Strona 55 z 94

: 23 mar 2012, 18:36
autor: Kleszczu
Wolfchen pisze:Radosnej twórczości ZTMu ciąg dalszy. Tym razej "trasa mostowa", które to określenie kompletnie nic nie mówi... :-"
Mówi sporo tylko kojarzy się z zupełnie inną przeprawą niż Most Północny :-"

: 23 mar 2012, 18:36
autor: Bastian
Wolfchen pisze:Wyodrębnić osobną linię :mewa: MŁOCINY - MŁOCINY-UKSW.
I do akademików na Jelonki samym 184? Przypominam, że 384 ani 106 już nie ma, a nie istniały bez powodu.

: 23 mar 2012, 18:38
autor: MichalJ
Odczepcie się od noblistki. Ci, którzy twierdzą, że po ślubie nigdy nie podpisywała się z członem 'Skłodowska', albo nie mają pojęcia, albo ordynarnie kłamią. Przy czym podpisywała się raz w jednej kolejności, raz w odwrotnej.

: 23 mar 2012, 18:49
autor: KwZ
Bastian pisze:I do akademików na Jelonki samym 184? Przypominam, że 384 ani 106 już nie ma, a nie istniały bez powodu.
W sensie, że teraz jeżdżą 114+112? Najlepsza byłaby 5, w każdym razie tramwaj z M Młociny.

: 23 mar 2012, 19:17
autor: pawcio
KwZ pisze:gdzie jest przystanek 25, na tym schemacie go nie widzę?
A pusty peron widzisz?

: 23 mar 2012, 19:29
autor: Bastian
KwZ pisze:W sensie, że teraz jeżdżą 114+112?
Przy reformie bielańskiej było takie właśnie założenie: 114 + 106(384)/112/184 - przesiadka, ale między silnymi liniami lub przynajmniej ich zestawem - oczywiście do czasu, gdy z <M>Młociny dojedzie się na Jelonki tramwajem. Nie wiem, czy ZTM będzie się tego trzymał do końca, ale na razie się trzyma.
KwZ pisze:Najlepsza byłaby 5, w każdym razie tramwaj z M Młociny.
5 na Jelonki też nie za bardzo dojeżdża.

: 23 mar 2012, 20:05
autor: fik
Bastian pisze: Przy reformie bielańskiej było takie właśnie założenie: 114 + 106(384)/112/184 - przesiadka, ale między silnymi liniami lub przynajmniej ich zestawem - oczywiście do czasu, gdy z <M>Młociny dojedzie się na Jelonki tramwajem. Nie wiem, czy ZTM będzie się tego trzymał do końca, ale na razie się trzyma.
167 na Młocinach spełniałoby założenie.

: 23 mar 2012, 20:06
autor: Bastian
Gdyby jechało na Jelonki, to być może. Ale też nie jest za silne.

: 23 mar 2012, 20:12
autor: pawcio
A nie możecie poczekać ten rok (albo i mniej) na otwarcie tramwajów na Powstańców?

: 23 mar 2012, 20:14
autor: fik
Bastian pisze:Gdyby jechało na Jelonki, to być może.
Ups, no tak. To się wytnie. #-o

: 23 mar 2012, 20:22
autor: Lukasz436
pawcio pisze:A nie możecie poczekać ten rok (albo i mniej) na otwarcie tramwajów na Powstańców?
Wierzysz - bo ja już w tramwaje po ostatnich akcjach kompletnie nie wierzę...

: 23 mar 2012, 20:36
autor: Glonojad
Aha. Bo wierzysz w metro, opóźnione już ze trzy lata w stosunku do początku kadencji HGW?

Albo w obwodnicę Śródmieścia (Nowowiatraczną), II jezdnię Wołoskiej, Most Północny (raptem pół roku spóźniona drogówka, część tramwajowa - realizowana nie przez Tramwaje - o rok) albo al. Tysiąclecia ("na Euro")?

Hehe, to może w autobusy - buspas na Belwederskiej, tudzież docelowy dworzec autobusowy przy Wschodni,?

: 23 mar 2012, 20:37
autor: Paweł D.
Pawciu, czemu rozkład 17-ki jest tylko na dwa dni? Czyżby miał być przerobiony znowu? A 46 kręcące oberki na prawo i lewo - cud-malina :)

: 23 mar 2012, 20:38
autor: Lukasz436
Glonojad pisze:Aha. Bo wierzysz w metro, opóźnione już ze trzy lata w stosunku do początku kadencji HGW?

Albo w obwodnicę Śródmieścia (Nowowiatraczną), II jezdnię Wołoskiej, Most Północny (raptem pół roku spóźniona drogówka, część tramwajowa - realizowana nie przez Tramwaje - o rok) albo al. Tysiąclecia ("na Euro")?

Hehe, to może w autobusy - buspas na Belwederskiej, tudzież docelowy dworzec autobusowy przy Wschodni,?
Nie wiem w co wierzyć - ale jak przyglądam się w dział "tramwajowy" to mam wrażenie że tam jest tylko gorzej. No i jeszcze na dobicie uwielbiam wracać 4 z Marszałkowskiej na Wyścigi (mój ulubiony punkt kulminacyjny Metro Wilanowska).

No i żeby nie było że jestem zwolennikiem przyspieszenia tramwajów w Warszawie.

: 23 mar 2012, 20:40
autor: pawcio
Paweł D. pisze:Pawciu, czemu rozkład 17-ki jest tylko na dwa dni? Czyżby miał być przerobiony znowu?
Wiem, ale nie powiem. :-#