Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 kwie 2022, 15:46

Obrazek
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 02 kwie 2022, 0:05

pawcio pisze:
01 kwie 2022, 15:02
No a z drugiej strony może być jeszcze tak, że to 25 to wabik, który skupi główne protesty, dzięki czemu ileś innych potencjalnie kontrowersyjnych pomysłów (np. 160) uda się przepchnąć/przemycić.
Zapewne o to chodzi, a 25 i tak wyleci.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 02 kwie 2022, 10:19

Bon Jovi pisze:
01 kwie 2022, 4:47
MisiekK pisze:
01 kwie 2022, 0:38
Skrócenie 527 i wywalenie w diabły dziwoląga E-9 pozwoli wreszcie na przywrócenie pożądanej przez mieszkańców Tarchomina, Nowodworów i Winnicy linii 101 na trasie Winnica - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - Świderska - Porajów - Myśliborska - Most Północny - Metro Młociny. Ożyje też dzięki temu przystanek przy Farysa.
A z odzyskanych brygad, po zmianach na Bemowie, będzie możliwe uruchomienie co 3 minuty linii E-4 kursującej od 5 do 23 od poniedziałku do soboty na trasie Tarchomin - Metro Młociny. Takie sygnały już od pewnego czasu płyną ze strony mieszkańców oraz z Ratusza na Białołęce. Podobnie jak Ratusz z Pragi-Południe stara się o zwiększenie do 5 minut kursowania linii 521, na całym odcinku trasy Falenica - Szczęśliwice, z możliwością wydłużenia do CH Blue City, ulicami Drawską, dalej Kurhan. Pętla znajdowała by się dzięki życzliwości mieszkańców osiedla na parkingu mieszkańców obok posesji Kurhan 20 i Kurhan 18. Uruchomiona także zostanie linia tramwajowa 34, na najbardziej obciążonym odcinku linii 14. Więcej szczegółów poniżej w skanie artykułu.
To był żart na prima aprilis oraz podłączyłem się pod żart użytkownika #Misiekk. ZTM (WTP) nie zamierza dogęszczać linii 521 oraz uruchamiać linii 101, E-4 oraz 34.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 kwie 2022, 14:34

fik pisze:
01 kwie 2022, 15:20
Swoją drogą, z innej beczki - te wszystkie 204 z przyległościami, kończące na :mewa: Bródno, to faktycznie mają kończyć na skrzyżowaniu Łabiszyńskiej z Kondratowicza, bez przesiadki na tramwaj, czy tylko komuś się tak głupio narysowało?
Mam nadzieję, że lada dzień zostaną pokazane mapy okolic przyszłych stacji (zgodne z: https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... anusza.pdf). Przystanek przy Metrze KJ dało się dosunąć (05), to może i ewentualne problemy tu da się poprawić?

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 02 kwie 2022, 15:58

person pisze:
02 kwie 2022, 14:34
fik pisze:
01 kwie 2022, 15:20
Swoją drogą, z innej beczki - te wszystkie 204 z przyległościami, kończące na :mewa: Bródno, to faktycznie mają kończyć na skrzyżowaniu Łabiszyńskiej z Kondratowicza, bez przesiadki na tramwaj, czy tylko komuś się tak głupio narysowało?
Mam nadzieję, że lada dzień zostaną pokazane mapy okolic przyszłych stacji (zgodne z: https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... anusza.pdf). Przystanek przy Metrze KJ dało się dosunąć (05), to może i ewentualne problemy tu da się poprawić?
Z tym za Łabiszyńską, będzie trudniej, ponieważ autobusy, mają zawracać przed torami tramwajowymi. Z drugiej strony osobom z ZTM bardziej zależy, by pasażer miał bliżej do metra, niż do tramwaju. Do tramwaju dojdą te osoby, które będą potrzebowały tramwajem się dostać, tam gdzie metro nie dociera.
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... brodno.png

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 05 kwie 2022, 12:44

Spotkanie konsultacyjne na temat propozycji zmian w prawobrzeżnej Warszawie (Targówek, Białołęka), dziś we wtorek, 5 kwietnia od godziny 17:00 do godziny 20:00. Szkoła Podstawowa nr 398 w Warszawie, przy ulicy Rembrandta 8 (mapa)
Dojazd do szkoły nr 398 oraz powrót:
Przystanki Rolanda:
autobusy: 145, 212.
Przystanki Niwa (na żądanie):
autobusy: 156, 169, 269.
Szczegóły kursowania linii: https://www.wtp.waw.pl/.
Szczegóły propozycji zmian na Targówku:
propozycje zmian na Targówku;
konsultacje UM Warszawa.
Swoje wnioski – do 7 maja – można będzie zgłaszać także drogą elektroniczną na adres konsultacje@ztm.waw.pl.
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/677112810102322

