Strona 6 z 73

: 07 lis 2008, 14:32
autor: TGM
Jak się nie sprawdzi to zawsze cmentarz może przejać i przerobić na katakumby :lol: .

: 17 lis 2008, 1:08
autor: Misiek997
Ja mam pytanie:
Czy ZTM olewając remont nawierzchni zawrotki na gwiaździstej ma zamiar wycofać stamtąd wozu niskopodłogowe? Bo wjechanie w te dziury grozi rozwaleniem autobusu.... Czy to naprawde tak cięzko zlecić by załatano te dziury?

: 17 lis 2008, 1:19
autor: Tymesz
Witam.
Misiek997 pisze:Ja mam pytanie:
Czy ZTM olewając remont nawierzchni zawrotki na gwiaździstej ma zamiar wycofać stamtąd wozu niskopodłogowe? Bo wjechanie w te dziury grozi rozwaleniem autobusu.... Czy to naprawde tak cięzko zlecić by załatano te dziury?
Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.

: 17 lis 2008, 10:42
autor: Misiek997
Tymesz pisze:Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.
Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem... ](*,)
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...

: 17 lis 2008, 10:48
autor: SławekM
30.04 byli i łatali pętlę (widać lipnie...). Wtedy stało z 7 wozów brygad przystankowych...

: 17 lis 2008, 11:39
autor: Misiek997
SławekM pisze:30.04 byli i łatali pętlę (widać lipnie...). Wtedy stało z 7 wozów brygad przystankowych...
Obecne doły są znacznie większe niż te co były w kwietniu...

: 17 lis 2008, 12:49
autor: Tymesz
Witam ponownie.
Misiek997 pisze:
Tymesz pisze:Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.
Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem... ](*,)
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...
Instruktor ZTM po konsultacji z Instruktorem NR przewoźnika podejmuje decyzję o zamknięciu odcinka. Żaden, ale to żaden pracownik ZTM bez konsultacji nie podejmie decyzji o zamknięciu odcinka, nawet jakby było widać na oko różnicę poziomów ( > 400mm).

: 18 lis 2008, 11:44
autor: Misiek997
czyli czekamy aż jakiś niskacz rozwali się na gwiaździstej i będzie dopiero sprawa realizowana....

: 03 gru 2008, 18:17
autor: 5280
Tak niedawno zakończył się remont pętli autobusowej na Żerani. Mineło ok 2 miesięcy a na pętli są już doły, koleiny, kostka się już pozapadała ](*,) ](*,) . Przecież to jest kpina! To jest marnotrawienie pieniędzy! ](*,) . Czy ztm może złożyć reklamacje na zle wykonany remont? :shock:

: 04 gru 2008, 0:51
autor: MZ
5280 pisze:Czy ztm może złożyć reklamacje na zle wykonany remont?
:arrow: Jeśli nawierzchnia jest na gwaracji (a powinna być), to wykonawca robót będzie musiał poprawić ją na własny koszt.

: 04 gru 2008, 10:04
autor: jacek
Misiek997 pisze:
Tymesz pisze:Zadzwoń na Ursus aby Dyspozytor powiadomił ZTM i wysłał "Waszego" instruktora na miejsce aby przeprowadzić komisję nt. wyłączenia z ruchu powyższego odcinka.
Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem... ](*,)
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...
Przecież niskacza mozna podnieść i powolutku się przetoczyć po kałuzy pełnej niespodzianek. Ja mając 185 tak robiłem i robi tak większość kierowców, może temu kierowcy ze wspomnianego su15 pracować się nie chciało :-k
Suma sumarum petla powinna być wyremontowana :shock:

: 04 gru 2008, 10:22
autor: Misiek997
jacek pisze:
Misiek997 pisze: Byli ponoć "eksperci" z ZTM w wykonaniu dwóch panienek na wysokich szpilkach które próbowały coś mierzyć ale bały się podejśc bo to kałuże itp. Myślałem że padnę ze śmiechu jeśli tak wyglądają pomiary. A co ZTM nie ma pojęcia co się dzieje na pętlach? Przecież o gwiaździstej to wiadomo nie od dziś a ostatnio zrobiły tam się spore doły że zawracając U12 nawet na poziomie warsztatopwym można przytrzeć spodem... ](*,)
I dlaczego tylko Mobilis ma tam wysłać instruktora? Tam powinien się zjawić instruktor ZTM-u i coś zrobić bo pętla należy do ZTM-u a nie do Mobilisu.... W sobotę zawracający U15 na 185 obtarł się znacząco spodem że nie podjął dalszej jazdy...
Przecież niskacza mozna podnieść i powolutku się przetoczyć po kałuzy pełnej niespodzianek. Ja mając 185 tak robiłem i robi tak większość kierowców, może temu kierowcy ze wspomnianego su15 pracować się nie chciało :-k
Suma sumarum petla powinna być wyremontowana :shock:
Jacek i ja podnoszę Solarisa bo bez podniesienia trze się ogonem o nawierzchnię. Poszly pisma z MZa, z mobilisu a ZTM jak zwykle nic nie robi....

: 11 gru 2008, 17:04
autor: 5280
Na sobote przewidziany jest remont to znaczy naprawa pogwarancyjna pętli Żerań FSO hehheeheh :D częsc lini moze byś skierowana pod wiadukt Trasy Toruńskiej.
Pętla teraz wygłada podobnie jak przed remontem heheheh tyle piniążków poszło w błoto ](*,)

: 11 gru 2008, 17:24
autor: JKTpl
A na weekend 20-22.12 planowane są prace torowe na pętli Koło.
23 - trasą: KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA - Kawęczyńska - al. Tysiąclecia - Kijowska - Targowa - al. Solidarności -most Śląsko-Dąbrowski ... NOWE BEMOWO
28 - do Metra Marymont przejmując od Broniewskiego trasę 5
5, 13 - zawieszenie.
Dla linii 23 i 28 będzie obowiązywał specjalny rozkład.

: 30 gru 2008, 15:29
autor: 5280
MZ pisze:
5280 pisze:Czy ztm może złożyć reklamacje na zle wykonany remont?
:arrow: Jeśli nawierzchnia jest na gwaracji (a powinna być), to wykonawca robót będzie musiał poprawić ją na własny koszt.
Nie bede już mowił co sie dzieje na Żeraniu po remoncie gwarancyjnym pętli! przecież to sa jakieś żarty!! pętla w nie których miejscach wyglada gorzej niz przed remontem. Kto na to pozwolił???? ](*,) ](*,) ](*,)