albo wchłonięcia 515 przez 523, albo uwalenia 523 i zasilenia 188. No i niedopasowanie końcówek z TŁ - szczególnie dotyczy to 523 i Bemowa.

[ Dodano: |30 Kwi 2009|, 2009 23:40 ]
fik pisze:Jakie piwo lubisz? :term:
Obecnie nie ma to znaczenia. A 167 to może ma się dobrze na Mokotowie, tylko co do Dolnego nie zdążyłem tego jeszcze zauważyć :P

: 01 maja 2009, 0:35
autor: Glonojad
Emdegger pisze:Puste oczywiście nie, ale wstawienie tam 521 było niewypałem do entej potęgi, więc to wszystko ma bardzo kruche podstawy.
Jasne, lepiej żeby tuż po 17 odjeżdżał z pl. Narutowicza na Szczęściliwce dwuskład przegubów z łączną liczbą 15 osób na pokładzie...

: 01 maja 2009, 0:37
autor: man1956
Połączenie Grochowskiej z Trasą Ł? To rzeczywiście już było ćwiczone w zeszłym roku w postaci eksperymentu z 521 - i się nie sprawdziło.

Gdzie ci pasażerowie szturmujący 515 lub 141? Na Żółkiewskiego? A może na Wspólnej Drodze? No, ewentualnie zostaje jeszcze Plac Szembeka.

W sytuacji, gdy z Grochowskiej do Wiatracznej mamy 30 tramwajów na godzinę (czyli praktycznie co 2 minuty) i 44 autobusy (nie wliczając w to 515 i 141), czekanie na linię kursującą co 20-30 minut jest zajęciem dla masochistów. Skoro są i tacy, dla nich zostawiłbym na otarcie łez 515. Ale 141 z zawijasa Grochowska-Zamieniecka-Łukowska zdecydowanie bym wycofał.

: 01 maja 2009, 21:27
autor: Bastian
man1956 pisze:Ale 141 z zawijasa Grochowska-Zamieniecka-Łukowska zdecydowanie bym wycofał.
A czym z os. Ostrobramska na Grochów? :>

: 01 maja 2009, 21:30
autor: reserved
Dzisiaj przeżyłem szok! Pierwszy raz od wielu miesięcy jadąc 208 nie zauważyłem jadącego przed lub za nim 191!

: 02 maja 2009, 0:39
autor: man1956
Czym z Os. Ostrobramska na Grochów? Możliwości jest wiele: 115 - do centrum Grochowa (Wiatraczna), 182 (czy kiedyś ewentulnie 187) na Ostrobramską (czyli Grochów Południowy) i, od kilkudziesięciu lat, 158 - na Ostrobramską i Kinową, czyli na Grochów Południowy i Zachodni.

: 02 maja 2009, 15:00
autor: 195
szczerze powiem ze korzystam z linii 167/168/301 bo chodze do szkoly przy wisniowej i stwierdzic moge smialo ze wystarczą 2 pierwsze ;)
man1956 pisze:* 168 na trasie Os. Ostrobramska - Okęcie skoordynowane ze 167 (czyli 10/12/15/20)
tez nad tym myslalem ale 168 gdyby serio miało tak jezdzic powinno zachaczac o wspolny przystanek z 167 czyli: METRO POLE MOKOTOWSKIE 05 w kierunku Os.Ostrobramska. Na TS 168 nie jest aż tak potrzebne zeby zaraz jeździło 10/12/15/20. Obserwujac trójce 167/168/301 moim zdaniem powinno wyleciec 301 a co do częstotliwoci wystarczy 6/10/6/10 czyli: 167 :arrow: 12/20/12/20 i 168 :arrow: 12/20/12/20 (oczywiście 168 na przegubach, przynajmniej na dodatkach)

: 26 cze 2009, 20:20
autor: dzidek
Rakowiec 03:
186:

Kod: Zaznacz cały

| 10 |[11] [26] [41] [56]                     
| 11 |[11] [26] [41] [56]                     
| 12 |[11] [26] [41] [56]                     
| 13 |[11] [26] [41] [56]                     
| 14 |[11] [26] [41] [57]    
172:

Kod: Zaznacz cały

| 10 |[07]  22  [37] [52]                
| 11 |[07] [22] [37] [52]                
| 12 |[07] [22] [37] [52]                
| 13 |[07] [22] [37] [52]                
| 14 |[07] [22] [35] [47] [59]
301:

Kod: Zaznacz cały

| 10 |[06] [21]  36  [51]           
| 11 | 06   21  [36]  51            
| 12 |[06] [21]  36  [51]           
| 13 | 06   21  [36]  51            
| 14 |[06] [20]  35  [49] 
Oczywiście 186 powinno być przemiennie z 172 z uwagi na długi wspólny odcinek trasy na Rakowcu a linia 301 w tym samym czasie co 186 aby między Rakowcem a Odyńca (czyli najbliższą stacją metra) autobusy pojawiały się co 7-8 min a nie 1-14 ](*,)

: 27 cze 2009, 16:48
autor: pawcio
Tyle teoria. A teraz poszukaj elementów powiązanych z tą koordynacją i sprawdź, czy proponowane przez Ciebie rozstawienie tych linii na Rakowcu, nie posypałoby koordynacji gdzieś indziej.

: 28 cze 2009, 23:02
autor: MeWa
sorry za mega-OT, ale warszawskie "niedokoordynowania" to nic w porównaniu z badziewną białostocką komunikacją, gdzie są one o wiele bardziej dokuczliwe, biorąc pod uwagę, że autobusy na poszczególnych liniach kursują rzadziej, niż częściej...