Strona 6 z 32
: 21 lut 2011, 14:13
autor: Krzysiek_S
Czemu razem z przystankiem Pielęgniarek nż nie dostał przystanek Pomiechowska i Trakt Lubelski Las?
Uzasadnienie :
Na Pomiechowskiej nż jest 213, a na Trakcie wszystko oprócz 305 i 119.
Zostawienie przystanku takiego i takiego dla linii stałych jest dla mnie bez sensu.
: 21 lut 2011, 16:43
autor: Jarek
Widocznie ktoś zapomniał zrobić pomiary albo nie zdążył i ktoś inny bał się podpisać zlecenie bez tych pomiarów.
: 21 lut 2011, 22:21
autor: zzz
Jarek pisze:Widocznie ktoś zapomniał zrobić pomiary albo nie zdążył i ktoś inny bał się podpisać zlecenie bez tych pomiarów.
Pomiary i pomiary zeby zrobi przystanek nz, a nikomu nie przeszkadza burdel jaki panuje z przystankami. Zeby system byl przyjazny pasazerom powinno byc jasne, ze jak przystnek jest staly dla jedne lini czarnej to i dla pozostalych tez jest staly. A juz skandalem jest balagan z przystankami dla lini czerwonych, sa przystanki gdzie jedne 5xx maja jako staly inne jako nz a jeszcze inne wcale sie tam nie zatrzymuja. Za to jak trzeba zmienic trase to pomiary sa "fuj"i liczy sie nos i doswiadczenie.
: 23 lut 2011, 16:27
autor: Czekista
Zaraz, zaraz chyba oddalamy się od tematu w tym testowaniu (moim zdaniem) przystanków na żądanie chodzi o linie normalne a nie kolorowe. Wiecie dobrze że są linie gdzie po godz 18 nikt nie jeździ. U niemraszków są linie gdzie po godz 20 wszystkie przystanki są "na żądanie". Co sądzicie o takim rozwiązaniu?

: 23 lut 2011, 16:29
autor: MisiekK
Czekista pisze:U niemraszków są linie gdzie po godz 20 wszystkie przystanki są "na żądanie". Co sądzicie o takim rozwiązaniu?

U Niemraszków z zasady przystanki są NŻ. Autobus zatrzymuje się tam, gdzie oczekuje jakiś pasażer lub ktoś z wozu klepnie STOP i całkiem dobrze z tym żyją. U nas
niedasię.
: 23 lut 2011, 20:33
autor: MeWa
Pytanie tylko jak z przystosowaniem rozkładów?

Czy nie byłoby narzekań, że autobus zbyt się wlecze, bo zostawiona została prowizja pod zatrzymanie?

: 23 lut 2011, 23:17
autor: Glonojad
Z reguły różnice między maksymalną i minimalną strefą w rozkładowym czasie przejazdu nie przekraczają tam 10%.
: 23 lut 2011, 23:37
autor: Bastian
Co musi świadczyć o znacznej skali ułatwień w ruchu.
: 24 lut 2011, 7:05
autor: Glonojad
Bastian pisze:Co musi świadczyć o znacznej skali ułatwień w ruchu.
Musi, ale nie zawsze świadczy.
: 24 lut 2011, 21:43
autor: Gontar
Ideologia o której tu mowa wchodzi powolij w życie: Gmina Stare Babice postanowiła zmienić prawie wszystkie przystanki na warunkowe.

Kierowcy z R5 i Mobilisu od dawna tak jeżdżą...
: 26 lut 2011, 23:51
autor: SG
Nie da się zrobić tak że jeśli jest przystanek na żądanie to w sterowniku obok pełnej nazwy przystanku wyświetlało się równieź "NŻ" ? Naprawdę patrzenie co przystanek w rozkład czy następny jest na żądanie czy nie jest męczące tyczy się to głównie lini podmiejskich.
: 27 lut 2011, 10:01
autor: Flash8222
Zapytaj się elektryków lub informatyków z MZA... Poza tym, ja nie widzę problemu.
: 27 lut 2011, 11:20
autor: Szeregowy_Równoległy
A nie wystarczyłoby do nazwy danego przystanku dodać po prostu NŻ? Swoją drogą inżynierstwo z MZA faktycznie ma z tym problemy, UTRATA-SKŁAD, chociaż krańcowa, dla 338 dalej jest NŻ.
: 01 mar 2011, 18:51
autor: rosier
Nie mogę znaleźć odpowiedniejszego tematu, więc pisze tu.
Myślę, że po upadku FSO na Żeraniu, przystanek "Dyrekcja FSO" dla 509 powinien zostać bezzwłocznie zawieszony w funkcjonowaniu.
Zaś dla nowego 422, skoro uruchomiony został ZP "Rondo Daszyńskiego", to powinien z rozkładu tej linii zniknąć ZP "Karolkowa".
: 12 mar 2011, 17:41
autor: reserved
Przystanek 'Dobra' dla linii 118 i 150 ewidentnie nadaje się do unażądowienia.