(!) Tramwajem na Tarchomin

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 06 mar 2013, 12:57

misza2002 pisze:A tak przypadkiem wiadomy nasz radny nie jest "słoikiem" skoro jest takim pieniaczem.
Argumenty ci się skończyły, czy odezwały frustracje?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 mar 2013, 13:50

MisiekK pisze:
misza2002 pisze:A tak przypadkiem wiadomy nasz radny nie jest "słoikiem" skoro jest takim pieniaczem.
Argumenty ci się skończyły, czy odezwały frustracje?
W tym przypadku chyba wielka kumulacja, znaczy jedno i drugie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 01 kwie 2013, 22:58

Czy "dwójka" nie powinna zmienić się w 42? :-k

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 01 kwie 2013, 23:51

Nie powinna z przyczyn komplikacyjnych. W końcu nadejdzie przecież moment w którym będzie jeździła regularnie z dużym potokiem pasażerów i kombinowanie przy niej teraz dla samej terminologii nie ma sensu. To linia tylko dla ludzi z Tarchomina, którzy będą wiedzieć jak to kursuje. Reszta i tak nie będzie miała poczucia robienia wody z mózgu.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 02 kwie 2013, 9:25

Colony pisze:Nie powinna z przyczyn komplikacyjnych.
Powinna z przyczyn komplikacyjnych. Po coś ustalono zasady numerowania linii. Skoro 214 -> 314, to naturalnie 2 -> 42.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 02 kwie 2013, 11:15

Zmienić jej numer na 45. Potem zmieni się z kolei na 5. Będzie historyczny powrót na Pstrowskiego. A numer 2 uchowa się na czasy po zbudowaniu mostu Krasińskiego. Wtedy pojedzie z Annopola na Piaski.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 02 kwie 2013, 11:18

yavorius pisze:Czy "dwójka" nie powinna zmienić się w 42? :-k
Kto teraz zwraca na to uwagę. 460 już dawno powinno być 360.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 02 kwie 2013, 12:18

410 zmienić na 310! ;p
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 kwie 2013, 14:57

Colony pisze:Nie powinna z przyczyn komplikacyjnych.
Chyba raczej powinna - ktoś widzi numer linii całotygodniowej, a tu widzi okresową. To znacznie cięższy gatunkowo problem, niż czerwony czarnuch...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 06 kwie 2013, 20:56

Jarek pisze:Zmienić jej numer na 45. Potem zmieni się z kolei na 5. Będzie historyczny powrót na Pstrowskiego. A numer 2 uchowa się na czasy po zbudowaniu mostu Krasińskiego. Wtedy pojedzie z Annopola na Piaski.
Bo relacja 2 Annopol-Piaski jest prawdziwie "historyczna". Obowiązywała łącznie 5 lat. Gdyby się trzymać historii to obecna 4 by miała numer 2. Na odcinku PL. ZBAWICIELA - ŻERAŃ WSCHODNI kursowała 31 lat.

[ Dodano: Sob 06 Kwi, 2013 20:56 ]
sprinter pisze:410 zmienić na 310! ;p
Żeby 2 miesiące później zlikwidować?

patryk148
Posty: 544
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 29 cze 2013, 16:06

Pozwolę sobie tak na marginesie napisać. Początkowo byłem pewny, że na Tarchomin pojedzie jedna linia z Młocin, a drugą będzie 17.

Ostatnio w jednej z gazet ukazał się artykuł, z którego wynika, że ZTM rozważa wydłużenie 33. początkowo (jak to zawsze bywa, że własny pomysł nie będzie realizowany) byłem zdziwiony, ale teraz, po analizie, doszedłem do wniosku, że to dobry pomysł.

33 będzie silną linią jadącą zarówno do metra, jak i na ciąg JPII. wiadomo, że potoków z Tarchomina na Broniewskiego i ciąg JP II bardzo dużych nie będzie. Dzięki temu można zaoszczędzić wozokm, bo dwie silne linie w weekend i poza szczytem rzeczywiście mogłyby być zbyt rozrzutnym pomysłem. A tak 2 pieczenie na jednym ogniu (silna linia do metra i na Dw. Centralny). Mało tego - 33 już jeździ do Kieleckiej, więc spokojnie mogą obsługiwać tę linię dwukierunkowe tramwaje (po ich dostarczeniu) nawet przy likwidacji 2. Oczywiście pozostają godziny szczytuw których na pewno trzeba będzie zasilić odcinek Młociny - Tarchomin w postaci kursów skróconych 33 lub linią 43. Jedyną wadą jest wydłużenie czasu jazdy na ciąg JPII o kilka minut.

Jeśli zaś chodzi o ciąg Marymonckiej to zawsze po oddaniu tramwaju w Powstańców Śląskich można podciągnąć zwykłą 6 (po oddaniu Targowej zapewne wrócą dwuwagonowe składy). Wiem, że dwukrotnie przez most, ale jeśli chodzi o sprawy ruchowe to taki wybór jest najlepszy (co ciekawe trasa takiej 6 łączyła by także Pl. Wilsona, co umożliwiałoby pewne manewry z 518, bo oczywiście o dowozie Tarchomina przez Żoliborz na Pragę to żart - zbyt duże wydłużenie czasu jazdy).

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 29 cze 2013, 22:38

patryk148 pisze:Mało tego - 33 już jeździ do Kieleckiej, więc spokojnie mogą obsługiwać tę linię dwukierunkowe tramwaje (po ich dostarczeniu) nawet przy likwidacji 2.
Te tramwaje zostały zakupione w innym celu.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 29 cze 2013, 22:40

sprinter pisze:
patryk148 pisze:Mało tego - 33 już jeździ do Kieleckiej, więc spokojnie mogą obsługiwać tę linię dwukierunkowe tramwaje (po ich dostarczeniu) nawet przy likwidacji 2.
Te tramwaje zostały zakupione w innym celu.
W jakim?

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 29 cze 2013, 22:42

W celu wspomagania komunikacji zastępczej podczas zamknięcia torowisk.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 29 cze 2013, 22:57

A gdy nie będą wspomagać to będą stały pod płotem w zajezdni?...

ODPOWIEDZ