Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
No i niech ktoś jeszcze powie ,ze nie jest ten przetarg ustawiony na Solarisa. Ja bym się przyjrzał majątkom osób odpowiedzialnych za rozstrzyganie przetargów. Ta sprawa mi baardzo śmierdzi. Mam nadzieję ,ze Solbus oprotestuje ten przetarg w którym 87% stanowiła cena i nagłośni tą sprawę. Skoro 2 mln złotych to nie jest dużo dla MZA to czemu nie dołożą kolejnych dwóch i nie wezmą Mercedesów ,które są o niebo lepsze od Solarisów. MAN już dawno dał sobie spokój ze startem w przetargach w Warszawie bo widzi ,ze tutaj śmierdzi z daleka. Mercedes też poważnie nie traktuje Warszawy i się nie wysila w dawaniu lepszych ofert. Dali mozliwość odkupienia testowanego Mercedesa Citaro ,ale dla MZA za drogi ,ale gdyby to był Solaris to z pewnością by odkupili - bo jeszcze ktoś by mógł na tym niezle zarobić pod stołem...
Teraz ten Mercedes w barwach warszawskich jezdzi po Gdyni z numerem bocznym 6200, Widziałem go 4 dni temu na linii R, wraz z najnowszym Mercedesem Citaro II które właśnie jezdzi po Gdyni z numerem 6296 i jest to autobus roku 2013 .Prezentacja nowego zakupu była w Gdyni 17.07,2013. Autobus naprawdę wyśmienity !!!.Stolica pod tym względem schodzi na psy , a za kilka lat będzie jednym wielkim złomowiskiem produktów Solaris.
Po co kupować takie ilości Solarisów które od nowości w środku są głośne niemiłosiernie. Komfort jazdy Solarisem to tragedia ,chyba ,ze jedzie się trolino ,wtedy jest cicho i nie słuychać mankamentów głośnej pracy silnika i ,żle wyciszonego wnętrza autobusu.
Teraz ten Mercedes w barwach warszawskich jezdzi po Gdyni z numerem bocznym 6200, Widziałem go 4 dni temu na linii R, wraz z najnowszym Mercedesem Citaro II które właśnie jezdzi po Gdyni z numerem 6296 i jest to autobus roku 2013 .Prezentacja nowego zakupu była w Gdyni 17.07,2013. Autobus naprawdę wyśmienity !!!.Stolica pod tym względem schodzi na psy , a za kilka lat będzie jednym wielkim złomowiskiem produktów Solaris.
Po co kupować takie ilości Solarisów które od nowości w środku są głośne niemiłosiernie. Komfort jazdy Solarisem to tragedia ,chyba ,ze jedzie się trolino ,wtedy jest cicho i nie słuychać mankamentów głośnej pracy silnika i ,żle wyciszonego wnętrza autobusu.
Wstyd tak się czepiać. Zawsze można odpowiedzieć: 51 za mało dokładnie? To przyjmijcie najniekorzystniej dla producenta 51,499... (największa zaokrąglana do 51) i zaokrąglijcie do 1 cyfry po przecinku. Wychodzi 51,5.
A co z tymi upałami? Nie jest tak, że najwięcej wozy pala jak trzeba je dogrzewać przy mrozach? Że o niegaszeniu na krańcach nie wspomnę.
A co z tymi upałami? Nie jest tak, że najwięcej wozy pala jak trzeba je dogrzewać przy mrozach? Że o niegaszeniu na krańcach nie wspomnę.