![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
401 - dzielić, czy nie?
Moderator: Wiliam
209 istnieje.KwZ pisze:W zamian dajemy nową linię, 209 albo 306 na odc. Ursynów - Lotnisko.
Lotnisko - Ursynów na same DP (306) bym jednak nie robił, wbrew pozorom z tego połączenia się korzysta.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
to czemu tu wszyscy zrzędzą że jazda górą to katastrofa? To jacyś teoretycy jeżdżący własnymi samochodami czy jednak przesiadają się tutaj? Ja jadąc 401 widzę że parę osób zawsze wsiada przy Płowieckiej, a w stronę Marysina owszem kilka wysiada ale zawsze zostają na przystanku czekając na połączenie. Czyli jazda górą w tą stronę to zyskany czas, a przesiadka jest i tak przy Okularowej. Dla świętego spokoju można wtedy dodac wiadukt nż żeby Chełmżyńska się przesiadała.
Jak dla mnie najszybszą z opcji połączenia Ochoty z SGGW jest 172+metro+193 lub 136 i dalej z buta. Swoją drogą jakby wygiąć linię przez Rodowicza i Bartoka strata 2 min a ilu studentów by zyskało bezpośrednie połączenie akademików z dworcem PKS/PKP na Zachodnim.fik pisze:Zdarza mi się jechać z Ochoty na SGGW i jeszcze w kierunku "tam" zaryzykuję karkołomną przesiadkę 136/193 Bartłomieja/Orzycka (acz i tak zdarzało mi się 15 min czekać), ale na powrocie nie ma na to szans - albo pojadę do metra, albo pójdę na 136 na M Ursynów, albo pójdę na piwo :} IMHO 193 w DP nie powinno schodzić poniżej 5/10.
Jednak wracając do dyskujsji o 401 sam czasem wracam nią z Wałbrzyskiej na Ochotę (z przesiadką na Sasankach) i widzę jak dużo osób jadących z SGGW korzysta z takiego połączenia w relacji z Włochami i Ursusem. Rzeczywiście przywrócenie kursowania pod SGGW byłoby najlepszym rozwiązaniem z zachowaniem dość zbliżonej frekwencji na całej trasie.
Żebyś się nie zdziwił ilu dziennych na weekendy wyjeżdża a weekendowych na zjazdy przyjeżdża z całej polski a szczególnie południowych stron obsługiwanych przez dworzec Zachodnibepe pisze:Na pewno dzikie tłumy waliłyby z akademików SGGW na Zachodni...dzidek pisze:a ilu studentów by zyskało bezpośrednie połączenie akademików z dworcem PKS/PKP na Zachodnim.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Akurat na Zachodni to najszybciej _powinno_ być do Służewca i pociągiem - ale 193 nawet tu nie dojeżdża.dzidek pisze:Żebyś się nie zdziwił ilu dziennych na weekendy wyjeżdża a weekendowych na zjazdy przyjeżdża z całej polski a szczególnie południowych stron obsługiwanych przez dworzec Zachodnibepe pisze: Na pewno dzikie tłumy waliłyby z akademików SGGW na Zachodni...Poza tym 136 łączy też z innymi częściami miasta nie tylko z Zachodnim i na przeszło 25 tys studentów wielu by chętniej z linii korzystało w drodze z domu na uczelnię
ŁK
- R-9 Chełmska
- Posty: 7771
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Sam jeżdżę co jakiś czas w relacji SGGW-Zachodni i połączenie 193 + metro + 187/523/382 jest szybkie i sprawne. Obawiam się, że szybsze, niż gdyby jechać bezpośrednio, oczywiście tylko w DP.Łukasz pisze: Akurat na Zachodni to najszybciej _powinno_ być do Służewca i pociągiem - ale 193 nawet tu nie dojeżdża.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Bezpośrednie to ono było kiedyś, a teraz to jest "błąd H890"dzidek pisze:Swoją drogą jakby wygiąć linię przez Rodowicza i Bartoka strata 2 min a ilu studentów by zyskało bezpośrednie połączenie akademików z dworcem PKS/PKP na Zachodnim.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
(za: szukanie połączeń, www.ztm.waw.pl, dla zapytania o bezpośrednie połączenie Gotarda z Dw. Zachodnim)
Popatrz, jaka franca!