Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 lut 2016, 16:15

Ale że co, za mało? :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lut 2016, 16:17

Nie mam pojęcia. W życiu nie brałem udziału w takim projekcie.
Inna rzecz że jaki by ten horyzont nie był ograniczenia obecne są i wiele się z nimi na szybko nie da zrobić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 3040
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 lut 2016, 16:33

pawcio pisze:Toż ruszył właśnie dialog techniczny pod kątem zmiany BusMana na coś bardziej wydolnego.
Sorki, od dwóch tygodni jestem tak zajęty, że jestem mocno nie na bieżąco. :P

Łukasz
Posty: 11097
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 lut 2016, 17:22

MichalJ pisze:Ale że co, za mało? :)
5 lat to przesada, ale połowę - myślę - można liczyć spokojnie.
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 lut 2016, 17:28

2.5 roku do produkcji? Absolutnie wykluczone.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 lut 2016, 17:34

Biorąc pod uwagę, ile czasu zajęły wiaty...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 652
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 07 lut 2016, 18:59

michael112 pisze:Dałby ten Busman radę ogarnąć łączenia 14+15 oraz 14+31, przy założeniu braku łączeń 6+31 i ewentualnym odcięciu tego 77?
Niech mnie dopuszczą tylko do niego :D BusMan jako program powinien to ogarnąć (ile to już razy ładowałem całą sieć radomską, choć przy gorszych taktach, ale i tak wciąż to jest 25 linii i 149 brygad), to zależy tylko z epoki którego kamienia jest sam komputer... Dopóki 6, 14, 15, 31 i 77 nie są obładowane łączeniami z innymi liniami to nie jest źle - a i tak przy uruchamianiu rozkładu graficznego program ładuje tylko (a przynajmniej logika nakazuje ładowanie tylko) kursy, które są faktycznie połączone z czymkolwiek na danej linii (innymi słowy, nie pokazuje całych rozkładów innych linii). W razie siary można załadować te parę linii z wyłączeniem ładowania z innymi liniami (sprawdziłem właśnie, działa - wybrałem radomskie 7, 9 i 18 [powiązane paroma BWLkami] - załadowało mi tylko rozkłady tych trzech linii mimo obładowania łączeniami z samą 18).
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 lut 2016, 19:32

To 77 nie powinno zacząć jeździć pod bardziej ludzkim szyldem "9"?
Mające obie pętle inne niż 9? Raczej 49.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 lut 2016, 19:34

'Tylna pętla' pasażera nie interesuje. A skróconych kursów jest pełno.
Zresztą 9 ma kursy skrócone z obu końców:
http://www.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php? ... =23.55&k=A

Paweł D.
Posty: 5625
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 lut 2016, 19:44

Jak dobrze pamiętam to część 9n i 77 miały identyczną trasę (co Michał wyżej potwierdził).
A wracając do początku dyskusji, to muszą być te łączenia 6+31? Busmann nie wyrabia, snuje się przez całe miasto nigdzie nie wykazane... Problemów z tym więcej niż pożytku.

fraktal
Posty: 5685
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 07 lut 2016, 20:26

michael112 pisze:Oczywiście "Mokotów" na 6 to poroniony pomysł. A już na pewno jako wyjazd na Gocławek z włączeniem od KS Polonia.
Było to zrobić jakkolwiek: wyjazd na Młociny jako 33(?) albo jakaś skrócona 17 (skrócona do Młocin czy też skrócona do Marymontu, tam zawrotka i dalej jako 6 na Gocławek). Ewentualnie na Gocławek, jako 9. Wiem, to nie są linie pod ten tabor, ale na Boga to jeden kurs rano i jeden późnym wieczorem!
Poza tym, akurat na 6 idealnie się nadaje Praga, nie zauważył ktoś tego?
Wszyscy to widzimy, problem polega tylko na tym, że "Mokotów" dostał więcej 134N od "Pragi", a to "Praga" ma sporo takich linii, na których mogłyby "szczeniaki" gościć (6,28,13 itp.) Więc tak czy inaczej problem dalekich wyjazdów lub zjazdów na "Mokotów" pozostanie czy to na 6stce czy na innej linii. Inna sprawa, że ten wyjazd mógłby być rzeczywiście jako 17stka robiony lub jako 33 na przykład.

Oczywiście też najprościej byłoby podmienić brygady u-bootowe z "Pragi" na 134N, ale to nie zwiększy obecności niskiej podłogi na linii. A taki jest cel wpuszczenia tam "Mokotowa" - chyba że się mylę i "Mokotów" po prostu zastąpi tam "Pragę".

Georg
Posty: 6347
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 lut 2016, 21:11

pawcio pisze:Szczeniaczki liczone są jako solówki.
U-booty też?

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 07 lut 2016, 21:19

Nie, U-booty jako dwuskłady.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lut 2016, 21:23

fraktal pisze:Oczywiście też najprościej byłoby podmienić brygady u-bootowe z "Pragi" na 134N, ale to nie zwiększy obecności niskiej podłogi na linii. A taki jest cel wpuszczenia tam "Mokotowa" - chyba że się mylę i "Mokotów" po prostu zastąpi tam "Pragę".
Mokotów na 6 zastąpi żoliborskie solówki które zejdą z planu. Praskie szczeniaczki zresztą też.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5625
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 lut 2016, 22:26

Wszystkie 9? Bo dodatki są na składy zdaje się?

Zablokowany