Szkopuł polegał na tym że nie stworzono nowego układu, a tylko zmieniono częstotliwości (przykładowo 23 i 24 dostało w plecy). Także to w ogóle wyszła sztuka dla sztuki.Szeregowy_Równoległy pisze:Wydawałoby się, że tworząc nowy układ z nowymi częstotliwościami powinno się ogarnąć także koordynacje. Inaczej cała reforma nie ma sensu, bo jest równie do dupy jak poprzednio, tylko w nowym opakowaniu.
Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Markowanie pracy bądź / i za miękka pupcia, żeby przepchnąć niepopularne (mniej czy bardziej) zmiany i mamy, co mamy.Wiliam pisze: Szkopuł polegał na tym że nie stworzono nowego układu, a tylko zmieniono częstotliwości
Nie. Już pytałem o to. Nie ma takiej możliwości/mowy/chęci itd. W odpowiedzi na maila dowiedziałem się, że "zmiana modelu taktowania poprawiła w widoczny sposób funkcjonowanie komunikacji tramwajowej w Warszawie".Emyl pisze:Ja przepraszam, że tak z dupy... Jest jakaś szansa na powrót do taktów 5/10?
Spodziewałeś się jakiejś innej odpowiedzi?Georg pisze:Nie. Już pytałem o to. Nie ma takiej możliwości/mowy/chęci itd. W odpowiedzi na maila dowiedziałem się, że "zmiana modelu taktowania poprawiła w widoczny sposób funkcjonowanie komunikacji tramwajowej w Warszawie".Emyl pisze:Ja przepraszam, że tak z dupy... Jest jakaś szansa na powrót do taktów 5/10?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Już wolałbym odpowiedź: "Dziękujemy za sygnał i przekażemy Pana pomysł do dalszych analiz". Sens oczywiście ten sam. Ale nie świadczy tak bardzo o tym, że autor pomysłu uważa, iż to co stworzył jest tak fantastyczne, że lepiej być nie może. W końcu zawsze i w każdej dziedzinie życia coś można poprawić.pawcio pisze:Spodziewałeś się jakiejś innej odpowiedzi?Georg pisze: Nie. Już pytałem o to. Nie ma takiej możliwości/mowy/chęci itd. W odpowiedzi na maila dowiedziałem się, że "zmiana modelu taktowania poprawiła w widoczny sposób funkcjonowanie komunikacji tramwajowej w Warszawie".
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1602
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Krytyczny jest fakt, że koordynacja linii A i B może oznaczać zgodność faz linii A i C w innym miejscu.pawcio pisze:Koordynacje niewiele mają wspólnego z częstotliwościami. Aczkolwiek doświadczenia z czasów 5/10 pokazywały ze przy gorzej częstotliwości koordynacje było ułożyć trudniej.Szeregowy_Równoległy pisze:Jutro mam 25, linia podstawowa. 7 też jest linią podstawową, więc logiczne jest to, że zawsze, ale to, kurde, zawsze mając 25 między Kijowską z BW1920 jadę w zestawie z 7.
W przyszłym semestrze mam optymalizację algorytmami ewolucyjnymi i kusi mnie, żeby skrobnąć program i to dokładniej zbadać
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Śmiało! Ja chyba też usiądę do odświeżenia swojej zabawki koordynacyjnej.Daniel_FCB pisze:Krytyczny jest fakt, że koordynacja linii A i B może oznaczać zgodność faz linii A i C w innym miejscu.pawcio pisze: Koordynacje niewiele mają wspólnego z częstotliwościami. Aczkolwiek doświadczenia z czasów 5/10 pokazywały ze przy gorzej częstotliwości koordynacje było ułożyć trudniej.
W przyszłym semestrze mam optymalizację algorytmami ewolucyjnymi i kusi mnie, żeby skrobnąć program i to dokładniej zbadać
A już nieśmiertelnym przykładem (a nie, ubiłem ten dylemat swego czasu) był problem z koordynacją 19 i 33.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A nie 19 i 35?
35 wówczas jeździło na Okęcie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Faktem jest, że dla pasażerów (tych leniwych, którzy nie lubią się przesiadać) obecna reforma z większą ilością linii jest lepsza, niż gdyby skasować 7-8 słabych linii i wzmocnić obecnie istniejące do 5-10. Stąd walka o przywrócenie reformy 5-10 wydaje się bezcelowa.
Z tym co Pawcio napisał o osie i jego zamiłowaniu do 37 to zapytam trochę inaczej. Czym różni się sytuacja sprzed roku, kiedy była 17 i 37, od obecnej, kiedy jest tylko 17? Innymi słowy dlaczego w zeszłym roku dodano ten numerek, a w tym roku uznano, że jest niepotrzebny. To pytanie teoretyczne, a nie tendencyjne (obecnie nie jestem ani zwolennikiem, ani przeciwnikiem 37).
Z tym co Pawcio napisał o osie i jego zamiłowaniu do 37 to zapytam trochę inaczej. Czym różni się sytuacja sprzed roku, kiedy była 17 i 37, od obecnej, kiedy jest tylko 17? Innymi słowy dlaczego w zeszłym roku dodano ten numerek, a w tym roku uznano, że jest niepotrzebny. To pytanie teoretyczne, a nie tendencyjne (obecnie nie jestem ani zwolennikiem, ani przeciwnikiem 37).
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1602
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
17 i 37 można było scalić, gdyż poprawiono system informacji pasażerskiej w swingach. Teraz mamy negatyw + kurs skrócony.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Dziękuję za odpowiedź.Daniel_FCB pisze:17 i 37 można było scalić, gdyż poprawiono system informacji pasażerskiej w swingach. Teraz mamy negatyw + kurs skrócony.