To myśl tak dalej.Autobus Czerwon pisze: ↑24 sty 2021, 23:03Myślę że nie wytną równowartości. Coś zostanie jako żelazna rezerwamichael112 pisze: ↑24 sty 2021, 22:28Wyobrażcie sobie, co się będzie działo jak już wdrożą te autobusy na Trakt, wytną równowartość w MAN'ach i Su18, a potem ładowarki się zaczną psuć?
Elektrobusy
A jednak... bardzo jestem ich ciekaw.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 4333
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Wawkom jak zwykle bawi i uczy.chudy5d pisze: ↑25 sty 2021, 12:01Falowniki nie jestem pewien, ale silniki to w ogóle. Tylko że stosując oś ZF AVE 130 z silnikami w piastach osi tracisz jeden stopień izolacji i nikt normalny takiego pojazdu, jako trolejbusu, nie dopuści do ruchu. Trzeba układ napędowy przebudować co najmniej w stylu gdyńskich Gepardów.
Trakcja trolejbusowa nad Nowym Światem wyglądałaby imponująco.michael112 pisze:Można było uruchomić trolejbusy. Tylko ja uważam że trakcję należało montować właśnie nad Nowym Światem, na wspólnym odcinku a z baterii trajtki mogłyby jeździć tam gdzie się rozgałęziają żeby nie trzeba było montować osobno trakcji na Wisłostradzie (180), osobno na Sobieskiego (116, 503), osobno na Puławskiej (222), osobno na Jerozolimskich (111 / 128 & 175).
P.S. Dałoby się te elektrobusy przebudować na trolejbusy?
ŁK
Ja bym zaczął od trasy Łazienkowskiej i mostu Grota.
A jak to działa w Gdynii, ile czasu potrzebuje taki trajtek by się naładować w trasie? Jak w szybkiej ładowarce 15 min-20% czy jakoś dłużej?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
-
- Posty: 3041
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A jakby tak zrobić 2 linie obok siebie, jedną dla czarnych a drogą dla czerwonych?michael112 pisze: ↑25 sty 2021, 20:04Zastanawiam się, jak by to wyglądało jak by przyszło wyprzedzić trajtka linii "czarnej" stającego przy np. Torwarze przez trajtka linii "czerwonej"?
Albo z drugiej strony może to wreszcie wymusi kasację czerwonych?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
-
- Posty: 3041
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Akurat Trasa Łazienkowska jest jednym z niewielu miejsc w Warszawie, w którym czerwone mogą pokazać swój potencjał, poza tym jest tam dużo linii tak więc mogą jeździć i linie zwykłe zapewniające podaż na przystankach pomijanych przez czerwone.
Jeśli by to była trakcja nad TŁ, to spokojnie można by dołem.
ŁK
Można przy każdym przystanku tylko dla czarnych dać zwrotnicę. Co prawda koszt duży ale coś za coś.kajo pisze: ↑25 sty 2021, 20:15A jakby tak zrobić 2 linie obok siebie, jedną dla czarnych a drogą dla czerwonych?michael112 pisze: ↑25 sty 2021, 20:04Zastanawiam się, jak by to wyglądało jak by przyszło wyprzedzić trajtka linii "czarnej" stającego przy np. Torwarze przez trajtka linii "czerwonej"?
-
- Posty: 3041
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Chyba coś się ruszyło.
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/01/26/zmiany-w-funkcjonowaniu-petli-esperanto/ pisze:Zmiany w funkcjonowaniu pętli ESPERANTO
W związku z testami przy uruchomieniu ładowarek autobusowych na pętli ESPERANTO w dniach: 26.01.2021 r. w ramowych godz. 11:00 – 16:00 oraz 27.01.2021 w godz. 09:00 – 16:00, dla linii 111 będzie obowiązywał przystanek ESPERANTO 04 zamiast 05.
Wobec powyższego w czasie obowiązywania postanowień wznawia się funkcjonowanie wyżej wymienionego przystanku.
Przejeżdżając obok widziałem, że stoi właśnie elektryk z podniesionym pantografem. Obok pogotowie energetyczne i panowie coś majstrują Obie ładowarki świecą na zielono, jest znaczny postęp!michael112 pisze: ↑26 sty 2021, 11:36Chyba coś się ruszyło.Zmiany w funkcjonowaniu pętli ESPERANTO
-
- Posty: 3041
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
-
- Posty: 4333
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Trzeba i to tak mocno. Chyba do 15-20 km/h patrząc na oko na trolejbusy przejeżdżające przez zwrotnice.michael112 pisze: ↑26 sty 2021, 22:37Jeżeli przy takiej zwrotnicy trzeba zwolnić, to nie ma to sensu.
-
- Posty: 3041
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Więc efekty zmiany wzięłyby w łeb. Nie po to zrobiono linie przyspieszone żeby zwalniały do 15-20 km/h przy każdym "czarnym" przystanku.