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 592
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 06 kwie 2022, 16:31

person pisze:
fik pisze:
01 kwie 2022, 15:20
Swoją drogą, z innej beczki - te wszystkie 204 z przyległościami, kończące na :mewa: Bródno, to faktycznie mają kończyć na skrzyżowaniu Łabiszyńskiej z Kondratowicza, bez przesiadki na tramwaj, czy tylko komuś się tak głupio narysowało?
Mam nadzieję, że lada dzień zostaną pokazane mapy okolic przyszłych stacji (zgodne z: https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... anusza.pdf). Przystanek przy Metrze KJ dało się dosunąć (05), to może i ewentualne problemy tu da się poprawić?
Niedawno ukazały się schematu planowanego rozmieszczenia przystanków. Ciekawe jest podzielenie, w rejonie stacji Bródno, zatoki przy skrzyżowaniu z Łabiszyńską na trzy przystanki. Równie dobrze mógłby to być jeden przystanek (przelotowy+krańcowy) jak jest to w przypadku Ronda Daszyńskiego (przyst. nr 09).
Stacja-Zacisze.jpg
Stacja-Brodno.jpg
Załącznik Stacja-Zacisze.jpg nie jest już dostępny
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 11 kwie 2022, 9:21

Spotaknie konsultacyjne na temat propozycji zmian w prawobrzeżnej Warszawie (Targówek, Białołęka), dziś w poniedziałek, 11 kwietnia od godziny 18:00 do godziny 20:30. Szkoła Podstawowa nr 368 w Warszawie, ulica Ostródzka 175 (mapa)
Dojazd do szkoły nr 368 oraz powrót:
Przystanki Ostródzka-Szkoła:
autobusy: 120, 152, 304, 314, 332.
Szczegóły kursowania linii: https://www.wtp.waw.pl/.
Szczegóły propozycji zmian na Targówku:
Szczegóły dotyczące propozycji zmian na Targówku;
Konsultacje UM Warszawa.
Można również anonimowo wypełnić ankietę. Pozwoli ona dowiedzieć się opiniach mieszkańców na temat przedstawionego projektu oraz jak oceniana jest ta forma konsultacji.
Swoje wnioski – do 7 maja – można będzie zgłaszać także drogą elektroniczną na adres konsultacje@ztm.waw.pl
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/677112810102322

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4921
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 11 kwie 2022, 14:08

Radni Pragi Północ chcą zablokować likwidację nie tylko linii 25 ale również 41.
https://www.eska.pl/warszawa/likwidacja ... -DGDt.html
ObrazekObrazek

michael112
Posty: 2848
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 11 kwie 2022, 14:24

Zupełnie im się nie dziwię. Tak naprawdę metro jedynie przecina linię tramwajową i to zaledwie w dwóch miejscach: Rembielińska i Dw. Wileński. Moim zdaniem obsługiwać będą inne potoki pasażerów. Przynajmniej 25 powinno zostać.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 kwie 2022, 15:23

Ciekawe, czy ktokolwiek kiedykolwiek z Bródna będzie jechał 41 z Bródna na mordor.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 11 kwie 2022, 15:48

michael112 pisze:
11 kwie 2022, 14:24
Zupełnie im się nie dziwię. Tak naprawdę metro jedynie przecina linię tramwajową i to zaledwie w dwóch miejscach: Rembielińska i Dw. Wileński. Moim zdaniem obsługiwać będą inne potoki pasażerów. Przynajmniej 25 powinno zostać.
M1 Puławską dotyka w ledwie jednym punkcie, a i tak wymiotło z niej pasażerów tramwajów.
To samo na Marymonckiej. Na rondzie Daszyńskiego też mało kto miał się przesiadać, bo "za blisko centrum", a mimo to stacja była niewiele mniej popularna od Wileńskiego.

Wyliczać dalej?

michael112
Posty: 2848
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 11 kwie 2022, 15:56

person pisze:
11 kwie 2022, 15:48
M1 Puławską dotyka w ledwie jednym punkcie, a i tak wymiotło z niej pasażerów tramwajów.
I ta Puławska zasuwa na piechotę do M1?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 11 kwie 2022, 16:40

michael112 pisze:
11 kwie 2022, 15:56
person pisze:
11 kwie 2022, 15:48
M1 Puławską dotyka w ledwie jednym punkcie, a i tak wymiotło z niej pasażerów tramwajów.
I ta Puławska zasuwa na piechotę do M1?
Nie. Po prostu przy Puławskiej już nikt nie mieszka. Wcześniejsi pasażerowie tramwajów umarli od pierwszego brzęczka zamykanych na Wilanowskiej drzwi.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 kwie 2022, 16:44

person pisze:
11 kwie 2022, 15:48
michael112 pisze:
11 kwie 2022, 14:24
Zupełnie im się nie dziwię. Tak naprawdę metro jedynie przecina linię tramwajową i to zaledwie w dwóch miejscach: Rembielińska i Dw. Wileński. Moim zdaniem obsługiwać będą inne potoki pasażerów. Przynajmniej 25 powinno zostać.
M1 Puławską dotyka w ledwie jednym punkcie, a i tak wymiotło z niej pasażerów tramwajów.
To samo na Marymonckiej. Na rondzie Daszyńskiego też mało kto miał się przesiadać, bo "za blisko centrum", a mimo to stacja była niewiele mniej popularna od Wileńskiego.

Wyliczać dalej?
Jeszcze najświeższy przykład czyli Obozowa i jej tramwaje. Metro w Warszawie ma niesamowitą siłę ssania i to wiem od dawna. Ale tutaj się jednak dałem zaskoczyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