To jeszcze pozostał argument o odcięciu wnętrza Targówka Mieszkaniowego od Wschodniego (chyba, że 156 zostawić bz )pawcio pisze: ↑19 kwie 2022, 23:41Już chciałem krzyknąć, że odcinasz Zacisze od dojazdu do metra, ale potem sobie przypomniałem o stacji C19.kveld pisze: ↑19 kwie 2022, 23:19
Ja tam będę obstawał przy swoim, czyli zamianie 120 z 212, a nie ze 169 (120 "po staremu" przez Gilarską, Jórskiego - wg mnie wychodzi nawet korzystniej, niż trasą 169 przez te wszystkie Inżynierskie, Żaby i korki na Wileńskiej, a 212 od M. Trocka przez Borzymowską, Wincentego i dalej do CH Targówek).
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
Połączyć 356 z 262 w linię całotygodniową co 30/30/30 z kursami skróconymi M. Trocka - Lewinów zagęszczającymi do co 15 minut w szczycie. Inna rzecz, że ja podskórnie zakładam, że Targówek Mieszkaniowy będzie skutecznie walczył o 160 na dawnej trasie, więc wtedy niech spadają ze wschodnim skoro zostanie im centralny...
Nie wiem jak będzie po skierowaniu 262 Krośniewicką, ale w tym momencie tak na 212, jak i na 262 mogą kursować zarówno solówki, jak i mikrusy. Połączenie tych linii to możliwość oszczędności jednych i drugich, a to właśnie tego rozmiaru taboru najbardziej brakuje w Warszawie. Do tego dochodzi jeszcze zwolnienie miejsca na Trockiej, acz to sprawa podrzędna bo wielkiego ścisku tam nie będzie.kveld pisze: ↑20 kwie 2022, 10:06Zapytam pro forma: a po co? My tu o skracaniu czasu przejazdu 120, a innych fantazja ponosi... Podobnie z łączeniem 212 z 262: po pierwsze: chyba nie bardzo pasuje wielkość taboru, po drugie: po co?patryk148 pisze:Takie 120 czy 212 to mogliby jechac. Gilarska Jorskiego Nowounicka Trocka Radzymińska
Odpowiem tak: na północ od M. Trocka jest zapotrzebowanie zarówno na 212, jak i na 262. Dotyczy to różnych relacji lokalnych (niekoniecznie takich samych dziś i po przedłużeniu M2, ale jednak). Cięcie i łączenie wszystkiego na chybił-trafił powinno mieć rozsądne granice.Yelonker pisze:Nie wiem jak będzie po skierowaniu 262 Krośniewicką, ale w tym momencie tak na 212, jak i na 262 mogą kursować zarówno solówki, jak i mikrusy. Połączenie tych linii to możliwość oszczędności jednych i drugich, a to właśnie tego rozmiaru taboru najbardziej brakuje w Warszawie. Do tego dochodzi jeszcze zwolnienie miejsca na Trockiej, acz to sprawa podrzędna bo wielkiego ścisku tam nie będzie.
Ja absolutnie nie twierdzę, że aktualna trasa 212 na północ od Metra Trocka jest zbędna, co najwyżej, że mogłoby ją w jej miejscu obsługiwać 120, co też wyszłoby szybciej dla Zielonej Białołęki.kveld pisze: ↑20 kwie 2022, 15:13Odpowiem tak: na północ od M. Trocka jest zapotrzebowanie zarówno na 212, jak i na 262. Dotyczy to różnych relacji lokalnych (niekoniecznie takich samych dziś i po przedłużeniu M2, ale jednak). Cięcie i łączenie wszystkiego na chybił-trafił powinno mieć rozsądne granice.Yelonker pisze: Nie wiem jak będzie po skierowaniu 262 Krośniewicką, ale w tym momencie tak na 212, jak i na 262 mogą kursować zarówno solówki, jak i mikrusy. Połączenie tych linii to możliwość oszczędności jednych i drugich, a to właśnie tego rozmiaru taboru najbardziej brakuje w Warszawie. Do tego dochodzi jeszcze zwolnienie miejsca na Trockiej, acz to sprawa podrzędna bo wielkiego ścisku tam nie będzie.
