Tabor KMŁ
: 08 lut 2025, 11:46
Te 4 elektryki na KMŁ mają być tylko ładowane na zajezdni przez plug-in bez pantografów? Jeśli tak, ciekawe, czy się Yutong zgłosi.
No bo Yutong to na razie najlepsze elektryki. Jedyne jakie znam, które nie muszą mieć ładowarki na pętli.
Pozostanie połowa tej puli.Żoliborzanin pisze: ↑08 lut 2025, 10:33KMŁ ma nadal 13 Solarisów bez klimatyzacji do wycofania, więc przyspieszony rozwój floty jest wskazany
KMŁ ma przecież dwa elektryki i żadnych ładowarek na pętlach i dlatego jeżdżą one tylko na dodatkach albo na jednej zmianie całodziennej.michael112 pisze: ↑08 lut 2025, 12:01No bo Yutong to na razie najlepsze elektryki. Jedyne jakie znam, które nie muszą mieć ładowarki na pętli.Niby KMŁ ma niezbyt rozbudowaną sieć połączeń, ale nadal - tradycyjny elektryk to konieczność zbudowania ładowarki na którejś z nich.
W Katowicach jak i Tychach Yutong zaoferował pantograf odwrócony.ZielonyJamnik pisze: ↑08 lut 2025, 12:00Yutong teraz dla Katowic zaproponował 30 elektryków 18m z pantografem, więc można się spodziewać, że to nie problem już zrobić w 12m
MANy w Monachium też nie potrzebują.michael112 pisze: ↑08 lut 2025, 12:01No bo Yutong to na razie najlepsze elektryki. Jedyne jakie znam, które nie muszą mieć ładowarki na pętli. ;
Gdańskie MANy również.Glonojad pisze: ↑08 lut 2025, 19:00MANy w Monachium też nie potrzebują.michael112 pisze: ↑08 lut 2025, 12:01
No bo Yutong to na razie najlepsze elektryki. Jedyne jakie znam, które nie muszą mieć ładowarki na pętli. ;
Bez niespodzianek, ofertę złożył tylko Solaris.Żoliborzanin pisze: ↑11 sty 2025, 22:12Tak w temacie, Łomianki 2 stycznia ogłosiły przetarg na 2 12m autobusy spalinowe. Chyba umknęło, bo nigdzie nie widziałem.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/se ... c73115cf8c