401 - dzielić, czy nie?

Moderator: Wiliam

nowy90
Zbanowany
Posty: 220
Rejestracja: 01 paź 2010, 15:26

Post autor: nowy90 » 03 sty 2011, 10:28

Problemem jest raczej nieregularnośc tej linii uwalana przez Łopuszańską i Marynarską...Ja wolę z Lotników jechac 709+M+SKM na Rembertów niż kwitnąc nie wiadomo ile. Byc może sposobem na pogodzenie dwóch twarzy 401 jest skrócenie do Okęcia przy 20/20 i uruchomienie 389 z Ursusa np na Sadybę czy Ursynów Płn. Zyska przede wszystkim na punktualności.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 03 sty 2011, 16:00

rhemek pisze:Male obłożenie 401 wynika z faktu, ze linia ta jest mało rozreklamowana. Uwierzcie, ale 90% mieszkańców okolicy nie wie o jej istnieniu , i na przystanki, które obsługuje jeździ przez centrum.
Mnie też się wydaje, że obecna trasa na Marysin nie jest zła. Nie podoba mi się tylko dla tego, że wlecze się tak na i przed Marsa, a przez to cierpi cała trasa. Dlatego wg. mnie obecna forma jest najlepsza: TP Niedźwiadek - Marysin i KS Niedźwiadek - Stegny. Tylko te KS w rozkład powinny być wpisane, przynajmniej niektóre.

Awatar użytkownika
Sadorg
Posty: 12
Rejestracja: 27 gru 2009, 12:49
Lokalizacja: SK/WJ

Post autor: Sadorg » 03 sty 2011, 17:36

Stockholmare pisze:Mnie też się wydaje, że obecna trasa na Marysin nie jest zła.
Dlatego, że tam mieszkasz?

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 03 sty 2011, 17:38

Często jeżdżę.
A ogólnie to jest jedyne dobre połączenie Marysina z południem Warszawy, nie tylko Służewiem.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 03 sty 2011, 18:09

Na 401 zawitał Mobilis i niestety zdarzają sie kierowcy którzy nie znają trasy i trzeba ich pilotować "tutaj musi pan jechac dołem, tutaj w prawo".
No i oczywiście dogoniła go nastepna brygada :)

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 03 sty 2011, 21:24

pawcio pisze:Na Rembertów 148.
I zamienić na 143 :boohoo:
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3824
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 sty 2011, 21:36

rhemek pisze:Przesadzacie. Od Plowieckiej 30-35 osob jest na kazdy kurs. To nie malo.
Na Solinę w sam raz :-"

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 sty 2011, 21:40

Stockholmare pisze:A ogólnie to jest jedyne dobre połączenie Marysina z południem Warszawy, nie tylko Służewiem.
I przestanie być dobre, jeśli potniesz częstotliwość.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 03 sty 2011, 22:39

Nie chcę go ciąć tylko wprowadzić dodatkowe (nie mylić z skrócić istniejące) kursy (co z resztą zrobiono), żeby Ursus, Włochy i Mokotów nie cierpiały bo 401 utknie gdzieś przed lub na Marsa.

A tak jeśli chodzi o 189+401 to czy na wspólnym odcinku jest potrzebna obecna częstotliwość (189 7-8/10 + 401 10/15 co daje średnio 4-5/6)?
Jest za mała, za duża czy w sam raz? Na Służewiu akurat rzadko jeżdżę więc się pytam.

nowy90
Zbanowany
Posty: 220
Rejestracja: 01 paź 2010, 15:26

Post autor: nowy90 » 04 sty 2011, 10:31

401 nie utyka już na Marsa bo korki przeniosły się na skrzyżowanie z Żołnierską.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8452
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 sty 2011, 11:22

rhemek pisze:Male obłożenie 401 wynika z faktu, ze linia ta jest mało rozreklamowana. Uwierzcie, ale 90% mieszkańców okolicy nie wie o jej istnieniu , i na przystanki, które obsługuje jeździ przez centrum.
Ale jak rozreklamować? Billboardami? Ulotkami wrzucanymi do skrzynek?
Jeśli przez tyle miesięcy jej funkcjonowania nie dowiedzieli się o jej istnieniu (np. stojąc na przystanku), to tym ludziom już niewiele pomoże...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 sty 2011, 11:38

Fakt, ZTM ma dość umiarkowane sukcesy w zakresie skutecznej promocji. News na stronie, który znika po kolejnej aktualizacji bloga, informacja w gazecie w dłuższej notatce z legandarnymi, niegdyś cotygodniowymi zmianami tras i to by było na tyle. Przypominam, że dopiero kilka miesięcy po uruchomieniu 516 w jej rozkładach pojawiła się informacja o koordynacji z 16. No, ale ważniejsze, żeby były na ulotkach kwadraciki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 04 sty 2011, 11:50

No ale przez trzy lata to chyba już nawet na zasadzie "jedna pani drugiej pani" cała prawobrzeżna część Warszawy zdążyłaby się dowiedzieć. Może to nie kwestia reklamy, a tego, że po prostu nie jest to az tak atrakcyjne połączenie. Połączenie przez korki, a zanim wozy dojadą z Ursusa, to tez po staniu w korkach - i to tylko jedna linia. A alternatywa to kilka linii przez buspas do metra. Któraś zawsze przyjedzie, więc ludzie wolą przez TŁ, a nie czekać czy przyjedzie 401, czy nie i kiedy.
Popatrz, jaka franca!

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 04 sty 2011, 11:55

Do tego Marysin nie jest wielkim generatorem potoków, Plowiecka i Witosa są kiepskimi węzlami przesiadkowymi (na Płowieckiej :arrow: miasto napawde teraz dosyc malo osob wsiada do autobusow), Goclaw linia omija, ci pasażerowie po prostu nie mają skad się tam znaleźć.

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 04 sty 2011, 12:50

A najbardziej wnerwia, jak kierowcy robią sobie z tej linii linię zwykła. Jak jechalem w sylwestra po południu, to jeden z kierowców kilka razy zatrzymal sie na zwyklych przystankach, żeby wysadzic kolegow z kabiny.

Zablokowany