Strona 55 z 82

Informacja w SWINGACH

: 20 paź 2014, 9:48
autor: Stary Pingwin
No tak, jedna osoba tego nie była wstanie wymyślić, dlatego 700 osób z ZTM.

Informacja w SWINGACH

: 20 paź 2014, 10:09
autor: MisiekK
Mong pisze:Chodziło mi o to, że oznaczenie tego kursu niczym nie różni się od odznaczenia zwyczajnego kursu. W kursach skróconych i trasach zmienionych masz dodatkowe napisy na kwadratach, które moim zdaniem są bardzo dobrym rozwiązaniem, bo od razu dają ludziom do myślenia, że nie jest to zwykły kurs.
Nie przekonasz mnie, że przewijający się napis "Zjazd do zajezdni [zajezdnia]" oznacza, że to normalny kurs i nie daje do myślenia. Trzeba być analfabetą, żeby tego nie zrozumieć. Owszem - nie jest to może szczyt marzeń, ale musi tak na razie zostać - dawno pisałem czego jest to pokłosiem - wystarczy poszperać w historii tego wątku. I tak jest postęp w porównaniu do tego, co było wcześniej...

Informacja w SWINGACH

: 20 paź 2014, 10:21
autor: Walas
MisiekK pisze:
Mong pisze:Chodziło mi o to, że oznaczenie tego kursu niczym nie różni się od odznaczenia zwyczajnego kursu. W kursach skróconych i trasach zmienionych masz dodatkowe napisy na kwadratach, które moim zdaniem są bardzo dobrym rozwiązaniem, bo od razu dają ludziom do myślenia, że nie jest to zwykły kurs.
Nie przekonasz mnie, że przewijający się napis "Zjazd do zajezdni [zajezdnia]" oznacza, że to normalny kurs i nie daje do myślenia. Trzeba być analfabetą, żeby tego nie zrozumieć. Owszem - nie jest to może szczyt marzeń, ale musi tak na razie zostać - dawno pisałem czego jest to pokłosiem - wystarczy poszperać w historii tego wątku. I tak jest postęp w porównaniu do tego, co było wcześniej...
No właśnie przewijający się napis. Jak by nie mogło być w 2 linijkach...

Informacja w SWINGACH

: 20 paź 2014, 12:45
autor: Mong
MisiekK pisze:Nie przekonasz mnie, że przewijający się napis "Zjazd do zajezdni [zajezdnia]" oznacza, że to normalny kurs i nie daje do myślenia. Trzeba być analfabetą, żeby tego nie zrozumieć. Owszem - nie jest to może szczyt marzeń, ale musi tak na razie zostać - dawno pisałem czego jest to pokłosiem - wystarczy poszperać w historii tego wątku. I tak jest postęp w porównaniu do tego, co było wcześniej...
Wiesz, wiele krańców też się przewija, więc dla mnie to żadne wyróżnienie.

Informacja w SWINGACH

: 20 paź 2014, 12:50
autor: Domas
Wystarczyłoby numer linii umieścić w negatywie...

Informacja w SWINGACH

: 20 paź 2014, 17:15
autor: drobert
Ludzie patrzą na numer a dalej już nie widzą albo nie chcą widzieć i tego nie zmienimy. Jeśli nie da się oznaczyć wizualnie to ja bym mile widział jakąś zapowiedź zjazdu w zewnętrznych komunikatach dla niewidomych bo obecnie tylko mówi numer linii a po słowie kierunek następuje cisza a mogłaby być to nawet być zapowiedź z ostatniego przystanku (np. Linia numer 1, kierunek Zajezdnia Żoliborz)

Informacja w SWINGACH

: 20 paź 2014, 19:55
autor: Glonojad
Negatyw to jednak powinien być dla objazdów, skróceń nagłych itp. - zjazd do zajezdni to jednak sytuacja normalna.

Informacja w SWINGACH

: 20 paź 2014, 23:25
autor: Szeregowy_Równoległy
drobert pisze:Ludzie patrzą na numer a dalej już nie widzą albo nie chcą widzieć i tego nie zmienimy. Jeśli nie da się oznaczyć wizualnie to ja bym mile widział jakąś zapowiedź zjazdu w zewnętrznych komunikatach dla niewidomych bo obecnie tylko mówi numer linii a po słowie kierunek następuje cisza a mogłaby być to nawet być zapowiedź z ostatniego przystanku (np. Linia numer 1, kierunek Zajezdnia Żoliborz)
O tak, zapowiedzi brakuje. W Buse, który zjazdy zapowiada, w najgorszym wypadku kończy się na skierowanym do motorniczego pytaniu czy się dojedzie w jakieś miejsce. I otrzymaniem informacji, że nie, oraz drugiej: czym w takim razie jechać. W Swingu pasażer, szczególnie wsiadający z tyłu, nie ma pojęcia, że to zjazd. Bo wsiada w takie 24, które z tyłu niczym się nie różni od niezjeżdżającego, w środku nic mu nie gada, że to zjazd, nic specjalnego się nie wyświetla, a przecież nikt (poza Ashirem, on patrzy na wszystko) wsiadając do normalnie oznakowanego tramwaju nie leci czytać korali, żeby sprawdzić, czy akurat ten kurs nie jest inny niż reszta.

Informacja w SWINGACH

: 20 paź 2014, 23:30
autor: MZ
Glonojad pisze:Negatyw to jednak powinien być dla objazdów, skróceń nagłych itp. - zjazd do zajezdni to jednak sytuacja normalna.
:arrow: Objazdy są zaznaczane żółtym tłem, a jego odpowiednikiem na wyświetlaczach jest numer w negatywie.
Zjazdy do zajezdni są oznakowane całymi żółtymi dechami, więc cały wyświetlacz w negatywie nie byłby taki zły.

Informacja w SWINGACH

: 21 paź 2014, 6:16
autor: Glonojad
Moim zdaniem byłoby to niekonsekwentne. Caly negatyw to zmiana jeszcse wazniejsza, niz tylko numer.

Ewentualnie w megatywie jedna z dwoch linii kranca, ja tylko ta rewolucyjna poprawke uda sie komus wprowadzic (albo ZJAZD DO ZAJEZDNI, albo ANNOPOL).

Informacja w SWINGACH

: 21 paź 2014, 9:55
autor: MichalJ
Na początek niech będzie, [----], COKOLWIEK na tylnym kwadracie. COKOLWIEK.

Informacja w SWINGACH

: 21 paź 2014, 10:59
autor: Stary Pingwin
Co Ty, nikt się nie przyzna, że zamówiony przez niego system jest do rzyci. Ego mu nie pozwoli.

Informacja w SWINGACH

: 21 paź 2014, 13:07
autor: Bastian
We współczesnej rzeczywistości nijak nie znajdziesz jednej konkretnej osoby, która by coś tej skali sama zamówiła i jeszcze się do tego poczuwała. Różne braki procesów decyzyjnych tu zachodzą, ale akurat najmniej czyjeś "ego".

Informacja w SWINGACH

: 21 paź 2014, 13:22
autor: Stary Pingwin
To nie było tak jak z kioskiem, że komisja wybrała ładny przód, a potem jednoosobowo to zmieniono na paskudę?

Informacja w SWINGACH

: 21 paź 2014, 13:28
autor: Bastian
Nic nie słyszałem o ładnym przodzie.

No i nie o takiej skali mówię. Da się jednoosobowo wybrać jedną z kilku opcji oferowanych przez producenta (czegokolwiek) w ramach kontraktu, nie da się samemu zamówić systemu informacji.