Strona 51 z 94

: 16 mar 2012, 6:10
autor: Glonojad
KwZ pisze:
Łukasz pisze:Swoją drogą ciekawe, czy 74 nie zostanie na zawsze :)
Kosztem 1? Ani mi się waż.
To by było całkiem logiczne... może inaczej - konsekwentne.

: 16 mar 2012, 9:35
autor: KwZ
Glonie, nie sposób odmówić ci odrobiny racji. Z drugiej strony pohamowałbyś się z tą fobią nt. 1 =;

: 16 mar 2012, 10:43
autor: tarantula01
MeWa pisze:
alojzy pisze:To będzie się działo... na Bielanach, pewnie to ostatnie dni względnego luzu na Młocinach, bezproblemowego korzystania z P&R, wolnych siedzeń w metrze...
E tam, przecież przez most tylko 101 (na razie), a metro i tak pocięte.
To w kwestii wolnych siedzeń w metrze i względnego luzu na Młocinach.

: 16 mar 2012, 11:03
autor: tarantula01
Przez 3 tygodnie będzie ciekawy eksperyment: "wpakować" w ciągu godziny pasażerów mieszczących się w ok. 12 pociągach metra do autobusów i tramwajów.

: 16 mar 2012, 11:07
autor: KwZ
12 to w międzyszczycie, w szczycie to 20. Porównaj sobie pierwszy post w stosownym wątku.

: 16 mar 2012, 11:15
autor: Bastian
tarantula01 pisze:"wpakować" w ciągu godziny pasażerów mieszczących się w ok. 12 pociągach metra do autobusów i tramwajów.
Więcej, niż godziny - część ludzi bardzo szybko dojdzie do tego, że musi pojechać wcześniej, niż dotąd.

: 16 mar 2012, 11:43
autor: tarantula01
Od tych 20 pociągów w szczycie odliczyłem 8 pociągów, które będą jeździć do pl. Bankowego "normalnie". Co ile będzie jeździć Z-1?, co ile 15-tka i 75?

: 16 mar 2012, 11:59
autor: m83
kiedy tramwaje wrócą na odcinek Metro Młociny - Zajezdnia Żoliborz i czy będą jakieś zmiany

: 16 mar 2012, 12:02
autor: osa
Wrócą po dopuszczeniu do ruchu całej trasy mostowej. Czyli - jak wróble ćwierkają - w weekend 24-25 marca. Choć dzisiejszą komisję nadzoru budowlanego na moście odwołano i jeszcze różnie może z tym być.

: 16 mar 2012, 12:20
autor: marko80
Nie wprowadzac zamieszania i nie uruchamiac zadnego 101 do 10 kwietnia czyli do momentu zakonczenia prac w metrze i przywrócenia normalnego ruchu pociagow metra. Mozna wprowadzic wszystkie zmiany kompleksowo od razu czyli 10 kwietnia. Jaki byłby sens w tym rozgardiaszu zwiazanym z metrem, zeby nagle wprowadzic do obslugi 101? Juz ludzie zupelnie by sie z tym nie polapali, co gorsza trzeba byłoby pociag 508 bo skad brac wozy w tym okresie na 101. Jezeli otworzą most wcześniej to moim zdaniem należałoby puscic tylko samochody a autobusy dopiero 10 kwietnia.

: 16 mar 2012, 12:21
autor: MichalJ
Na czym polega problem z tym odcinkiem? Odcinek działający (dla 17) był faktycznie przez plac budowy, odcinek do Huty jest z boku - gdzie tam jest kolizja i czego z czym? Nie byłem tam dawno...

: 16 mar 2012, 12:25
autor: KwZ
tarantula01 pisze:Co ile będzie jeździć Z-1?, co ile 15-tka i 75?
Odpowiedziałem w lepszym wątku.

: 16 mar 2012, 12:27
autor: KwZ
Lepiej - zamiast 101 lepiej wzmocnić Z-1. Ale tak po prawdzie to nie wiem, jak bilans brygadowy autobusów wygląda.

: 16 mar 2012, 12:34
autor: osa
MichalJ pisze:Na czym polega problem z tym odcinkiem? Odcinek działający (dla 17) był faktycznie przez plac budowy, odcinek do Huty jest z boku - gdzie tam jest kolizja i czego z czym? Nie byłem tam dawno...
Okazuje się, że odcinek Zgr. AK Kampinos od zajezdni do węzła Metro Młociny został potraktowany jako część całej inwestycji Trasa Mostu Północnego i ma czekać na jej odbiór. Co ciekawe odcinka torów bliżej Marymonckiej tak już nie potraktowali.

: 16 mar 2012, 13:06
autor: MisiekK
osa pisze:Wrócą po dopuszczeniu do ruchu całej trasy mostowej.
Technicznie już jeżdżą. Tory są pięknie odarte z korozji.