A niby to czemu nic ma nie jeździć przez most Północny przez 2 tygodnie po otwarciu? Wielu się ten przelot na drugą stronę przyda. Metro powinny przede wszystkim zastąpić tramwaje.marko80 pisze:Nie wprowadzac zamieszania i nie uruchamiac zadnego 101
Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Moim zdaniem bez sensu...osa pisze:Okazuje się, że odcinek Zgr. AK Kampinos od zajezdni do węzła Metro Młociny został potraktowany jako część całej inwestycji Trasa Mostu Północnego i ma czekać na jej odbiór.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
A po co o tym w dwóch tematach dyskutować?tarantula01 pisze:Od tych 20 pociągów w szczycie odliczyłem 8 pociągów, które będą jeździć do pl. Bankowego "normalnie". Co ile będzie jeździć Z-1?, co ile 15-tka i 75?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Tak, tylko chodziło mi o coś zupelnie innego. 508 ma kursować co 3 minuty i nagle wprowadzając 101 potniesz 508 do 10 minut? Ludzie chyba nie beda z tego zadowoleni. Nic ze soba nie bedzie skoordynowane i przede wszystkim robi się zamieszanie pasażerom w głowach. Natomiast w momencie kiedy metro wraca do normalnego kursowania, wprowadzasz wszystkie zmiany na TMP od razu za jednym razem. Jest poukładane? Moim zdaniem tak. Nie robisz zamieszania? Moim zdaniem nie robisz.MisiekK pisze:A niby to czemu nic ma nie jeździć przez most Północny przez 2 tygodnie po otwarciu? Wielu się ten przelot na drugą stronę przyda. Metro powinny przede wszystkim zastąpić tramwaje.marko80 pisze:Nie wprowadzac zamieszania i nie uruchamiac zadnego 101
Chyba w poprzednim poście wyraziłem się jasno. Przy E-4 i E-8 jeżdżącym do Wilsona, 508 które dziś na nadkomplety rano nie narzeka - mega atrakcyjne jeżdżąc nadal do Marymontu nie będzie. Małe pocięcie krzywdy mu nie zrobi.marko80 pisze:Tak, tylko chodziło mi o coś zupelnie innego. 508 ma kursować co 3 minuty i nagle wprowadzając 101 potniesz 508 do 10 minut?
Proponuję nie wypowiadać w temacie zadowolenia się za 'ludzi' tylko za siebie, bo można się boleśnie zdziwić.marko80 pisze:Ludzie chyba nie beda z tego zadowoleni.
A nawiasem - to co dzieje się na Wisłostradzie codziennie rano może wcale nie potwierdzać trafności decyzji o skierowaniu E-4 i E-8 na Wilsona.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ewidentnie po zamknięciu metra wzrósł ruch na Wisłostradzie, jeżdżę tam od Krasińskiego prosto do Konstancina (6.30-6.50) i aut jest dużo więcej, o powrocie nie wspomnę, standardowo kursowałem do TT i w lewo na Bielany, teraz przez Pl. Wilsona tą katastrofalnie pofałdowaną Krasińskiego (w kierunku placu tylko).MisiekK pisze: A nawiasem - to co dzieje się na Wisłostradzie codziennie rano może wcale nie potwierdzać trafności decyzji o skierowaniu E-4 i E-8 na Wilsona.
Pytałem ludzi wysiadających z ekspresów na pl. Wilsona i nie narzekali zbytnio na korek wzdłuż Wisłostrady. Autobusy odbijające w Krasińskiego mają o tyle lepiej, że jest to osobny pas do skrętu w prawo i łatwiej się nim przecisnąć niż pozostałymi dwoma pasami na wiadukt nad ul. Krasińskiego.
A że korki na Wisłostradzie są coraz większe, nie da się ukryć. Robi swoje otwarcie S8 przez Bemowo, zablokowanie Woli przez budowę metra - więcej osób z tamtego kierunku dojeżdża sobie ekspresówką i próbuje szturmować centrum od północy przez Wisłostradę. Niektórzy próbują jeszcze Mickiewicza, odbudowanym wiaduktem i Andersa, więc i tu wróciły korki jak za starych dobrych czasów.
A że korki na Wisłostradzie są coraz większe, nie da się ukryć. Robi swoje otwarcie S8 przez Bemowo, zablokowanie Woli przez budowę metra - więcej osób z tamtego kierunku dojeżdża sobie ekspresówką i próbuje szturmować centrum od północy przez Wisłostradę. Niektórzy próbują jeszcze Mickiewicza, odbudowanym wiaduktem i Andersa, więc i tu wróciły korki jak za starych dobrych czasów.