Co do 120 na obecnej trasie 212, to się zgadzamy, ale ja twierdzę oprócz tego, że na ciągu CH Targówek - Głębocka - Wincentego - Borzymowska - Targówek Mieszkaniowy powinno zostać coś więcej lokalnego niż 156 (niezbyt lokalne i co pół godziny). Wolałbym, żeby nie musiało to być jednak 120.Yelonker pisze:Ja absolutnie nie twierdzę, że aktualna trasa 212 na północ od Metra Trocka jest zbędna, co najwyżej, że mogłoby ją w jej miejscu obsługiwać 120, co też wyszłoby szybciej dla Zielonej Białołęki.kveld pisze: ↑20 kwie 2022, 15:13Odpowiem tak: na północ od M. Trocka jest zapotrzebowanie zarówno na 212, jak i na 262. Dotyczy to różnych relacji lokalnych (niekoniecznie takich samych dziś i po przedłużeniu M2, ale jednak). Cięcie i łączenie wszystkiego na chybił-trafił powinno mieć rozsądne granice.
Spotaknie konsultacyjne na temat propozycji zmian w prawobrzeżnej Warszawie (Targówek, Białołęka), dziś w czwartek, 21 kwietnia od godziny 17:00 do godziny 20:00. Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury (Kino Praha) w Warszawie, ulica Jagiellońska 26 (mapa)
Dojazd do Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury (Kino Praha) oraz powrót:
Przystanki Okrzei (na żądanie):
autobusy: 135.
Przystanki Sierakowskiego:
autobusy: 162.
Przystanki Ząbkowska:
tramwaje: 3, 6, 13, 20, 25, 26, 28.
autobusy: 120, 135 (tylko w kierunku przyst. Dw. Wileński), 138, 162 (tylko w kierunku przyst. Dw. Wileński), 166, 169, 170 (tylko w kierunku przyst. Dw. Wileński), 338 (tylko w kierunku przyst. Dw. Wileński).
Przystanki Dw. Wileński:
tramwaje: 3, 4, 6, 13, 20, 23, 25, 26, 28.
autobusy: 120, 135, 160, 162, 166, 169, 170, 190, 338, 412, 509, 512.
Stacja PKP Warszawa Wileńska:
kolej: R60.
Szczegóły kursowania linii: https://www.wtp.waw.pl/ https://www.mazowieckie.com.pl/pl/rozkl ... 1-vi-2022r
Szczegóły propozycji zmian na Targówku:
Szczegóły dotyczące propozycji zmian na Targówku;
Konsultacje UM Warszawa.
Można również anonimowo wypełnić ankietę. Pozwoli ona dowiedzieć się opiniach mieszkańców na temat przedstawionego projektu oraz jak oceniana jest ta forma konsultacji.
Swoje wnioski – do 7 maja – można będzie zgłaszać także drogą elektroniczną na adres konsultacje@ztm.waw.pl
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/677112810102322
Dojazd do Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury (Kino Praha) oraz powrót:
Przystanki Okrzei (na żądanie):
autobusy: 135.
Przystanki Sierakowskiego:
autobusy: 162.
Przystanki Ząbkowska:
tramwaje: 3, 6, 13, 20, 25, 26, 28.
autobusy: 120, 135 (tylko w kierunku przyst. Dw. Wileński), 138, 162 (tylko w kierunku przyst. Dw. Wileński), 166, 169, 170 (tylko w kierunku przyst. Dw. Wileński), 338 (tylko w kierunku przyst. Dw. Wileński).
Przystanki Dw. Wileński:
tramwaje: 3, 4, 6, 13, 20, 23, 25, 26, 28.
autobusy: 120, 135, 160, 162, 166, 169, 170, 190, 338, 412, 509, 512.
Stacja PKP Warszawa Wileńska:
kolej: R60.
Szczegóły kursowania linii: https://www.wtp.waw.pl/ https://www.mazowieckie.com.pl/pl/rozkl ... 1-vi-2022r
Szczegóły propozycji zmian na Targówku:
Szczegóły dotyczące propozycji zmian na Targówku;
Konsultacje UM Warszawa.
Można również anonimowo wypełnić ankietę. Pozwoli ona dowiedzieć się opiniach mieszkańców na temat przedstawionego projektu oraz jak oceniana jest ta forma konsultacji.
Swoje wnioski – do 7 maja – można będzie zgłaszać także drogą elektroniczną na adres konsultacje@ztm.waw.pl
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/677112810102322
Spotkanie konsultacyjne na temat propozycji zmian w prawobrzeżnej Warszawie (Targówek, Białołęka), dziś we wtorek, 26 kwietnia od godziny 18:00 do godziny 20:30. Szkoła Podstawowa nr 356 w Warszawie, ulica Głębocka 66 (mapa)
Dojazd do szkoły nr 356 oraz powrót:
Przystanki Podwójna:
autobusy: 120, 140, 256, 304, 332, 412 (na żądanie), E-9 (na żądanie).
