Sąd nad 175
Moderator: Wiliam
Emyl, zamilcz, bo mi ekran pęknie od tych bzdur.
175 jest linią zapełnioną na bardzo dobrym, czasami aż za dobrym poziomie. Mniej pasażerów ma właściwie tylko za i przed Sasanki, ale trudno, żeby lotnisko generowało ruch na 18 m co 10 min.
Niemniej jednak nawet z lotniska 175 puste nie odjeżdża.
A linia kolejowa na Okęcie? Cóż, nikt nie pomyślał, nie przeanalizował i teraz jest jak jest.
To jeszcze nie powód, aby uwalać komunikację na ŻiW.
175 jest linią zapełnioną na bardzo dobrym, czasami aż za dobrym poziomie. Mniej pasażerów ma właściwie tylko za i przed Sasanki, ale trudno, żeby lotnisko generowało ruch na 18 m co 10 min.
Niemniej jednak nawet z lotniska 175 puste nie odjeżdża.
A linia kolejowa na Okęcie? Cóż, nikt nie pomyślał, nie przeanalizował i teraz jest jak jest.
To jeszcze nie powód, aby uwalać komunikację na ŻiW.
Co nie zmienia faktu, że dopóki Terminal 1 jest w remoncie, dopóty mało osób ma ochotę iść kawał drogi na pociąg. Jeśli otworzą remontowaną część lotniska, zapełni się on na pewno lepiej.
Kwestia reklamy: na schematach metra, na koralach, na ekranach, przy wyjściach z metra. W Berlinie dasię, wszędzie. Jeśli pasażer dowie się, że na lotnisko można dojechać pociągiem, a o autobusie go schemat w metrze (który jest do natychmiastowej zmiany, bo obecny to jest największa żenada informacyjna w mieście) nie poinformuje wcale, to będzie wolał pociąg. Proste, łatwe przyjemne.
Kwestia reklamy: na schematach metra, na koralach, na ekranach, przy wyjściach z metra. W Berlinie dasię, wszędzie. Jeśli pasażer dowie się, że na lotnisko można dojechać pociągiem, a o autobusie go schemat w metrze (który jest do natychmiastowej zmiany, bo obecny to jest największa żenada informacyjna w mieście) nie poinformuje wcale, to będzie wolał pociąg. Proste, łatwe przyjemne.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Trzeba pamiętać jeszcze o jednej rzeczy. Pasażerowie którzy odjeżdzają z lotniska zazwyczaj posiadają spory bagaż który sztucznie generuje tłok.BJ pisze:Emyl, zamilcz, bo mi ekran pęknie od tych bzdur.
175 jest linią zapełnioną na bardzo dobrym, czasami aż za dobrym poziomie. Mniej pasażerów ma właściwie tylko za i przed Sasanki, ale trudno, żeby lotnisko generowało ruch na 18 m co 10 min.
Niemniej jednak nawet z lotniska 175 puste nie odjeżdża.
A linia kolejowa na Okęcie? Cóż, nikt nie pomyślał, nie przeanalizował i teraz jest jak jest.
To jeszcze nie powód, aby uwalać komunikację na ŻiW.
Nie zamierzam. Piszesz bzdury i jest to twoim problemem - nie widzę w tym nic niegrzecznego.emyl pisze:Grzeczniej.
Co więcej - powinieneś mi podziękować, że zwróciłem uwagę. W ten sposób może unikniesz dalszej kompromitacji.
[ Dodano: Nie 24 Mar, 2013 18:56 ]
Argh, serio, umiem odróżnić pasażera od walizkiLukasz436 pisze:Pasażerowie którzy odjeżdzają z lotniska zazwyczaj posiadają spory bagaż który sztucznie generuje tłok.
Myślę ze 175 może stracić na rozmiarach wozów ale nei na częstotliwości powodem dla jakiego zawze od ZP SASANKI wybieram 175 jest to że jeździ często, Kolej jest nieprzewidywalna ze z usług SKM na lini pruszkowskiej korzystam naprawdę w wielkiej ostateczności, wole w Raszynie w korku stac niz ryzykować stanie w polu w SKM.
Żeby kolej była atrakcyjna ne musi byc owoczesna, powinna byc niezawodna.
Żeby kolej była atrakcyjna ne musi byc owoczesna, powinna byc niezawodna.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
W razie, gdyby kolej okazała się zawodna w danym momencie, istnieją opcje ratunkowe w postaci 188 i 504. Pamiętajmy, że nie rozmawiamy o "wymarzonym układzie komunikacyjnym", a dyskutujemy o zmianach w kontekście oszczędności. Są takie momenty, że trzeba wybrać mniejsze zło. A jeśli ktoś nie ma ochoty na przesiadki i fakt, iż miasto musi jakoś zaoszczędzić, niech jedzie sobie samochodem, albo płaci więcej za mieszkanie w miejscu korzystniejszym komunikacyjnie (przy metrze, w Śródmieściu etc.).
Zwłaszcza jeśli stoję w pociągu SKM między stacjami Rakowiec i ŻiW i spieszę się na samolot.emyl pisze:W razie, gdyby kolej okazała się zawodna w danym momencie, istnieją opcje ratunkowe w postaci 188 i 504.
Autobus jak się popsuje, to za 10 min. jest kolejny. Ostatecznie nawet można złapać taksówkę.
W dole między nasypami takiej możliwości nie ma.