Komunikacja w Miasteczku Wilanów
Moderator: Wiliam
Panowie, ale gdzie pętla na Kabatach, a gdzie metro... Przecież tam jest dość spora odległość od krańca, więc żeby ludzie komfortowo się mogli przesiadać, autobusy musiałyby stawać przy samym metrze. Chyba żeby wyciąć te krzaczki, co są między pętlą a skrzyżowaniem (wzdłuż parkingu Tesco) i tam zlokalizować przystanki.
Ale pętla nie będzie najbliższym przystankiem do M Kabaty, tylko ZP M Kabaty. Oidp Nowokabacka będzie (niedokładnie) trafiać w Wąwozową.
Co do linii po otwarciu skrótu - wracamy do fikowego pomysłu względnie silnego 140 na trasie M Wilanowska - Wilanowska - Przyczółkowa - Powsin - Nowokabacka - M Kabaty? Na Wilanowskiej do skoordynowania z 217. Plus 7xx na Kabaty. Plusem będzie wyrzucenie ludzi z korka na Wilanowskiej.
Co do linii po otwarciu skrótu - wracamy do fikowego pomysłu względnie silnego 140 na trasie M Wilanowska - Wilanowska - Przyczółkowa - Powsin - Nowokabacka - M Kabaty? Na Wilanowskiej do skoordynowania z 217. Plus 7xx na Kabaty. Plusem będzie wyrzucenie ludzi z korka na Wilanowskiej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Człowiek z Podlasia.KwZ pisze:Ale pętla nie będzie najbliższym przystankiem do M Kabaty, tylko
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Nie, linia by pracowała odcinkowo:reserved pisze:Ale że co? Wilanów ma do centrum jeździć przez Kabaty?
- Wilanów - Powsin jako skomunikowanie Przyczółkowej do Wilanowa,
- Powsin - Kabaty - jako dowóz Powsina do metra (co w sumie można załatwić zmienioną 139, o ile będzie znacząco podbita).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Otóż to. Tu nie potrzeba wielkiej filozofii - podbicie 139 do obecnej częstotliwości 710.Piottr pisze:Albo zrobienia 139 z normalną częstotliwością.Stary Pingwin pisze:Czy 710 nie przeniesie się na Kabaty?
Siedemsetki 710, 724 i 742 na Kabaty.
Ew. szczytówka 810 Piaseczno - Wilanów.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
A na kiedy jest planowane otwarcie Nowokabackiej?Wolfchen pisze:Tylko po co? Moim zdaniem po zrobieniu Nowokabackiej, to trzeba się postarać o dobrą linię Wilanów - Kabaty, z wycięciem wszystkiego innego na odcinku Powsin - Wilanów.yavorius pisze:Infrastrukturalnie to sobie jeszcze poczekamy parę lat na pętlę na Pałacowej
Niby w lipcu, ale to się okaże, bo burmistrz Ursynowa na razie stara się, żeby nowa ulica urywała się na skarpie od strony Wilanowa. A z miejscem na pętli os. Kabaty będzie kiepsko, jak widać po przytoczonych wyżej propozycjach. Już teraz jest tam całkiem sporo linii.
Trzeci pas na pętli można dobudować bez problemu.
Pozostaje jeszcze kwestia kasy, przetargu, projektu i przebudowy. Trochę czasu by zajęło...
![:mur:](./images/smilies/mur.gif)
Ja się w ogóle dziwię, że miasto nie robi tej drogi, tylko powierzyło jej budowę dzielnicom. Od dawna było wiadomo, że władze Ursynowa staną na głowie, byle tylko to uwalić.osa pisze:Niby w lipcu, ale to się okaże, bo burmistrz Ursynowa na razie stara się, żeby nowa ulica urywała się na skarpie od strony Wilanowa. A z miejscem na pętli os. Kabaty będzie kiepsko, jak widać po przytoczonych wyżej propozycjach. Już teraz jest tam całkiem sporo linii.
![:mur:](./images/smilies/mur.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Dokładnie, inwestycje tej rangi - przejazdy międzydzielnicowe - powinno prowadzić miasto, co się zresztą z reguły dzieje (tunel w Międzylesiu, poszerzenie Łodygowej, przedłużenie Kijowskiej na Targówek Fabryczny. Inna sprawa, że nie jest to gwarancja sprawniejszego wykonania (Marynarska, Żołnierska-Marsa).
Owszem pętla Osiedle Kabaty ma pewne rezerwy, ale jeśli do obecnych 4 linii doda się z cztery kolejne, to wszystko się nie zmieści. I rzeczywiście ZTM powinien już prowadzić zaawansowane przygotowania do rozbudowy. A nawet nie przedstawiono projektu zmian, o co już wiele miesięcy temu apelowała wilanowska radna z PiS.
Owszem pętla Osiedle Kabaty ma pewne rezerwy, ale jeśli do obecnych 4 linii doda się z cztery kolejne, to wszystko się nie zmieści. I rzeczywiście ZTM powinien już prowadzić zaawansowane przygotowania do rozbudowy. A nawet nie przedstawiono projektu zmian, o co już wiele miesięcy temu apelowała wilanowska radna z PiS.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Niezmiennie uważam, że 139 powinno jeździć tak samo, jak 7xx na Kabaty. Żadna z tych linii nie ma (i raczej mieć nie będzie) na tyle wysokiej częstotliwości, aby dodatkowo dzielić podaż na pół.wincenty pisze:Otóż to. Tu nie potrzeba wielkiej filozofii - podbicie 139 do obecnej częstotliwości 710.Piottr pisze: Albo zrobienia 139 z normalną częstotliwością.
Siedemsetki 710, 724 i 742 na Kabaty.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
I tyle tego usprawniania komunikacji, że do Ogrodu Botanicznego będę miał dwie przesiadki zamiast jednej... ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dodatkowo 166 można znów wysłać we wszystkich kursach na Kabaty-STP w celu zwolnienia miejsca, nawet z pominięciem pętli Os. Kabaty.MichalJ pisze:Trzeci pas na pętli można dobudować bez problemu.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)