Gdyby nie miał napędu, prawdopodobnie nie wyjechałby od producenta i nie uzyskał homologacji...Michalk001 pisze: ↑04 paź 2021, 19:59Jakoś udało się go reanimować, ale brak napędu, prądu na jednostce i jakiejkolwiek możliwości otwarcia drzwi wskazywał na spore problemy. Ale nawet te 20 minut zapewne rozwaliło cały rozkład na ładnych kilka chwil.
Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu
Moderator: JacekM
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Śmiertelny na WKD między Michałowicami a Opaczą w kierunku Warszawy
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Jakoś obyło się bez echa:
https://warszawawpigulce.pl/zerwana-tra ... skm-wideo/
Zastanawiam się czy zabezpieczenia sieci trakcyjnej w ogóle coś dają?
https://warszawawpigulce.pl/zerwana-tra ... skm-wideo/
Zastanawiam się czy zabezpieczenia sieci trakcyjnej w ogóle coś dają?
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Tragedia na linii Legionowskiej, pociągi stoją, opóźnienia rosną...
Oj tam, tylko SKM porwała sieć i połamała pantografMichalk001 pisze: ↑30 gru 2021, 18:08Tragedia na linii Legionowskiej, pociągi stoją, opóźnienia rosną...
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Na Pradze usterka srk ale to już ileś godzinMichalk001 pisze:Tragedia na linii Legionowskiej, pociągi stoją, opóźnienia rosną...
ŁK
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Awaria Elfa EN76 012+017 na RL pomiędzy stacjami Warszawa Wschodnia a Warszawa Targówek. Pęknięcie lub rozłączenie przewodu hamulcowego pomiędzy jednostkami skutkujące hamowaniem awaryjnym.
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Okazało się że strzelił jakiś zawór w kabinie maszynisty jednostki 017 przez co zeszło całe powietrze z obu jednostek. Po ciężkiej półgodzinnej walce obsługi pociągu udało się przywrócić szczelność układu i po nabiciu powietrza pociąg ruszył w dalszą drogę. Cała PESA.Michalk001 pisze: ↑11 lut 2022, 17:21Awaria Elfa EN76 012+017 na RL pomiędzy stacjami Warszawa Wschodnia a Warszawa Targówek. Pęknięcie lub rozłączenie przewodu hamulcowego pomiędzy jednostkami skutkujące hamowaniem awaryjnym.
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Zderzenie ciężarówki z pociągiem
https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/n ... rp_state=1
https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/n ... rp_state=1
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
No to jednego VT627 (przynajmniej na jakiś czas) mniej.
Albo na zawsze.ashir pisze:No to jednego VT627 (przynajmniej na jakiś czas) mniej.
ŁK
Ktoś wie ile dziennie szynobusów Kolei Mazowieckich jest w ruchu i jaka jest rezerwa?
Jak Ty nie wiesz to pewnie nikt nie wie
Tabor można znaleźć, że jest następujący (ale to pewnie wszyscy wiedzą):
SA135 - 7
222M - 2
VT627 - 4
VT628 - 1
razem - 14
Natomiast licząc z rozkładu to o ile czegoś nie przeoczyłem to wychodzi mi że potrzeba do obsługi:
(W-wa) - Siedlce - Czeremcha - 1
Kutno - Sierpc - 2
Ostrołęka - Chorzele - 3
Sierpc - Nasielsk - 1
Sierpc - Nasielsk - Legionowo - Tłuszcz - 1
razem - 8
Czyli niby powinno wystarczyć póki co.
- TranslatorPS
- Posty: 654
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
No nieszczególnie, bo całą obsługę spalinową Sierpca trzeba rozpisać sobie razem i wychodzi na to, że w (D) tam potrzeba 7 jednostek, a w (C) 6 (to, co u Ciebie jest jako 4 razem). Gdyby obiegi rozpisać od Tłuszcza, to wychodzi mniej więcej tak, że w dni powszednie jeden obieg jest czterodniowy, a drugi trzydniowy, w weekendy zaś obydwa wychodzą trzydniowe.
W powiązaniu z dwoma (!) jednostkami potrzebnymi na Czeremchę i trzema na Chorzele, to mamy akurat 12 jednostek spalinowych w ruchu. Czeremchę trzeba liczyć jako dwie jednostki, bo ten obieg ma ponad 24 godziny (Czeremszaki krzyżują się na Wschodnim) – jedyne, co ratuje Czeremszaka jest możliwość wysłania jednostki z tegoż na Chorzele (19233) lub Sierpc (zarówno 15140/1, jak i 15142/3) jeszcze tego samego dnia, lub posłania na Siedlce motoraka, który przyjeżdża rano z Chorzeli (11350 w D, 19208 w C). Tak samo zapętlić można szynobus z 51140/1, ale tutaj trzeba wziąć pod uwagę, że to jest po 3 lub 4 dniach kręcenia się wokół Sierpca.
W powiązaniu z dwoma (!) jednostkami potrzebnymi na Czeremchę i trzema na Chorzele, to mamy akurat 12 jednostek spalinowych w ruchu. Czeremchę trzeba liczyć jako dwie jednostki, bo ten obieg ma ponad 24 godziny (Czeremszaki krzyżują się na Wschodnim) – jedyne, co ratuje Czeremszaka jest możliwość wysłania jednostki z tegoż na Chorzele (19233) lub Sierpc (zarówno 15140/1, jak i 15142/3) jeszcze tego samego dnia, lub posłania na Siedlce motoraka, który przyjeżdża rano z Chorzeli (11350 w D, 19208 w C). Tak samo zapętlić można szynobus z 51140/1, ale tutaj trzeba wziąć pod uwagę, że to jest po 3 lub 4 dniach kręcenia się wokół Sierpca.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
nie przypuszczałem że to jest aż tak zawiłe, ale cieszę się, że ktokolwiek to ogarnia.TranslatorPS pisze: ↑13 sie 2023, 18:57No nieszczególnie, bo całą obsługę spalinową Sierpca trzeba rozpisać sobie razem i wychodzi na to, że w (D) tam potrzeba 7 jednostek, a w (C) 6 (to, co u Ciebie jest jako 4 razem). Gdyby obiegi rozpisać od Tłuszcza, to wychodzi mniej więcej tak, że w dni powszednie jeden obieg jest czterodniowy, a drugi trzydniowy, w weekendy zaś obydwa wychodzą trzydniowe.
W powiązaniu z dwoma (!) jednostkami potrzebnymi na Czeremchę i trzema na Chorzele, to mamy akurat 12 jednostek spalinowych w ruchu. Czeremchę trzeba liczyć jako dwie jednostki, bo ten obieg ma ponad 24 godziny (Czeremszaki krzyżują się na Wschodnim) – jedyne, co ratuje Czeremszaka jest możliwość wysłania jednostki z tegoż na Chorzele (19233) lub Sierpc (zarówno 15140/1, jak i 15142/3) jeszcze tego samego dnia, lub posłania na Siedlce motoraka, który przyjeżdża rano z Chorzeli (11350 w D, 19208 w C). Tak samo zapętlić można szynobus z 51140/1, ale tutaj trzeba wziąć pod uwagę, że to jest po 3 lub 4 dniach kręcenia się wokół Sierpca.