Strona 578 z 580

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 04 paź 2021, 20:44
autor: zxcvbnm
Michalk001 pisze:
04 paź 2021, 19:59
Bastian pisze:
04 paź 2021, 18:09
Krótki ten "amen".
Jakoś udało się go reanimować, ale brak napędu, prądu na jednostce i jakiejkolwiek możliwości otwarcia drzwi wskazywał na spore problemy. Ale nawet te 20 minut zapewne rozwaliło cały rozkład na ładnych kilka chwil.
Gdyby nie miał napędu, prawdopodobnie nie wyjechałby od producenta i nie uzyskał homologacji...

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 04 paź 2021, 20:50
autor: Walas
Śmiertelny na WKD między Michałowicami a Opaczą w kierunku Warszawy

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 03 gru 2021, 5:15
autor: Michalk001
Jakoś obyło się bez echa:
https://warszawawpigulce.pl/zerwana-tra ... skm-wideo/
Zastanawiam się czy zabezpieczenia sieci trakcyjnej w ogóle coś dają? 🤔

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 30 gru 2021, 18:08
autor: Michalk001
Tragedia na linii Legionowskiej, pociągi stoją, opóźnienia rosną...

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 30 gru 2021, 19:07
autor: Walas
Michalk001 pisze:
30 gru 2021, 18:08
Tragedia na linii Legionowskiej, pociągi stoją, opóźnienia rosną...
Oj tam, tylko SKM porwała sieć i połamała pantograf

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 30 gru 2021, 20:07
autor: Łukasz
Michalk001 pisze:Tragedia na linii Legionowskiej, pociągi stoją, opóźnienia rosną...
Na Pradze usterka srk ale to już ileś godzin

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 11 lut 2022, 17:21
autor: Michalk001
Awaria Elfa EN76 012+017 na RL pomiędzy stacjami Warszawa Wschodnia a Warszawa Targówek. Pęknięcie lub rozłączenie przewodu hamulcowego pomiędzy jednostkami skutkujące hamowaniem awaryjnym.

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 11 lut 2022, 21:30
autor: Michalk001
Michalk001 pisze:
11 lut 2022, 17:21
Awaria Elfa EN76 012+017 na RL pomiędzy stacjami Warszawa Wschodnia a Warszawa Targówek. Pęknięcie lub rozłączenie przewodu hamulcowego pomiędzy jednostkami skutkujące hamowaniem awaryjnym.
Okazało się że strzelił jakiś zawór w kabinie maszynisty jednostki 017 przez co zeszło całe powietrze z obu jednostek. Po ciężkiej półgodzinnej walce obsługi pociągu udało się przywrócić szczelność układu i po nabiciu powietrza pociąg ruszył w dalszą drogę. Cała PESA. 😕

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 11 sie 2023, 11:26
autor: vernalisadonis
Zderzenie ciężarówki z pociągiem
https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/n ... rp_state=1

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 11 sie 2023, 11:40
autor: ashir
No to jednego VT627 (przynajmniej na jakiś czas) mniej. :-(

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 11 sie 2023, 11:48
autor: Łukasz
ashir pisze:No to jednego VT627 (przynajmniej na jakiś czas) mniej. :-(
Albo na zawsze.

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 11 sie 2023, 11:53
autor: ashir
Ktoś wie ile dziennie szynobusów Kolei Mazowieckich jest w ruchu i jaka jest rezerwa?

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 12 sie 2023, 20:41
autor: mb112
ashir pisze:
11 sie 2023, 11:53
Ktoś wie ile dziennie szynobusów Kolei Mazowieckich jest w ruchu i jaka jest rezerwa?
Jak Ty nie wiesz to pewnie nikt nie wie ;)

Tabor można znaleźć, że jest następujący (ale to pewnie wszyscy wiedzą):
SA135 - 7
222M - 2
VT627 - 4
VT628 - 1
razem - 14

Natomiast licząc z rozkładu to o ile czegoś nie przeoczyłem to wychodzi mi że potrzeba do obsługi:
(W-wa) - Siedlce - Czeremcha - 1
Kutno - Sierpc - 2
Ostrołęka - Chorzele - 3
Sierpc - Nasielsk - 1
Sierpc - Nasielsk - Legionowo - Tłuszcz - 1
razem - 8
Czyli niby powinno wystarczyć póki co.

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 13 sie 2023, 18:57
autor: TranslatorPS
No nieszczególnie, bo całą obsługę spalinową Sierpca trzeba rozpisać sobie razem i wychodzi na to, że w (D) tam potrzeba 7 jednostek, a w (C) 6 (to, co u Ciebie jest jako 4 razem). Gdyby obiegi rozpisać od Tłuszcza, to wychodzi mniej więcej tak, że w dni powszednie jeden obieg jest czterodniowy, a drugi trzydniowy, w weekendy zaś obydwa wychodzą trzydniowe.
W powiązaniu z dwoma (!) jednostkami potrzebnymi na Czeremchę i trzema na Chorzele, to mamy akurat 12 jednostek spalinowych w ruchu. Czeremchę trzeba liczyć jako dwie jednostki, bo ten obieg ma ponad 24 godziny (Czeremszaki krzyżują się na Wschodnim) – jedyne, co ratuje Czeremszaka jest możliwość wysłania jednostki z tegoż na Chorzele (19233) lub Sierpc (zarówno 15140/1, jak i 15142/3) jeszcze tego samego dnia, lub posłania na Siedlce motoraka, który przyjeżdża rano z Chorzeli (11350 w D, 19208 w C). Tak samo zapętlić można szynobus z 51140/1, ale tutaj trzeba wziąć pod uwagę, że to jest po 3 lub 4 dniach kręcenia się wokół Sierpca.

Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

: 13 sie 2023, 19:18
autor: mb112
TranslatorPS pisze:
13 sie 2023, 18:57
No nieszczególnie, bo całą obsługę spalinową Sierpca trzeba rozpisać sobie razem i wychodzi na to, że w (D) tam potrzeba 7 jednostek, a w (C) 6 (to, co u Ciebie jest jako 4 razem). Gdyby obiegi rozpisać od Tłuszcza, to wychodzi mniej więcej tak, że w dni powszednie jeden obieg jest czterodniowy, a drugi trzydniowy, w weekendy zaś obydwa wychodzą trzydniowe.
W powiązaniu z dwoma (!) jednostkami potrzebnymi na Czeremchę i trzema na Chorzele, to mamy akurat 12 jednostek spalinowych w ruchu. Czeremchę trzeba liczyć jako dwie jednostki, bo ten obieg ma ponad 24 godziny (Czeremszaki krzyżują się na Wschodnim) – jedyne, co ratuje Czeremszaka jest możliwość wysłania jednostki z tegoż na Chorzele (19233) lub Sierpc (zarówno 15140/1, jak i 15142/3) jeszcze tego samego dnia, lub posłania na Siedlce motoraka, który przyjeżdża rano z Chorzeli (11350 w D, 19208 w C). Tak samo zapętlić można szynobus z 51140/1, ale tutaj trzeba wziąć pod uwagę, że to jest po 3 lub 4 dniach kręcenia się wokół Sierpca.
:shock: nie przypuszczałem że to jest aż tak zawiłe, ale cieszę się, że ktokolwiek to ogarnia.