: 29 lip 2013, 17:06
I bardzo dobrze. Mam nadzieję że jednak wygrają.Michal pisze:Lider Trading już zapowiedział odwołanie
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
I bardzo dobrze. Mam nadzieję że jednak wygrają.Michal pisze:Lider Trading już zapowiedział odwołanie
25,1/100Szeregowy_Równoległy pisze:Rekordziści SU18 potrafią mieć poniżej 40/100.
Dewiantów pominąłemAdam G. pisze:25,1/100Szeregowy_Równoległy pisze:Rekordziści SU18 potrafią mieć poniżej 40/100.
Taa chyba jak pasażerowie wyszli i pchali autobus z włączonym silnikiemAdam G. pisze:25,1/100Szeregowy_Równoległy pisze:Rekordziści SU18 potrafią mieć poniżej 40/100.
719 bez klimyPatryk2222 pisze:Taa chyba jak pasażerowie wyszli i pchali autobus z włączonym silnikiemAdam G. pisze:25,1/100Swoją drogą nawet osiołkiem ciężko zejść do takiego wyniku.
Różnica w poglądach odnośnie szans na zbliżenie się do danych katalogowych mieści się w "dyskusji", które to słowo pojawia się w tytule tego tematu. To, że MZA kupują wozy paliwożerne to również temat do dyskusji. MAN-y palą sporo więcej niż U18, U18 z MZA też palą więcej niż te z Mobilisu (Ecolife robi różnicę, jak ktoś ma w dupie, to pali tyle samo, co zawsze, jak komuś się chce, to naprawdę można oszczędzić sporo więcej niż przy skrzyni Voith). Ciekawi mnie również, jak wypada porównanie kosztów utrzymania MAN-owskich silników z DPF z tymi z SU, gdzie trzeba lać ad-blue. Bo pierwsze, co mi się z DPF kojarzy to "nie kupuj silnika z DPF jeśli jeździsz głównie po mieście".kajo pisze:Się rozwodzicie, a z tego co widziałem w jakimś innym przetargu to robiony jest test spalania według jakiejś tam normy, imitujący ruch miejski. (nie wiem jak jest teraz bo się dokładnie nie przyglądałem)
W końcu to jest amerykański Cummins, a amerykańskie silniki muszą palić by mieć mocBierut pisze:Jak wam przeszkadza spalanie Solarisów to będziecie zdziwieni ile będą palić 18 metrowe Solbusy.
Te badziewiaste, już trzeszczące SM10 pali jakieś 45. I co najgorsze techniką jazdy nie da się tego poważnie zmniejszyć.