I bardzo dobrze. Mam nadzieję że jednak wygrają.Michal pisze:Lider Trading już zapowiedział odwołanie
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Dewiantów pominąłemAdam G. pisze:25,1/100Szeregowy_Równoległy pisze:Rekordziści SU18 potrafią mieć poniżej 40/100.
![Razz ;P](./images/smilies/tongue.gif)
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Taa chyba jak pasażerowie wyszli i pchali autobus z włączonym silnikiemAdam G. pisze:25,1/100Szeregowy_Równoległy pisze:Rekordziści SU18 potrafią mieć poniżej 40/100.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938
>>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
Się rozwodzicie, a z tego co widziałem w jakimś innym przetargu to robiony jest test spalania według jakiejś tam normy, imitujący ruch miejski. (nie wiem jak jest teraz bo się dokładnie nie przyglądałem)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Różnica w poglądach odnośnie szans na zbliżenie się do danych katalogowych mieści się w "dyskusji", które to słowo pojawia się w tytule tego tematu. To, że MZA kupują wozy paliwożerne to również temat do dyskusji. MAN-y palą sporo więcej niż U18, U18 z MZA też palą więcej niż te z Mobilisu (Ecolife robi różnicę, jak ktoś ma w dupie, to pali tyle samo, co zawsze, jak komuś się chce, to naprawdę można oszczędzić sporo więcej niż przy skrzyni Voith). Ciekawi mnie również, jak wypada porównanie kosztów utrzymania MAN-owskich silników z DPF z tymi z SU, gdzie trzeba lać ad-blue. Bo pierwsze, co mi się z DPF kojarzy to "nie kupuj silnika z DPF jeśli jeździsz głównie po mieście".kajo pisze:Się rozwodzicie, a z tego co widziałem w jakimś innym przetargu to robiony jest test spalania według jakiejś tam normy, imitujący ruch miejski. (nie wiem jak jest teraz bo się dokładnie nie przyglądałem)
Jak wam przeszkadza spalanie Solarisów to będziecie zdziwieni ile będą palić 18 metrowe Solbusy.
Te badziewiaste, już trzeszczące SM10 pali jakieś 45. I co najgorsze techniką jazdy nie da się tego poważnie zmniejszyć.
Solarisy SU18, zwłaszcza najnowsze, faktycznie w skrajnych warunkach też palą dużo, ale przy dobrych warunkach, przy odpowiedniej technice potrafią spalić średnio za cały dzień 33 ltr. Solbusem SM10 nigdy mi nie udało się tego osiągnąć, a porównujemy autobus 10 i 18 metrowy.
Te badziewiaste, już trzeszczące SM10 pali jakieś 45. I co najgorsze techniką jazdy nie da się tego poważnie zmniejszyć.
Solarisy SU18, zwłaszcza najnowsze, faktycznie w skrajnych warunkach też palą dużo, ale przy dobrych warunkach, przy odpowiedniej technice potrafią spalić średnio za cały dzień 33 ltr. Solbusem SM10 nigdy mi nie udało się tego osiągnąć, a porównujemy autobus 10 i 18 metrowy.
W końcu to jest amerykański Cummins, a amerykańskie silniki muszą palić by mieć mocBierut pisze:Jak wam przeszkadza spalanie Solarisów to będziecie zdziwieni ile będą palić 18 metrowe Solbusy.
Te badziewiaste, już trzeszczące SM10 pali jakieś 45. I co najgorsze techniką jazdy nie da się tego poważnie zmniejszyć.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)