[Cz-wa] A może by tak nowa trasa tramwajowa?

Moderator: JacekM

Adam G.
Posty: 4878
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 31 mar 2012, 3:33

Twist w całej swej okazałości minięty przed chwilą na A2 za Koninem, jedzie w kierunku Poznania.
noidea

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 mar 2012, 7:40

Podejrzewam, że nie udało Ci się zaobserwować, czy ma siedzenia 2+2 nad wózkami? ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 31 mar 2012, 12:00

Glonojad pisze:Podejrzewam, że nie udało Ci się zaobserwować, czy ma siedzenia 2+2 nad wózkami? ;)
Są zdjęcia, ale to mieli poprawiać układ siedzeń?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 mar 2012, 22:23

Raczej uzupełnić - poprawić nie da rady, bo wymuszają go wózki tak naprawdę. Tak, wieść niesie, że o 14 miejsc siedzących ma się zwiększyć pojemność składu (zwiększyć, bo są one w miejscach tak naprawdę i tak niedostępnych dla osób stojących).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36105
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 sie 2012, 14:24

Otwarcie trasy na Błeszno już za tydzień, dwa! :)

http://www.rynek-kolejowy.pl/34945/Nowa ... zesnia.htm
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 sie 2012, 14:41

Ładny rozkład linii 3 :)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Rosa
Posty: 4490
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 03 wrz 2012, 15:53

http://www.rynek-kolejowy.pl/fotorelacje/426
..Rozkład jazdy jest niestety zbyt optymistyczny. Założony czas przejazdu na poziomie 12 minut na nowym, czteroipółkilometrowym odcinku jest niemożliwy do zrealizowania i będziemy musieli go wydłużyć. Nawet do 20 minut...
Czyli na nowowybudowanej linii prędkośc handlowa bedzie ponizej 15 km/h. :D
A miało byc tak pieknie :). No cóz, my zobaczymy jak to w praktyce wypadnie na naszej nowej linii i o ile będzie wolniej niz było w planach.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10684
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 wrz 2012, 16:36

To jeszcze trzeba zacytować następne dwa zdania:
Dariusz Gawron pisze:Bierze się to między innymi z braku priorytetu dla tramwajów na prawie wszystkich skrzyżowaniach. Bez tego nie możemy osiągnąć tak wysokiej prędkości handlowej, która miała wynosić powyżej 25 kilometrów na godzinę.
--> Kiedy będzie poprawiona sygnalizacja, bo rozumiem, że te projekty już są?
--> Jestem pod wrażeniem, jak wiele zależy od pro-/anty-tramwajowości sygnalizacji. Może rzeczywiście w Wawie dałoby się skrócić czas przejazdu o 20%.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 wrz 2012, 16:41

Moim zdaniem Częstochowa ma zbyt krętą trasę i zbyt częste przystanki (średnia odleglość poniżej 400 metrów, jakieś 15% częściej, niż w Warszawie), by w ogóle zakładać 25 km/h. Ale 22-24 to już by mogło być zwłaszcza, że tam nie ma ani dużego ruchu, ani tak ważnych przecznic, by priorytet był nie do uzyskania.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 lut 2015, 18:27

Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 8854
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 03 lut 2015, 18:39

Co to za szczególne warunki w Częstochowie, o których mówi gość z Pesy?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 lut 2015, 19:42

Tory są dośc blisko jak na skrajnię 2,40 a poza tym - nielicząc nielicznych (sic!) kompleksowo zrobionych odcinków nie posiadają od nowości odwodnienia,w związku z czym lubią się zapadać.

Tym niemniej, na Hutę (tzn. Kucelin) i tak Twistów nie puszczają, 7 osób na metrze tam raczej nie jeździ, więc, hm...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9328
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 maja 2025, 11:44

Parkitka tango down, bo trzeb abyłoby wyciąć krzaki, a poza tym w trakcie budowy byłyby korki:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 87145.html

ODPOWIEDZ