Strona 54 z 395

: 29 lip 2013, 17:06
autor: Michalk001
I bardzo dobrze. Mam nadzieję że jednak wygrają.

: 29 lip 2013, 17:07
autor: Pawel_
Kolejni, co mydlą oczy spalaniem... Ciekawe, ile Mercedesy faktycznie palą. Z klimą. Ze wszystkim. :)

: 29 lip 2013, 17:19
autor: Adam G.
Szeregowy_Równoległy pisze:Rekordziści SU18 potrafią mieć poniżej 40/100.
25,1/100 ;P

: 29 lip 2013, 17:28
autor: Szeregowy_Równoległy
Adam G. pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Rekordziści SU18 potrafią mieć poniżej 40/100.
25,1/100 ;P
Dewiantów pominąłem ;P

: 29 lip 2013, 17:49
autor: Patryk2222
Adam G. pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Rekordziści SU18 potrafią mieć poniżej 40/100.
25,1/100 ;P
Taa chyba jak pasażerowie wyszli i pchali autobus z włączonym silnikiem :D Swoją drogą nawet osiołkiem ciężko zejść do takiego wyniku.

: 29 lip 2013, 17:50
autor: Adam G.
Patryk2222 pisze:
Adam G. pisze:25,1/100 ;P
Taa chyba jak pasażerowie wyszli i pchali autobus z włączonym silnikiem :D Swoją drogą nawet osiołkiem ciężko zejść do takiego wyniku.
719 bez klimy :)

: 29 lip 2013, 18:09
autor: Pawel_
Tak, linia 719 jest idealna na solarisową normę. ;-)

: 29 lip 2013, 18:33
autor: kajo
Się rozwodzicie, a z tego co widziałem w jakimś innym przetargu to robiony jest test spalania według jakiejś tam normy, imitujący ruch miejski. (nie wiem jak jest teraz bo się dokładnie nie przyglądałem)

: 29 lip 2013, 18:39
autor: Pawel_
Kiedyś było tak, że solówka pali średnio 40/100, a przegub 60/100. Dobrze pamiętam? :>

: 29 lip 2013, 18:46
autor: Szeregowy_Równoległy
kajo pisze:Się rozwodzicie, a z tego co widziałem w jakimś innym przetargu to robiony jest test spalania według jakiejś tam normy, imitujący ruch miejski. (nie wiem jak jest teraz bo się dokładnie nie przyglądałem)
Różnica w poglądach odnośnie szans na zbliżenie się do danych katalogowych mieści się w "dyskusji", które to słowo pojawia się w tytule tego tematu. To, że MZA kupują wozy paliwożerne to również temat do dyskusji. MAN-y palą sporo więcej niż U18, U18 z MZA też palą więcej niż te z Mobilisu (Ecolife robi różnicę, jak ktoś ma w dupie, to pali tyle samo, co zawsze, jak komuś się chce, to naprawdę można oszczędzić sporo więcej niż przy skrzyni Voith). Ciekawi mnie również, jak wypada porównanie kosztów utrzymania MAN-owskich silników z DPF z tymi z SU, gdzie trzeba lać ad-blue. Bo pierwsze, co mi się z DPF kojarzy to "nie kupuj silnika z DPF jeśli jeździsz głównie po mieście".

: 30 lip 2013, 11:13
autor: Bierut
Jak wam przeszkadza spalanie Solarisów to będziecie zdziwieni ile będą palić 18 metrowe Solbusy.
Te badziewiaste, już trzeszczące SM10 pali jakieś 45. I co najgorsze techniką jazdy nie da się tego poważnie zmniejszyć.
Solarisy SU18, zwłaszcza najnowsze, faktycznie w skrajnych warunkach też palą dużo, ale przy dobrych warunkach, przy odpowiedniej technice potrafią spalić średnio za cały dzień 33 ltr. Solbusem SM10 nigdy mi nie udało się tego osiągnąć, a porównujemy autobus 10 i 18 metrowy.

: 30 lip 2013, 11:42
autor: Flash8222
Bierut pisze:Jak wam przeszkadza spalanie Solarisów to będziecie zdziwieni ile będą palić 18 metrowe Solbusy.
Te badziewiaste, już trzeszczące SM10 pali jakieś 45. I co najgorsze techniką jazdy nie da się tego poważnie zmniejszyć.
W końcu to jest amerykański Cummins, a amerykańskie silniki muszą palić by mieć moc :P

: 30 lip 2013, 15:13
autor: SławekM

: 30 lip 2013, 17:27
autor: ashir
Matrix2441 już się nam pochwalił tym zdjęciem. ;-) A wiesz może kiedy SM10 będzie testowało SIP? :)

: 30 lip 2013, 17:31
autor: kocur
Dziś koło południa jakieś SM10 bez numerów taborowych skręcało ze Żwirki i Wigury w Banacha.