Szczegóły kursowania linii: https://www.wtp.waw.pl/
Szczegóły propozycji zmian na Targówku:
Szczegóły dotyczące propozycji zmian na Targówku;
Konsultacje UM Warszawa.
Można również anonimowo wypełnić ankietę. Pozwoli ona dowiedzieć się opiniach mieszkańców na temat przedstawionego projektu oraz jak oceniana jest ta forma konsultacji.
Swoje wnioski – do 7 maja – można będzie zgłaszać także drogą elektroniczną na adres konsultacje@ztm.waw.pl
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/677112810102322
Dojazd do szkoły nr 356 oraz powrót:
Przystanki Podwójna:
autobusy: 120, 140, 256, 304, 332, 412 (na żądanie), E-9 (na żądanie).
Szczegóły kursowania linii: https://www.wtp.waw.pl/
Szczegóły propozycji zmian na Targówku:
Szczegóły dotyczące propozycji zmian na Targówku;
Konsultacje UM Warszawa.
Można również anonimowo wypełnić ankietę. Pozwoli ona dowiedzieć się opiniach mieszkańców na temat przedstawionego projektu oraz jak oceniana jest ta forma konsultacji.
Swoje wnioski – do 7 maja – można będzie zgłaszać także drogą elektroniczną na adres konsultacje@ztm.waw.pl
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/677112810102322
262 może nie pojechać przez Łokietka i Krośniewicką, ponieważ Biuro Polityki Mobilności i Transportu Urzędu Miasta proponuje, żeby zrobić Łokietka (między Gilarską i Jórskiego) jednokierunkową.
500 to też dojazd od przesiadek tramwajowych na Rondzie Żaba i Rondzie Starzyńskiego. To również dojazd do dużego celu podróży jakim jest Arkadia, a nie tylko M1. Częściowo również połączenia międzydzielnicowe okolic Wincentego na Bródno.
Spłycanie roli 500 do dowozówki do M1 jest słabe, i "uwalenie" tej linii tylko w imię tego żeby przypadkiem ktoś nie śmiał śmieć dojechać nią do M1 jest takim sobie pomysłem.
Dokładnie, z Targówka Mieszkaniowego (po podjechaniu do Kołowej) też korzystam z 500 w celu dojechania do Arkadii czy Dw. Gdańskiego, bo jest szybciej i wygodniej niż M2+M1. Przesiadka na Rondzie Żaba na 1/41 jest niewygodna i niestety tramwaj ma więcej przystanków. Błędem była likwidacja tramwaju na Św. Wincentego.
Źle, bo jazda tramwajem oznacza obowiązkową i niewygodną przesiadkę. Wyższa częstotliwość nie rekompensuje tej uciążliwej przesiadki, w połączeniu z większą liczbą przystanków i dłuższym czasem przejazdu względem autobusu (wyjątek to np. popołudniowy korek przed rondem Starzyńskiego w kierunku Żaby, ale też nie zawsze występuje). Czyli chętniej bym korzystał z tramwaju, gdybym mógł dojechać nim do ZP Kołowa i tam miałbym lepszą ofertę w pokonaniu "ostatniej mili" do domu.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No ja nie wiem, to chyba pozostawienie linii na obecnej trasie, co będzie z dużym prawdopodobieństwem wiązać się z utratą znacznej części pasażerów i obcięciem częstotliwości, jest takie sobsze?BrdzJkb pisze: ↑26 kwie 2022, 18:59500 to też dojazd od przesiadek tramwajowych na Rondzie Żaba i Rondzie Starzyńskiego. To również dojazd do dużego celu podróży jakim jest Arkadia, a nie tylko M1. Częściowo również połączenia międzydzielnicowe okolic Wincentego na Bródno.
Spłycanie roli 500 do dowozówki do M1 jest słabe, i "uwalenie" tej linii tylko w imię tego żeby przypadkiem ktoś nie śmiał śmieć dojechać nią do M1 jest takim sobie pomysłem.
Czy może zamykamy oczy, zatykamy uszy i głośno powtarzamy: otwarcie M2 nie będzie miało wpływu na zachowania komunikacyjne mieszkańców Bródna?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?