Strona 49 z 94

: 07 mar 2012, 16:23
autor: Pawel_
Tarchomin składa dużo skarg. Tarchomin musi mieć dobrze. :P

: 07 mar 2012, 16:44
autor: tarantula01
Dziekuję ZTMowi za zrozumienie (211):
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... ej_ztm.jpg

po wniosku:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... esciej.pdf
choć trzeba było ponaglić:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... esciej.jpg
Wolfchen pisze:
Daniel_FCB pisze:I jak będzie wyglądać decha takiej linii, co ma różne przystanki w zależności od szczytu?
Przystanki ze strzałeczkami albo osobne dechy na rano i popołudnie?
516 ma różne przystanki w zależności od szczytu i ma 2 "dechy"?

: 07 mar 2012, 16:54
autor: MisiekK
KwZ pisze:Aż taki przesadyzm to nie jest, tablice służą do informowania, a i tak nie są jedynym źródłem informacji. :-k
Decha w pojeździe wskazuje na trasę jaką można przejechać jak się już w tym pojeździe znalazło. Od pozostałych informacji jest przystanek.

: 07 mar 2012, 17:01
autor: Wolfchen
tarantula01 pisze:516 ma różne przystanki w zależności od szczytu i ma 2 "dechy"?
Rzadko zdarza mi się korzystać z 516, więc nie mam pojęcia szczerze mówiąc.

: 07 mar 2012, 17:16
autor: KwZ
MisiekK pisze:Decha w pojeździe wskazuje na trasę jaką można przejechać jak się już w tym pojeździe znalazło. Od pozostałych informacji jest przystanek.
Plusem jest, jeśli można też odczytać dostępne przystanki. To duża przewaga korali warszawskich nad wypisaniem kilku ulic, jak dawniej.

: 07 mar 2012, 20:27
autor: ashir
Daniel_FCB pisze:I jak będzie wyglądać decha takiej linii, co ma różne przystanki w zależności od szczytu? Imo nie da się tego zrobić lepiej niż podzielić na dwa numerki.
Jeśli rano linia będzie kursować tylko w kierunku Metra Młociny, a po południu w kierunku Nowodworów to wystarczy zastosować jednokierunkowe przystanki (strzałeczki) i wszystko jest logiczne.

: 07 mar 2012, 22:22
autor: bepe
Adam G. pisze:Nie za dużo tej komunikacji nocnej na Tarchominie?
N01, N03, N13, N53, N63...
Ja natomiast rozumiem, dlaczego postanowiono puścić N01 przez most, nawet to jakoś tam popieram. Natomiast nie rozumiem, dlaczego ta linia ma jeździć tylko do Tarchomina, a nie na Nowodwory. Skoro już wysyła się to N01 na Białołękę, to niech pojedzie do tych Nowodworów, a wtedy będzie można z czystym sumieniem skasować N53.

: 07 mar 2012, 22:26
autor: ashir
Domyślam się, że odcienek Metro Młociny - Nowodwory pokonuje się więcej niż 15 minut, ale znacznie mniej niż 45 minut, a trasa do Tarchomina powoduje dołożenie tylko 1 brygady. Może się mylę. ;-)

: 08 mar 2012, 0:24
autor: KwZ
Lecz likwidacja N53 da jeszcze większe oszczędności :>

: 09 mar 2012, 10:53
autor: Łukasz
mobil one pisze:Gorzej jak się pokrowce kierowcom pomylą,albo lepiej-jak taka decha (zm:A) zostanie odłożona do niewłaściwego pokrowca (zm; B) ;)
Ja sobie to wyobrażam tak, że najdalej w środę po zmianach dechy zostałyby zunifikowane poprzez dodanie przystanków w obu kierunkach.

: 09 mar 2012, 16:02
autor: MisiekK
Łukasz pisze:Ja sobie to wyobrażam tak, że najdalej w środę po zmianach dechy zostałyby zunifikowane poprzez dodanie przystanków w obu kierunkach.
Dechy mają być aktualne w momencie startu. Żadnych opóźnień.

: 09 mar 2012, 23:04
autor: Łukasz
MisiekK pisze:
Łukasz pisze:Ja sobie to wyobrażam tak, że najdalej w środę po zmianach dechy zostałyby zunifikowane poprzez dodanie przystanków w obu kierunkach.
Dechy mają być aktualne w momencie startu. Żadnych opóźnień.
To nie ma związku z tematem, zresztą nigdy tego nie podważałem.

: 15 mar 2012, 15:54
autor: MeWa
Po otwarciu MSC, w związku z utrudnieniami w metrze, kursować będzie tylko linia 101.

: 15 mar 2012, 16:26
autor: konri
A co z E-4, E-6 i E-8 :?: ZTM jak na razie milczy na ten temat.

: 15 mar 2012, 16:32
autor: ashir
E-4 i E-8 rano do Pl. Wilsona.