: 10 wrz 2006, 19:40
PO CO? Pętla położona niemalże wśród pól i lasów, po których hasają zające...barluk pisze:Możnaby lekko "ożywić" kraniec DW.ZACHODNI: np.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
PO CO? Pętla położona niemalże wśród pól i lasów, po których hasają zające...barluk pisze:Możnaby lekko "ożywić" kraniec DW.ZACHODNI: np.
345 na odcinku od górczewskiej do zachodniego bedzie dublem dla 523,pozatym żeby podjechac na zachodni trzeba zrobic spora pętle ulicami bitwy warszawskiej,szczęsliwicka,grzymały,al,jerozolimskie i dopiero podjazd na zachodni.barluk pisze:Możnaby lekko "ożywić" kraniec DW.ZACHODNI: np.
157 - GWIAŹDZISTA - ... - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały-S. - Al. Jerozolimskie (powrót przez BW) - DW.ZACHODNI
345 - MARYSIN - ... - Al. Prymasa Tysiąclecia - Al.Jerozolimskie - DW.ZACHODNI
No i co z tego, że będzie dublem jak będzie spełniać zupełnie inne funckje. Już dawno na forum ktoś proponował całkiem słuszne wydłużenie 345 na Ochotę.jacek pisze:345 na odcinku od górczewskiej do zachodniego bedzie dublem dla 523,pozatym żeby podjechac na zachodni trzeba zrobic spora pętle ulicami bitwy warszawskiej,szczęsliwicka,grzymały,al,jerozolimskie i dopiero podjazd na zachodni.barluk pisze:Możnaby lekko "ożywić" kraniec DW.ZACHODNI: np.
157 - GWIAŹDZISTA - ... - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały-S. - Al. Jerozolimskie (powrót przez BW) - DW.ZACHODNI
345 - MARYSIN - ... - Al. Prymasa Tysiąclecia - Al.Jerozolimskie - DW.ZACHODNI
Okolice ronda zesłańców są zawsze zakorkowane i do tego ten objazd,wiec 345 traci w korkach wiele cennych minut.
Po trasie BW20 - Grójecka to i owszem, ma sens...R-11 Kleszczowa pisze:Już dawno na forum ktoś proponował całkiem słuszne wydłużenie 345 na Ochotę.
Ja bym 345,raczej widział na odcinku górczewska,olbrachta,redutowa,wolska-CM.WOLSKI,lub nawet zaryzykował przedłużyć połczyńską na karolin,jednocześnie skracajac 155 na znaną,wtedy 522 wg ostatnich projektów na daleka wole.R-11 Kleszczowa pisze:No i co z tego, że będzie dublem jak będzie spełniać zupełnie inne funckje. Już dawno na forum ktoś proponował całkiem słuszne wydłużenie 345 na Ochotę.jacek pisze: 345 na odcinku od górczewskiej do zachodniego bedzie dublem dla 523,pozatym żeby podjechac na zachodni trzeba zrobic spora pętle ulicami bitwy warszawskiej,szczęsliwicka,grzymały,al,jerozolimskie i dopiero podjazd na zachodni.
Okolice ronda zesłańców są zawsze zakorkowane i do tego ten objazd,wiec 345 traci w korkach wiele cennych minut.
barluk pisze:157 - GWIAŹDZISTA - ... - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały-S. - Al. Jerozolimskie (powrót przez BW) - DW.ZACHODNI
Niz dotychczasowa to na pewno tak,ale po korekcie i przedłużeniu na karolin,trzeba sie zastanowić.barluk pisze:Pomysł skierowania 345 na NARUCIAKA bądź na SZCZĘŚLIWICE byłby duzo lepszy niż dotychczasowa trasa na CM.WOLSKI
A właśnie, że nie fajnie. Metro jedzie z Centrum na Ursynów krótko, a 107 długo- i co- i obie linie mają pasażerów bo na danym odcinku spełniają zupełnie inne funkcje. Co nie zmienia faktu, że głupotą byłoby wyciaganie 157 na Zachodni.djmc100 pisze:Czyli rozumiem ze 127 Pl. Zawiszy - Dw. Zachodni 5 min, a 157 40 min, fajnie
No tak , ale 127 między Pl.Zawiszy a Dworcem Zachodnim , bardzo mało pasażerów zabiera, a 157 od Placu Zawiszy podjedzie pod Naruciaka, Halę Banacha, Szpital Banacha, na Żwirki i Wigury i jeszcze na Szczęśliwicedjmc100 pisze:Czyli rozumiem ze 127 Pl. Zawiszy - Dw. Zachodni 5 min, a 157 40 min, fajnie
A le nie wyciagajmy 157 i tak to jest bardzo dluga trasa... pzoatym ze szczesliwic do zachodniego jest 184 i 128barluk pisze:No tak , ale 127 między Pl.Zawiszy a Dworcem Zachodnim , bardzo mało pasażerów zabiera, a 157 od Placu Zawiszy podjedzie pod Naruciaka, Halę Banacha, Szpital Banacha, na Żwirki i Wigury i jeszcze na Szczęśliwice . Ze 157 zrobiła by się linia podjeżdżające w PRAWIE każdy zakątek OCHOTY