Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 mar 2012, 13:09

marko80 pisze:Nie wprowadzac zamieszania i nie uruchamiac zadnego 101
A niby to czemu nic ma nie jeździć przez most Północny przez 2 tygodnie po otwarciu? Wielu się ten przelot na drugą stronę przyda. Metro powinny przede wszystkim zastąpić tramwaje.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 16 mar 2012, 13:22

osa pisze:Okazuje się, że odcinek Zgr. AK Kampinos od zajezdni do węzła Metro Młociny został potraktowany jako część całej inwestycji Trasa Mostu Północnego i ma czekać na jej odbiór.
Moim zdaniem bez sensu... #-o
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 mar 2012, 13:27

tarantula01 pisze:Od tych 20 pociągów w szczycie odliczyłem 8 pociągów, które będą jeździć do pl. Bankowego "normalnie". Co ile będzie jeździć Z-1?, co ile 15-tka i 75?
A po co o tym w dwóch tematach dyskutować? (-o<
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 16 mar 2012, 13:51

MisiekK pisze:
marko80 pisze:Nie wprowadzac zamieszania i nie uruchamiac zadnego 101
A niby to czemu nic ma nie jeździć przez most Północny przez 2 tygodnie po otwarciu? Wielu się ten przelot na drugą stronę przyda. Metro powinny przede wszystkim zastąpić tramwaje.
Tak, tylko chodziło mi o coś zupelnie innego. 508 ma kursować co 3 minuty i nagle wprowadzając 101 potniesz 508 do 10 minut? Ludzie chyba nie beda z tego zadowoleni. Nic ze soba nie bedzie skoordynowane i przede wszystkim robi się zamieszanie pasażerom w głowach. Natomiast w momencie kiedy metro wraca do normalnego kursowania, wprowadzasz wszystkie zmiany na TMP od razu za jednym razem. Jest poukładane? Moim zdaniem tak. Nie robisz zamieszania? Moim zdaniem nie robisz.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8458
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 16 mar 2012, 14:37

I co, osobom pracującym/uczącym się/jeżdżącym regularnie z Białołęki na Bielany/Bemowo powiesz aby przez 2 tygodnie jeździli naokoło? Takie 101 (zapewne o niezbyt wysokiej częstotliwości) będzie dla tych, którzy podróżują do sąsiedniej dzielnicy, a nie do centrum!

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 mar 2012, 15:26

marko80 pisze:Tak, tylko chodziło mi o coś zupelnie innego. 508 ma kursować co 3 minuty i nagle wprowadzając 101 potniesz 508 do 10 minut?
Chyba w poprzednim poście wyraziłem się jasno. Przy E-4 i E-8 jeżdżącym do Wilsona, 508 które dziś na nadkomplety rano nie narzeka - mega atrakcyjne jeżdżąc nadal do Marymontu nie będzie. Małe pocięcie krzywdy mu nie zrobi.
marko80 pisze:Ludzie chyba nie beda z tego zadowoleni.
Proponuję nie wypowiadać w temacie zadowolenia się za 'ludzi' tylko za siebie, bo można się boleśnie zdziwić.


A nawiasem - to co dzieje się na Wisłostradzie codziennie rano może wcale nie potwierdzać trafności decyzji o skierowaniu E-4 i E-8 na Wilsona.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 22 mar 2012, 10:48

MisiekK pisze: A nawiasem - to co dzieje się na Wisłostradzie codziennie rano może wcale nie potwierdzać trafności decyzji o skierowaniu E-4 i E-8 na Wilsona.
Ewidentnie po zamknięciu metra wzrósł ruch na Wisłostradzie, jeżdżę tam od Krasińskiego prosto do Konstancina (6.30-6.50) i aut jest dużo więcej, o powrocie nie wspomnę, standardowo kursowałem do TT i w lewo na Bielany, teraz przez Pl. Wilsona tą katastrofalnie pofałdowaną Krasińskiego (w kierunku placu tylko).

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 22 mar 2012, 11:55

Pytałem ludzi wysiadających z ekspresów na pl. Wilsona i nie narzekali zbytnio na korek wzdłuż Wisłostrady. Autobusy odbijające w Krasińskiego mają o tyle lepiej, że jest to osobny pas do skrętu w prawo i łatwiej się nim przecisnąć niż pozostałymi dwoma pasami na wiadukt nad ul. Krasińskiego.
A że korki na Wisłostradzie są coraz większe, nie da się ukryć. Robi swoje otwarcie S8 przez Bemowo, zablokowanie Woli przez budowę metra - więcej osób z tamtego kierunku dojeżdża sobie ekspresówką i próbuje szturmować centrum od północy przez Wisłostradę. Niektórzy próbują jeszcze Mickiewicza, odbudowanym wiaduktem i Andersa, więc i tu wróciły korki jak za starych dobrych czasów.

gucio
Posty: 28
Rejestracja: 26 paź 2007, 13:48
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: gucio » 22 mar 2012, 18:50

m83 pisze:kiedy tramwaje wrócą na odcinek Metro Młociny - Zajezdnia Żoliborz i czy będą jakieś zmiany
Zmiany będą. Chociażby likwidacja dla tramwajów przystanku Zgrupowania AK Kampinos.

m83
Posty: 5
Rejestracja: 16 mar 2012, 11:57

Post autor: m83 » 22 mar 2012, 21:16

a kiedy to nastąpi?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 mar 2012, 21:27

OIDP, to mają całość otwierać, czyli dopiero jak zrobią tramwajową część TMP. Co jest delikatnie mówiąc niezrozumiałe dla mnie... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 mar 2012, 22:04

Otwarcie przejazdu Huta-R-4 miało być powiązane z otwarciem mostu. Więc nowe rozkłady będą od poniedziałku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 mar 2012, 22:14

Uff, to dobrze. Już myślałem, że będą czekać na otwarcie części tramwajowej... A co ze 101?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 23 mar 2012, 9:51

pawcio pisze:Otwarcie przejazdu Huta-R-4 miało być powiązane z otwarciem mostu. Więc nowe rozkłady będą od poniedziałku.
Czy po otwarciu tego odcinka 5 wróci na swoją trasę jako jedyna przelotowa linia przez węzeł Młociny?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 mar 2012, 10:19

Póki 6 jest uwiązana na Marymoncie-Potoku, to nie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