Komunikacja w Miasteczku Wilanów

Moderator: Wiliam

Linia od Metro Wilanowska do Miasteczka Wilanów powinna:

Być przyspieszona bez przystanków po drodze (jak 400)
13
7%
Być przyspieszona z przystankiem przy Dolinie S. i Sobieskiego (przesiadki)
47
25%
Czarna powinna być
112
60%
W ogóle jej nie powinno być
16
9%
 
Liczba głosów: 188

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 07 sty 2017, 5:38

Panowie, ale gdzie pętla na Kabatach, a gdzie metro... Przecież tam jest dość spora odległość od krańca, więc żeby ludzie komfortowo się mogli przesiadać, autobusy musiałyby stawać przy samym metrze. Chyba żeby wyciąć te krzaczki, co są między pętlą a skrzyżowaniem (wzdłuż parkingu Tesco) i tam zlokalizować przystanki.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 sty 2017, 8:43

Ale pętla nie będzie najbliższym przystankiem do M Kabaty, tylko ZP M Kabaty. Oidp Nowokabacka będzie (niedokładnie) trafiać w Wąwozową.

Co do linii po otwarciu skrótu - wracamy do fikowego pomysłu względnie silnego 140 na trasie M Wilanowska - Wilanowska - Przyczółkowa - Powsin - Nowokabacka - M Kabaty? Na Wilanowskiej do skoordynowania z 217. Plus 7xx na Kabaty. Plusem będzie wyrzucenie ludzi z korka na Wilanowskiej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 07 sty 2017, 8:45

KwZ pisze:Ale pętla nie będzie najbliższym przystankiem do M Kabaty, tylko
Człowiek z Podlasia. :-D
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 sty 2017, 13:24

reserved pisze:Ale że co? Wilanów ma do centrum jeździć przez Kabaty? :D
Nie, linia by pracowała odcinkowo:
- Wilanów - Powsin jako skomunikowanie Przyczółkowej do Wilanowa,
- Powsin - Kabaty - jako dowóz Powsina do metra (co w sumie można załatwić zmienioną 139, o ile będzie znacząco podbita).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

wincenty
Posty: 1371
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 07 sty 2017, 14:15

Piottr pisze:
Stary Pingwin pisze:Czy 710 nie przeniesie się na Kabaty?
Albo zrobienia 139 z normalną częstotliwością.
Otóż to. Tu nie potrzeba wielkiej filozofii - podbicie 139 do obecnej częstotliwości 710.
Siedemsetki 710, 724 i 742 na Kabaty.
Ew. szczytówka 810 Piaseczno - Wilanów.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2236
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 07 sty 2017, 14:17

Wolfchen pisze:
yavorius pisze:Infrastrukturalnie to sobie jeszcze poczekamy parę lat na pętlę na Pałacowej :/
Tylko po co? Moim zdaniem po zrobieniu Nowokabackiej, to trzeba się postarać o dobrą linię Wilanów - Kabaty, z wycięciem wszystkiego innego na odcinku Powsin - Wilanów. :-k
A na kiedy jest planowane otwarcie Nowokabackiej?

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 07 sty 2017, 23:32

Niby w lipcu, ale to się okaże, bo burmistrz Ursynowa na razie stara się, żeby nowa ulica urywała się na skarpie od strony Wilanowa. A z miejscem na pętli os. Kabaty będzie kiepsko, jak widać po przytoczonych wyżej propozycjach. Już teraz jest tam całkiem sporo linii.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 sty 2017, 0:10

Trzeci pas na pętli można dobudować bez problemu.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 sty 2017, 11:54

Pozostaje jeszcze kwestia kasy, przetargu, projektu i przebudowy. Trochę czasu by zajęło...
osa pisze:Niby w lipcu, ale to się okaże, bo burmistrz Ursynowa na razie stara się, żeby nowa ulica urywała się na skarpie od strony Wilanowa. A z miejscem na pętli os. Kabaty będzie kiepsko, jak widać po przytoczonych wyżej propozycjach. Już teraz jest tam całkiem sporo linii.
Ja się w ogóle dziwię, że miasto nie robi tej drogi, tylko powierzyło jej budowę dzielnicom. Od dawna było wiadomo, że władze Ursynowa staną na głowie, byle tylko to uwalić. :mur:
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 08 sty 2017, 12:13

Dokładnie, inwestycje tej rangi - przejazdy międzydzielnicowe - powinno prowadzić miasto, co się zresztą z reguły dzieje (tunel w Międzylesiu, poszerzenie Łodygowej, przedłużenie Kijowskiej na Targówek Fabryczny. Inna sprawa, że nie jest to gwarancja sprawniejszego wykonania (Marynarska, Żołnierska-Marsa).
Owszem pętla Osiedle Kabaty ma pewne rezerwy, ale jeśli do obecnych 4 linii doda się z cztery kolejne, to wszystko się nie zmieści. I rzeczywiście ZTM powinien już prowadzić zaawansowane przygotowania do rozbudowy. A nawet nie przedstawiono projektu zmian, o co już wiele miesięcy temu apelowała wilanowska radna z PiS.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 sty 2017, 12:27

wincenty pisze:
Piottr pisze: Albo zrobienia 139 z normalną częstotliwością.
Otóż to. Tu nie potrzeba wielkiej filozofii - podbicie 139 do obecnej częstotliwości 710.
Siedemsetki 710, 724 i 742 na Kabaty.
Niezmiennie uważam, że 139 powinno jeździć tak samo, jak 7xx na Kabaty. Żadna z tych linii nie ma (i raczej mieć nie będzie) na tyle wysokiej częstotliwości, aby dodatkowo dzielić podaż na pół.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 sty 2017, 12:43

I tyle tego usprawniania komunikacji, że do Ogrodu Botanicznego będę miał dwie przesiadki zamiast jednej... :)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 sty 2017, 13:05

Przepraszam, zapomniałem, że całą komunikację w mieście należy ustawiać pod twoje spacery.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 sty 2017, 13:23

MichalJ pisze:Trzeci pas na pętli można dobudować bez problemu.
Dodatkowo 166 można znów wysłać we wszystkich kursach na Kabaty-STP w celu zwolnienia miejsca, nawet z pominięciem pętli Os. Kabaty. ;)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 sty 2017, 13:33

166 to można we wszystkich kursach wysłać na Natolin Płn. i nikt nie zauważy jego braku
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