401 - dzielić, czy nie?
Moderator: Wiliam
No wiesz ale w tym samym przeciwpotoku na tych samych przystankach jakos 411, 502, 514, 515, 520 czy 525 maja większe zapełnienie.Bernard pisze:W przeciwpotoku to nie dziwne.Rosa pisze: Czasami popołudniami zdarza mi sie podjechać na Gocław z Okularowej czy Plowieckiej to jak w autobusie jest 10 osób to znaczy że poprzedni kurs wypadł
Jak jeszcze raz zobaczę wysyp takich trollokarmicieli, to mi miejsca na liście ostrzeżeń dla Was nie wystarczy!
Jak by pojechała na Wiatraczną (w miejsce 148) to zapracowałaby znacznie lepiej.Rosa pisze:Ciężko mi zreszta cos pisac o 401. Mnie ta linia pasuje wiec mogłaby zostać jaka jest ale zdaje sobie sprawe że po praskiej stronie to muchowóz jakich mało. Nie przychodzi mi do głowy żadna linia w okolicy ktora miałaby tak skromne zapelnienie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak, w tę stronę by trzeba iść, ale jak 193 będzie po tych studentów SGGW na Służew jechało z Niedźwiadka, to się może im humor popsuć i komfort. Tym ze Szturmowej zresztą też. 193 trzeba zostawić tak, jak jest, natomiast nie zaszkodzi mu pomoc w postaci skróconego 401. A że na Ursynowie Płd to raczej kiepsko z miejscem, to Ursynów Płn się wydaje najsensowqniejszą opcją, tym bardziej, że wywoziłoby studentów z tej części kampusu bliżej zespołu Strzeleckiego na Stokłosy, co by rozładowało tłumy jadące z Nowoursynowskiej na Służew. Proste to jak budowa cepa, dziwne, że jeszcze tego nie wprowadzonoITS A 218 pisze:Ja bym połączył linię 401 ze 193 na trasie Ursus Niedźwiadek- Ursynów Płd
[ Dodano: |3 Sty 2011|, 2011 08:51 ]
A skoro już węzeł Marsa trzeba łączyć, to niech się zrobi tak: 107 jest ponoć dy wywalenia z Ursynowa od zaraz. Więc niech się zrobi na to miejsce 210 z Rakowieckiej po trasie 107. A żeby było dla 401 miejsce na Ursynowie Płn i Marsa nie płakało po połączeniu ze Służewcem, metrem, czy czymkolwiek innym, to to 210 by nie krańcowało na Ursynowie Płn, tylko by jechało dalej do Doliny Służewieckiej po trasie 401. I drugi problem mamy z głowy (a nawet i trzeci, bo 107 )
Popatrz, jaka franca!