Strona 48 z 82

Informacja w SWINGACH

: 14 kwie 2014, 13:12
autor: Stary Pingwin
Miał być warunkowy PiJ Połczyńska, skończyło się na zawieszeniu przystanku w łykendy.

Informacja w SWINGACH

: 14 kwie 2014, 13:30
autor: ashir
MisiekK pisze:To pełnoprawne przystanki wpisane w obsługę.
No pełnoprawne to chyba jednak nie, bo jeśli nikogo nie będzie na przystanku to tramwaj się nie zatrzyma, a ja nie wysiądę? Zresztą dlaczego nie ma o tym wzmianki w rozkładzie? To jest jakiś tajny przystanek?

Informacja w SWINGACH

: 14 kwie 2014, 13:38
autor: MisiekK
ashir pisze:No pełnoprawne to chyba jednak nie, bo jeśli nikogo nie będzie na przystanku to tramwaj się nie zatrzyma, a ja nie wysiądę? Zresztą dlaczego nie ma o tym wzmianki w rozkładzie?
Masz go wpisanego w karcie do obsługi. Masz rozkład w gablocie. Jeśli złamiesz nogę wsiadając do tramwaju to ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie. Dlaczego go mnie ma w CRJ? Nie wiem - powinien być.

Informacja w SWINGACH

: 14 kwie 2014, 13:45
autor: pawcio
W karcie nie masz, bo gdyby był w karcie, to by był także w CRJ.

Informacja w SWINGACH

: 14 kwie 2014, 13:57
autor: Domas
Ja dodam tylko od siebie, że wczoraj widziałem Swinga z Pragi z napisem "ZET Praga".

Informacja w SWINGACH

: 14 kwie 2014, 14:27
autor: MisiekK
pawcio pisze:W karcie nie masz, bo gdyby był w karcie, to by był także w CRJ.
Masz na karcie obowiązek obsłużenia tego przystanku - inaczej by się tam nikt nie zatrzymywał.

Informacja w SWINGACH

: 14 kwie 2014, 20:45
autor: pawcio
Że niby w którym dokumencie i miejscu?

Informacja w SWINGACH

: 14 kwie 2014, 22:28
autor: MisiekK
pawcio pisze:Że niby w którym dokumencie i miejscu?
Na karcie drogowej masz dopisek. Nie na druku rozkładu, tylko na karcie.
Nawiasem to powinno się przystanek Metro Młociny 16 normalnie włożyć w rozkłady, tak jak było z Metro Marymont i zakończyć tą schizofrenię.

Informacja w SWINGACH

: 15 kwie 2014, 0:50
autor: bepe
Domas pisze:Ja dodam tylko od siebie, że wczoraj widziałem Swinga z Pragi z napisem "ZET Praga".
Nie widziałeś. To nie jest kwestia widzenia, tylko znajomości działania tego systemu. Wiadomo, co może się ukazać, a co nie. ZET nie może i go nie było. ZET-y zniknęły 28.02, czyli ni mniej, ni więcej, dokładnie dwa miesiące temu.

Informacja w SWINGACH

: 15 kwie 2014, 20:38
autor: Szeregowy_Równoległy
MisiekK pisze:Mam prawo do zdania, które nie musi się nikomu podobać i nie muszę się z tego tłumaczyć.
Ale wypadałoby je uzasadniać. W innym przypadku właściwsze byłoby założenie bloga, pisanie złotych myśli czy zakup sprayu i przelewanie myśli na mury. Dla potomności.
MisiekK pisze:Mam zasadę, że trzeba iść do przodu a nie wałkować dawno zimnych kotletów
No to albo ktoś te kotlety wrzucił do mikrofali, albo mamy zbiorowe halucynacje.
MisiekK pisze:nie wiem czemu łomot akurat o rodzinę 120Na.
Bo od najfajniejszych sprzętów jeżdżących po torach wymaga się najwięcej. To chyba logiczne? Szczególnie, że sam to prowokujesz pisząc, że jest zajebiście, chociaż wcale nie jest.
MisiekK pisze:To nie jest kwestia wiary, tylko znajomości działania tego systemu. Wiem co może się ukazać, a co nie.
No to albo masz braki w wiedzy, albo wracamy do zbiorowej halucynacji.
MisiekK pisze:Sam się ileś lat temu złapałem na niedróżnieniu na tramwaju cyfr 35 i 36 co zaskutkowało nadprogramową wycieczką po Stawkach. W sumie - jeśli wielu nie odróżnia napisu Młociny od Marymont (przypominam zażartą dyskusję tu o tym jacyż to biedni byli pasażerowie wyrzucani na Marymoncie z wagonów, a już nie wspominam o artykułach litujących się nad nimi dziennikarzy), to o co tu walczyć...?
Ja pamiętam tę dyskusję. I, ponieważ sam byłbym w stanie w pewnych warunkach (wystarczyłoby, żeby mi okulary deszcz zakropił, albo żeby zaparowały) odczytać "Młociny" i "Marymont" zamiennie, to byłem zdania, że kursy skrócone powinny być odpowiednio oznaczone. Negatywem, dedykowanymi zapowiedziami... Tym wszystkim, co umie Macrosystem, a czego nie umiał SIP w Swingu. I wtedy można byłoby stwierdzić, że pasażerowie to debile. Wielokrotnie na tym forum przywoływano zasadę, że po przekroczeniu pewnej, granicznej, częstotliwości pasażer nie patrzy w rozkład. Nie uwierzysz, ale czekając na tramwaj zazwyczaj nie sprawdzam rozkładu, bo nie muszę. Wiem, że 17 jeździ często, więc po prostu idę na przystanek i czekam na 17. Licząc, że jeśli będzie to kurs specjalnej troski, to będzie specjalnie oznaczony. W przypadku skróconych do Marymontu nie było specjalnego oznaczenia. I o to mniej więcej w dyskusji chodziło.
bepe pisze:
Domas pisze:Ja dodam tylko od siebie, że wczoraj widziałem Swinga z Pragi z napisem "ZET Praga".
Nie widziałeś. To nie jest kwestia widzenia, tylko znajomości działania tego systemu. Wiadomo, co może się ukazać, a co nie. ZET nie może i go nie było. ZET-y zniknęły 28.02, czyli ni mniej, ni więcej, dokładnie dwa miesiące temu.
Twierdząc, że widziałeś ZET na wyświetlaczu Swinga popełniasz myślozbrodnię.

