Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 sie 2007, 9:52

Rosa pisze:Jasne, ale nawet jeśli powstaną to chyba nie po to aby zatrzymywała się tam okresówka na TS. Myslę że mieszkańcy Abrahama tak jak pozostali na Goclawiu woleliby najpierw coś do Centrum lub przynajmniej do kladki. Oczywiście jeśli ZTM chce stworzyc iluzję że KM dotarła nawet tam to 301 wystarczy.
ZTM tam chciał wysłać 151, le samorząd się uparł, by wylądowało ono na Jugosłowiańskiej. Podziękuj samorządowi. Teraz trzeba lobbować, by wylądowało tam 117.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 22 sie 2007, 15:54

pawcio pisze:
Rosa pisze:Jasne, ale nawet jeśli powstaną to chyba nie po to aby zatrzymywała się tam okresówka na TS. Myslę że mieszkańcy Abrahama tak jak pozostali na Goclawiu woleliby najpierw coś do Centrum lub przynajmniej do kladki. Oczywiście jeśli ZTM chce stworzyc iluzję że KM dotarła nawet tam to 301 wystarczy.
ZTM tam chciał wysłać 151, le samorząd się uparł, by wylądowało ono na Jugosłowiańskiej. Podziękuj samorządowi. Teraz trzeba lobbować, by wylądowało tam 117.
Nie przekonasz mnie że przez to że samorząd chciał 151 na Jugoslowiańskiej to wycofano 301 z Wilgi i Jantaru.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 22 sie 2007, 21:00

Ile linii powinno kursować Meissnera?

111
123
151
301

Łącznie w szczycie daje to przeszło 20 kursów/h w jednym kierunku. Czy to nie przesada? Meissnera to nie Bora.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 22 sie 2007, 21:05

To ponawiam pytanie, czemu wycofano 301 z Wilgi i pozbawiono Wilgę i Meissnera polączenia z TS?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 22 sie 2007, 21:06

Skoro nie odpowiedziałeś mi na moje, ja nie odpowiem na Twoje.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 22 sie 2007, 21:08

ejjj no bez takich :D panowie...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 22 sie 2007, 21:10

ejjj no bez takich panowie...
Jakich? Rosa mieszka na Gocławiu, więc jestem ciekaw, ile linii widzi na Meissnera. Wszystkie obecne + 151? 111 też silniejsze (przypominam, że nie ma 303)?

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 22 sie 2007, 21:12

Przecież Meissnera nawet po puszczeniu tam 151 wciąż TRACI a nie zyskuje. Traci polowę dojazdów na Grochów i traci pobliskie 143 oraz 416 więc TAK widzę tam wszyskie obecne i 151.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 22 sie 2007, 21:12

Rosa nie ma obowiązku odpowiadania na Twoje posty - Ty na posty Rosy, ale pisanie postów zawierających tylko "Ty nie odpowiedziałeś, to i ja nie odpowiem" to podbiega pod trollowanie...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 22 sie 2007, 21:28

Przecież Meissnera nawet po puszczeniu tam 151 wciąż TRACI a nie zyskuje. Traci polowę dojazdów na Grochów i traci pobliskie 143 oraz 416 więc TAK widzę tam wszyskie obecne i 151.
Zyskują inne częsci Gocławia a Meissnera i tak zbliża się do granicy "nadkomunikacji", jako że ma najsilniejszą gocławską linię 111 + jeszcze dwie inne. Odległości między przystankami w zespole Meissnera i Bora są niewielkie.

Powtórzę to, co pisałem wcześniej. Obecny układ drogowy pozwala na bardziej optymalne trasowanie linii tranzytowych kursujących przez Gocław niż wyjazd przez Fieldorfa na Wał.

Rozumiem postulaty mieszkańców Gocłąwia, by jak najwięcej linii pozakręcać przez poszczególne uliczki, wciągnąć w osiedle 515, przekierować jakąś 5xx z OStrobramskiej, wycofać 135 z Olszynki. To zrozumiałe, że mieszkańcy poszukują optymalnych rozwiązań dla swojego osiedla. Ale układ komunikacyjny najlepszy dla samego tylko Gocławia jest dość daleki od optymalnego rozwiązania dla szerszej grupy pasażerów. Zwłaszcza dla ludzi jeżdżących przez TS tranzytem.

Uważam, że wypracowanie optymalnych tras jest zadaniem bardzo trudnym. Najważniejsze jest zdanie Gocławia, to prawda, ale nie znaczy to, że wszystkie postulaty Gocławia mogą być spełnione - zwłaszcza te dotyczące wykręcania linii.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 22 sie 2007, 21:34

Tyle że 301 przestaje być tranzytową linią w chwili gdy zacznie dojeżdżac jedynie to Os Ostrobramska i zabieranie mu w tym momencie gocławskich przystankow spowoduje niepotrzebne zmniejszenie liczby pasażerów z niego korzystających.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 sie 2007, 8:59

W jednym Rosa ma rację. Jeżeli na Abrahama nie będzie przystanków pośrednich, to wykręcanie 301 inaczej niż obecnie nie ma wówczas żadnego sensu. Tracą przystanki Dedala i Meissnera, a nie zyskują żadne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ikarus
Posty: 2400
Rejestracja: 22 mar 2006, 13:21
Lokalizacja: Warszawa--->Gocław
Kontakt:

Post autor: ikarus » 23 sie 2007, 9:49

Dlatego wzorem E-4 na Tarchominie proponuje na Goclawiu uruchomić nową linię .
Trasa: Gocław - Umińskiego- Abrahama- Wał gocławski- Afrykańska-Saska teraz kryterium uliczne ze wzgledu na brak pętli Zwycięzców- Międzynarodowa- Brazylijska- Saska -Afrykańska- Wał gocławski - Abrahama- Umińskiego- Gocław.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 23 sie 2007, 9:51

ikarus pisze:Trasa: Gocław - Umińskiego- Abrahama- Wał gocławski- Afrykańska-Saska teraz kryterium uliczne ze wzgledu na brak pętli Zwycięzców- Międzynarodowa- Brazylijska- Saska -Afrykańska- Wał gocławski - Abrahama- Umińskiego- Gocław.
a co to ma wspólnego zcharakterem E-4?
PURA VIDA!

ikarus
Posty: 2400
Rejestracja: 22 mar 2006, 13:21
Lokalizacja: Warszawa--->Gocław
Kontakt:

Post autor: ikarus » 23 sie 2007, 10:35

Mieszkańcy Tarchomina dojeżdzają do metra dla Goclawia strategiczną przesiadka jest Trasa Łazienkowska i przystanek Saska dla którego podałem trasę. Trasa krótka ,prosta i zapewniająca dowiezienie do wezła przesiadkowego.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus

ODPOWIEDZ