Strona 59 z 59

Tabor KMŁ

: 08 lut 2025, 11:46
autor: fraktal
Te 4 elektryki na KMŁ mają być tylko ładowane na zajezdni przez plug-in bez pantografów? Jeśli tak, ciekawe, czy się Yutong zgłosi.

Tabor KMŁ

: 08 lut 2025, 12:00
autor: ZielonyJamnik
Yutong teraz dla Katowic zaproponował 30 elektryków 18m z pantografem, więc można się spodziewać, że to nie problem już zrobić w 12m

Tabor KMŁ

: 08 lut 2025, 12:01
autor: michael112
fraktal pisze:
08 lut 2025, 11:46
Te 4 elektryki na KMŁ mają być tylko ładowane na zajezdni przez plug-in bez pantografów? Jeśli tak, ciekawe, czy się Yutong zgłosi.
No bo Yutong to na razie najlepsze elektryki. Jedyne jakie znam, które nie muszą mieć ładowarki na pętli. ;) Niby KMŁ ma niezbyt rozbudowaną sieć połączeń, ale nadal - tradycyjny elektryk to konieczność zbudowania ładowarki na którejś z nich.
Żoliborzanin pisze:
08 lut 2025, 10:33
KMŁ ma nadal 13 Solarisów bez klimatyzacji do wycofania, więc przyspieszony rozwój floty jest wskazany :wink:
Pozostanie połowa tej puli.

Tabor KMŁ

: 08 lut 2025, 12:44
autor: wincenty
michael112 pisze:
08 lut 2025, 12:01
fraktal pisze:
08 lut 2025, 11:46
Te 4 elektryki na KMŁ mają być tylko ładowane na zajezdni przez plug-in bez pantografów? Jeśli tak, ciekawe, czy się Yutong zgłosi.
No bo Yutong to na razie najlepsze elektryki. Jedyne jakie znam, które nie muszą mieć ładowarki na pętli. ;) Niby KMŁ ma niezbyt rozbudowaną sieć połączeń, ale nadal - tradycyjny elektryk to konieczność zbudowania ładowarki na którejś z nich.
KMŁ ma przecież dwa elektryki i żadnych ładowarek na pętlach i dlatego jeżdżą one tylko na dodatkach albo na jednej zmianie całodziennej.

Tabor KMŁ

: 08 lut 2025, 14:03
autor: piorunus
ZielonyJamnik pisze:
08 lut 2025, 12:00
Yutong teraz dla Katowic zaproponował 30 elektryków 18m z pantografem, więc można się spodziewać, że to nie problem już zrobić w 12m
W Katowicach jak i Tychach Yutong zaoferował pantograf odwrócony.

Tabor KMŁ

: 08 lut 2025, 14:18
autor: Flash8222
No bo w Katowicach mają odwrócone.

Tabor KMŁ

: 08 lut 2025, 17:52
autor: piorunus
Ale chodzi o to, że na chwilę obecną Yutong innej opcji pantografowej nie przewiduje.

Tabor KMŁ

: 08 lut 2025, 19:00
autor: Glonojad
michael112 pisze:
08 lut 2025, 12:01
fraktal pisze:
08 lut 2025, 11:46
Te 4 elektryki na KMŁ mają być tylko ładowane na zajezdni przez plug-in bez pantografów? Jeśli tak, ciekawe, czy się Yutong zgłosi.
No bo Yutong to na razie najlepsze elektryki. Jedyne jakie znam, które nie muszą mieć ładowarki na pętli. ;
MANy w Monachium też nie potrzebują.

Tabor KMŁ

: 08 lut 2025, 20:15
autor: ashir
Glonojad pisze:
08 lut 2025, 19:00
michael112 pisze:
08 lut 2025, 12:01

No bo Yutong to na razie najlepsze elektryki. Jedyne jakie znam, które nie muszą mieć ładowarki na pętli. ;
MANy w Monachium też nie potrzebują.
Gdańskie MANy również. ;-)

Tabor KMŁ

: 14 lut 2025, 12:15
autor: alojz
Żoliborzanin pisze:
11 sty 2025, 22:12
Tak w temacie, Łomianki 2 stycznia ogłosiły przetarg na 2 12m autobusy spalinowe. Chyba umknęło, bo nigdzie nie widziałem.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/se ... c73115cf8c
Bez niespodzianek, ofertę złożył tylko Solaris.

Tabor KMŁ

: 14 lut 2025, 15:47
autor: ZielonyJamnik
Wow, ile? 1,8mln za solo? Ja wiem, że to nie te czasy że solo za 1mln, ale cena wydaje się duża

Tabor KMŁ

: 14 lut 2025, 15:52
autor: alojz
Zwykłą solówkę można kupić za ~1 mln, wszystko co ponad, to wymagania ZTM.

Tabor KMŁ

: 14 lut 2025, 16:25
autor: ashir
Myślę, że ilość zamawianych autobusów też ma wpływ na cenę. Przy 2 sztukach to wcale producentowi nie musi bardzo zależeć, żeby zdobyć zamówienie. ;-)