Połączenie Berestecka - Centrum przez Dworzec Zachodni

Moderator: Wiliam

W drodze z Centrum na Dworzec Zachodni wybierzesz:

AUTOBUS
99
63%
KOMUNIKACJĘ KOLEJOWĄ
57
37%
 
Liczba głosów: 156

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 30 sie 2008, 13:49

Prędzej bym się spodziewał krańca BERESTECKA i przystanku technicznego gdzieś na tyłach, ale kto wie...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 sie 2008, 17:52

Przejechałem się do Reduty i stwierdzam, co następuje.
1. Droga, na której znajduje się pętla 157 nie jest drogą wewnętrzną, więc zapewne znajduje się w zarządzie dzielnicy, co może komplikować sprawę.
2. Parametry skrętu z drogi, na której znajduje się pętla 157 w ulicę Mszczonowską w kierunku torów WKD wyglądają mocno niefajnie i wątpię, by ktoś się na taki skręt zgodził. A to utrudnia mocno korzystanie zarówno z zatoki przy przystanku WKD, z którego obecnie korzystają darmobusy (na dwie linie do postoju technicznego jak znalazł).
3. Cały przejazd po trasie darmobusa wygląda na lekko karkołomny (pomijam już nawet te plastikowe progi) i też nie sądzę, by był on do wykorzystania.
4. Na drodze, na której znajduje się pętla 157 jest jeszcze krawężnik pomiędzy wjazdem do garażu podziemnego Reduty, a parkingiem przed Decathlonem o długości ok. 40 metrów (o ok. 10 m więcej niż obecna pętla), który znakomicie nadawałby się na drugi przystanek. Konieczna byłaby tylko zmiana organizacji ruchu na ulicy wzdłuż pętli i pewnie wyjazdów i wjazdów na parking (odcinek uliczki zaczynającej się pomiędzy stanowiskami musiałby zapewne być tylko jako wjazd na parking).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 30 sie 2008, 19:42

pawcio pisze:2. Parametry skrętu z drogi, na której znajduje się pętla 157 w ulicę Mszczonowską w kierunku torów WKD wyglądają mocno niefajnie i wątpię, by ktoś się na taki skręt zgodził. A to utrudnia mocno korzystanie zarówno z zatoki przy przystanku WKD, z którego obecnie korzystają darmobusy (na dwie linie do postoju technicznego jak znalazł).
Zawsze można jechać prosto Jerozolimskimi do skrzyżowania z Mszczonowską.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 30 sie 2008, 19:47

Jadę za chwilę tam z rowerem do serwisu, to się przyjrzę. O ile rower da radę dojechać... :-"

[ Dodano: Sob 30 Sie, 2008 21:39 ]
Wizja w terenie odbyła się. Bezinwestycyjnie nie uda się wygospodarowac miejsca na dodatkową linię.
A propos. Na zepsutym rowerze jechałem 25min. Z powrotem, z dwiema przesiadkami na Jelonki - 50. Taki to jest efekt nadmiaru linii i ich niekoordynowalności. A i tak częstotliwości przeciez i w Alejach, i na Prymasa, i na Kasprzaka są przyzwoite.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 30 sie 2008, 23:37

Czy jest szansa, że przy najbliższych zmianach rozkładów (tylko nie tnijcie 127 ;) ) przystanki w Alejach Jerozolimskich między Placem Zawiszy, a Dworcem Zachodnim także dla 127 i 130 uzyskają status NŻ :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 31 sie 2008, 0:05

napelnienie 157
Dzis 17.30 do przystanku berestecka dojezdza bus ok.20 os w srodku dosiada sie drugie tyle jesli nawet nie wiecej.
Dla porownania 191 ok 30 os miedzy berestecka a bw.
Przynajmniej w weekendy (pomijajac swieta) powinno 157 do Reduty dojezdzac.

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 31 sie 2008, 8:36

R-11 Kleszczowa pisze:Czy jest szansa, że przy najbliższych zmianach rozkładów (tylko nie tnijcie 127 ;) ) przystanki w Alejach Jerozolimskich między Placem Zawiszy, a Dworcem Zachodnim także dla 127 i 130 uzyskają status NŻ :>
Wlasnie , moznaby zdecydowac albo wszystkie NZ albo wszystkie nieNZ. Czym spowodowane jest takie zroznicowanie? Ludzie beda sie wkurzac ze nie mogli , bo nie wcisneli guzika przyzwyczaiwszy sie do niekorzystania.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2008, 10:12

Tym, że takie zmiany przeprowadza się przy okazji zmiany rozkładu danej linii. 130 pewnie dostanie przy okazji końca kursowania do Powsina, 127 nie wiem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 31 sie 2008, 12:21

A czy tymczasowo nie można skierować 157 do wiaduktu przy WKD AL. Jerozolimskie ? Tak jak kiedyś zawracała linia 203.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2008, 12:22

A jest tam jakakolwiek możliwość ustanowienia przystanku?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 31 sie 2008, 12:25

Jeżeli linia 208 zatrzymuje się w zatoce to 157 mogłoby również tam stawać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2008, 12:40

Nie do końca. 157 musi mieć postoje i to dość znaczne. Więc musi mieć samodzielny przystanek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 31 sie 2008, 15:42

No ale 208 przyjedzie i pojedzie a zdaje się od skrzyżowania z Włodarzewską do wlotu w Aleje jest kawałek, gdzie autobusy mogłyby stanąć, zwłaszcza że na 157 jeżdżą solówki.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 31 sie 2008, 20:11

dzidek pisze:Jeżeli linia 208 zatrzymuje się w zatoce to 157 mogłoby również tam stawać.
Mało przyjemny dla autobusów byłby wjazd pod wiadukt - po przebudowie Alej Jerozolimskich zmienił się tam przecież nieco układ drogowy. Podejrzewam, że to zablokowałoby zmianę.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 01 wrz 2008, 2:07

pawcio pisze:Nie do końca. 157 musi mieć postoje i to dość znaczne. Więc musi mieć samodzielny przystanek.
Kiedyś przystanek był dokładnie pod wiaduktem. No ale nie wiem, jak skręty i łuki przy wjeździe na Aleje...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