: 07 lis 2008, 14:32
Jak się nie sprawdzi to zawsze cmentarz może przejać i przerobić na katakumby .
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.Misiek997 pisze:Ja mam pytanie:
Czy ZTM olewając remont nawierzchni zawrotki na gwiaździstej ma zamiar wycofać stamtąd wozu niskopodłogowe? Bo wjechanie w te dziury grozi rozwaleniem autobusu.... Czy to naprawde tak cięzko zlecić by załatano te dziury?
Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem...Tymesz pisze:Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.
Obecne doły są znacznie większe niż te co były w kwietniu...SławekM pisze:30.04 byli i łatali pętlę (widać lipnie...). Wtedy stało z 7 wozów brygad przystankowych...
Instruktor ZTM po konsultacji z Instruktorem NR przewoźnika podejmuje decyzję o zamknięciu odcinka. Żaden, ale to żaden pracownik ZTM bez konsultacji nie podejmie decyzji o zamknięciu odcinka, nawet jakby było widać na oko różnicę poziomów ( > 400mm).Misiek997 pisze:Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem...Tymesz pisze:Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...
Jeśli nawierzchnia jest na gwaracji (a powinna być), to wykonawca robót będzie musiał poprawić ją na własny koszt.5280 pisze:Czy ztm może złożyć reklamacje na zle wykonany remont?
Przecież niskacza mozna podnieść i powolutku się przetoczyć po kałuzy pełnej niespodzianek. Ja mając 185 tak robiłem i robi tak większość kierowców, może temu kierowcy ze wspomnianego su15 pracować się nie chciałoMisiek997 pisze:Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem...Tymesz pisze:Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...
Jacek i ja podnoszę Solarisa bo bez podniesienia trze się ogonem o nawierzchnię. Poszly pisma z MZa, z mobilisu a ZTM jak zwykle nic nie robi....jacek pisze:Przecież niskacza mozna podnieść i powolutku się przetoczyć po kałuzy pełnej niespodzianek. Ja mając 185 tak robiłem i robi tak większość kierowców, może temu kierowcy ze wspomnianego su15 pracować się nie chciałoMisiek997 pisze: Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem...
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...
Suma sumarum petla powinna być wyremontowana
Nie bede już mowił co sie dzieje na Żeraniu po remoncie gwarancyjnym pętli! przecież to sa jakieś żarty!! pętla w nie których miejscach wyglada gorzej niz przed remontem. Kto na to pozwolił????MZ pisze:Jeśli nawierzchnia jest na gwaracji (a powinna być), to wykonawca robót będzie musiał poprawić ją na własny koszt.5280 pisze:Czy ztm może złożyć reklamacje na zle wykonany remont?