ZTM tam chciał wysłać 151, le samorząd się uparł, by wylądowało ono na Jugosłowiańskiej. Podziękuj samorządowi. Teraz trzeba lobbować, by wylądowało tam 117.Rosa pisze:Jasne, ale nawet jeśli powstaną to chyba nie po to aby zatrzymywała się tam okresówka na TS. Myslę że mieszkańcy Abrahama tak jak pozostali na Goclawiu woleliby najpierw coś do Centrum lub przynajmniej do kladki. Oczywiście jeśli ZTM chce stworzyc iluzję że KM dotarła nawet tam to 301 wystarczy.
Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie przekonasz mnie że przez to że samorząd chciał 151 na Jugoslowiańskiej to wycofano 301 z Wilgi i Jantaru.pawcio pisze:ZTM tam chciał wysłać 151, le samorząd się uparł, by wylądowało ono na Jugosłowiańskiej. Podziękuj samorządowi. Teraz trzeba lobbować, by wylądowało tam 117.Rosa pisze:Jasne, ale nawet jeśli powstaną to chyba nie po to aby zatrzymywała się tam okresówka na TS. Myslę że mieszkańcy Abrahama tak jak pozostali na Goclawiu woleliby najpierw coś do Centrum lub przynajmniej do kladki. Oczywiście jeśli ZTM chce stworzyc iluzję że KM dotarła nawet tam to 301 wystarczy.
Zyskują inne częsci Gocławia a Meissnera i tak zbliża się do granicy "nadkomunikacji", jako że ma najsilniejszą gocławską linię 111 + jeszcze dwie inne. Odległości między przystankami w zespole Meissnera i Bora są niewielkie.Przecież Meissnera nawet po puszczeniu tam 151 wciąż TRACI a nie zyskuje. Traci polowę dojazdów na Grochów i traci pobliskie 143 oraz 416 więc TAK widzę tam wszyskie obecne i 151.
Powtórzę to, co pisałem wcześniej. Obecny układ drogowy pozwala na bardziej optymalne trasowanie linii tranzytowych kursujących przez Gocław niż wyjazd przez Fieldorfa na Wał.
Rozumiem postulaty mieszkańców Gocłąwia, by jak najwięcej linii pozakręcać przez poszczególne uliczki, wciągnąć w osiedle 515, przekierować jakąś 5xx z OStrobramskiej, wycofać 135 z Olszynki. To zrozumiałe, że mieszkańcy poszukują optymalnych rozwiązań dla swojego osiedla. Ale układ komunikacyjny najlepszy dla samego tylko Gocławia jest dość daleki od optymalnego rozwiązania dla szerszej grupy pasażerów. Zwłaszcza dla ludzi jeżdżących przez TS tranzytem.
Uważam, że wypracowanie optymalnych tras jest zadaniem bardzo trudnym. Najważniejsze jest zdanie Gocławia, to prawda, ale nie znaczy to, że wszystkie postulaty Gocławia mogą być spełnione - zwłaszcza te dotyczące wykręcania linii.
W jednym Rosa ma rację. Jeżeli na Abrahama nie będzie przystanków pośrednich, to wykręcanie 301 inaczej niż obecnie nie ma wówczas żadnego sensu. Tracą przystanki Dedala i Meissnera, a nie zyskują żadne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dlatego wzorem E-4 na Tarchominie proponuje na Goclawiu uruchomić nową linię .
Trasa: Gocław - Umińskiego- Abrahama- Wał gocławski- Afrykańska-Saska teraz kryterium uliczne ze wzgledu na brak pętli Zwycięzców- Międzynarodowa- Brazylijska- Saska -Afrykańska- Wał gocławski - Abrahama- Umińskiego- Gocław.
Trasa: Gocław - Umińskiego- Abrahama- Wał gocławski- Afrykańska-Saska teraz kryterium uliczne ze wzgledu na brak pętli Zwycięzców- Międzynarodowa- Brazylijska- Saska -Afrykańska- Wał gocławski - Abrahama- Umińskiego- Gocław.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus