KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

Moderator: Wiliam

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 30 cze 2015, 18:22

I dał radę na rondach na Obrońców Tobruku :?: Trochę tam ciasno. :wink:
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 :arrow: 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 :arrow: 019B/33 :D :tancze:

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1642
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 30 cze 2015, 18:25

Przegubem podobno łatwiej niż 12 -tką .
Raz był .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 30 cze 2015, 18:39

Na 197 pojawiały się Neoplany i U15, więc przegubowiec tym bardziej da radę.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 04 lip 2015, 23:29

Jak musiał to dał radę - do zajezdni wrócił w całości, więc chyba się udało :)
noidea

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 25 sie 2015, 18:14

Co z 397? Nie rusza od września?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25790
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sie 2015, 19:35

Widać nie. Reformy na Bemowie nie ma, to i widać nie za bardzo jest z czego 397 uruchomić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6332
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 sie 2015, 19:49

pawcio pisze:Widać nie. Reformy na Bemowie nie ma, to i widać nie za bardzo jest z czego 397 uruchomić.
Myślałem, że 397 będzie z tego, co zostanie ze ścięcia 197 do 15 minut. Na 397 czas przejazdu pełnego kursu Koło-Koło to 41 minut w godzinach szczytu porannego i 39 minut po południu. Wypadałoby, żeby postój był dłuższy niż 4 minuty, a więc na linię potrzebne byłyby 4 dodatki (lub z 6 minutami postoju po południu - 3 dodatki B).

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1723
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 22 wrz 2015, 10:33

Ostatnio sporo jeżdżę komunikacją miejską po ul. Powstańców Śląskich - uderza mnie niezwykle harmonijny rozkład pasażerów pomiędzy tramwajami a autobusami / stan przed 21.09.2015 r. - jeszcze nie jechałem po zamknięciu fragmentu ul. Lazurowej /. Rano tradycyjnie 11 wyprzedza stojące w korku 189 - tak że można dobiec z przystanku tramwajowego przy Ciepłowni WOLA do przystanku autobusowego w stronę Włoch i załapać się na marudera. Widać skrót przez Gierdziejewskiego nie poprawił radykalnie sytuacji na Dźwigowej. Czekamy więc cierpliwie na Nowolazurową.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 22 wrz 2015, 19:58

pawcio pisze:Widać nie. Reformy na Bemowie nie ma, to i widać nie za bardzo jest z czego 397 uruchomić.
Pewnie przez te zamieszanie z EEC brakuje brygad.

mb112
Posty: 1155
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 23 wrz 2015, 13:57

Przy okazji czasowego skrócenia 112 nieco ścięto rozkład (12 minut przez cały dzień, bez szczytu co 10). Czyżby zaczęło się 'wygaszanie' linii ?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 wrz 2015, 18:13

Trudno wygaszac linię, ktora ktora jeździ e trojskladach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mb112
Posty: 1155
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 24 wrz 2015, 9:47

Akurat trójskłady to raczej wina przebudowy trasy AK, a to się pewnie za chwilę skończy.

ODPOWIEDZ