Informacja w SWINGACH

: 15 kwie 2014, 20:59
autor: Stary Pingwin
Ponieważ moja praca wymaga przebywania na mieście późnymi wieczorami, też miałem zwidy w postaci ZET. Miałem też przesłyszenia typu "Lechicka" przy włochatym ratuszu. Zastanawiam się, dlaczego można wgrać trasę zmienioną łącznie z wcześniejszym info o zmianie trasy i wyświetlić wszystko na wyświetlaczach(17 przez Broniewskiego), a nie można na kwadracie z tyłu wyświetlić zjazdu i zapowiadać go? Ale ja to prosty robol jestem i się nie znam. Może kształceni się znają?

Informacja w SWINGACH

: 15 kwie 2014, 21:02
autor: pawcio
Sekret ogłoszeń o wariantach 17 tkwi w tym że warianty przez Broniewskiego jadą przez inny zespół przystankowy Rondo Radosława niż kursy podstawowe.

Informacja w SWINGACH

: 15 kwie 2014, 21:08
autor: Stary Pingwin
Chyba Plac Grunwaldzki?

Informacja w SWINGACH

: 16 kwie 2014, 0:00
autor: MisiekK
Szeregowy_Równoległy pisze:Ja pamiętam tę dyskusję. I, ponieważ sam byłbym w stanie w pewnych warunkach (wystarczyłoby, żeby mi okulary deszcz zakropił, albo żeby zaparowały) odczytać "Młociny" i "Marymont" zamiennie, to byłem zdania, że kursy skrócone powinny być odpowiednio oznaczone. Negatywem, dedykowanymi zapowiedziami... Tym wszystkim, co umie Macrosystem, a czego nie umiał SIP w Swingu. I wtedy można byłoby stwierdzić, że pasażerowie to debile. Wielokrotnie na tym forum przywoływano zasadę, że po przekroczeniu pewnej, granicznej, częstotliwości pasażer nie patrzy w rozkład.
No widzisz... A jak kochane Mobilisowe 211 jeździ sobie na Nowodwory zamiast na Stare Świdry bez żadnego podpisu o skróceniu to nikomu to nie przeszkadza i durnej dyskusji nie ma. Mądrzejsi ludzie na tym Tarchominie od mieszkańców Bielan???
Stary Pingwin pisze:Zastanawiam się, dlaczego można wgrać trasę zmienioną łącznie z wcześniejszym info o zmianie trasy i wyświetlić wszystko na wyświetlaczach(17 przez Broniewskiego), a nie można na kwadracie z tyłu wyświetlić zjazdu i zapowiadać go?
Już o tym pisałem w tym wątku. Gdy zamawiane były SWING-i to w/g Organizatora zjazdów do zajezdni nie było, bo w wytycznych dla SIL tego nie opisał. Więc wykonawca tej funkcjonalności nie zawarł (bo i z jakiej paki miał to zrobić??). Stan obecny na wszystkich wozach o niebo lepszy od poprzedniego jest czasowym kompromisem, który będzie zmieniony za jakiś czas z kolejną testowaną wersją softu.

Informacja w SWINGACH

: 16 kwie 2014, 3:44
autor: Tyrystor
MisiekK pisze:No widzisz... A jak kochane Mobilisowe 211 jeździ sobie na Nowodwory zamiast na Stare Świdry bez żadnego podpisu o skróceniu to nikomu to nie przeszkadza i durnej dyskusji nie ma. Mądrzejsi ludzie na tym Tarchominie od mieszkańców Bielan???
Wystarczy, że napis "211 NOWODWORY" ma inny kształt od "211 STARE ŚWIDRY". (Stare Świdry są dłuższe, a co za tym idzie napis jest mniejszy) Celowo piszę o kształcie - jak coś z daleka odróżnia jeden kurs od drugiego, to zwraca to uwagę odpowiednio wcześnie. Np. ja, jako krótkowidz najpierw patrzę na kształt napisu (bo to widzę), a potem, jak z tego kształtu wyłaniają mi się poszczególne znaki, to go odczytuję.

Zestawienie "17 METRO MŁOCINY" i "17 METRO MARYMONT", gdzie obie nazwy pętli są pisane w dwóch linijkach, wygląda zbyt podobnie i pasażer widząc "17" i jakiś kierunek z Metrem na początku stwierdzi, że jest ok, to 17 i do AWF-u czy Przy Agorze dojedzie...
MisiekK pisze:Stan obecny na wszystkich wozach o niebo lepszy od poprzedniego jest czasowym kompromisem, który będzie zmieniony za jakiś czas z kolejną testowaną wersją softu.
To ja dodam kolejną cegiełkę, aczkolwiek jak potknę się ponownie o takiego Swinga, to również post fotką ubarwię. Kiedyś Swingi nie mogły zmieścić na wyświetlaczach C6, teraz mają problem z metrem Wilanowska. Ilekroć widzę Swingowe 14, tyle razy ten tramwaj z przodu jedzie do pętli "METRO WILANOWSK", a miejsca na "A" jeszcze jest sporo. Limit znaków? Aktualizacja to poprawi?