![:bat:](./images/smilies/bat.gif)
Komunikacja w Miasteczku Wilanów
Moderator: Wiliam
Dajesz.
Ja korzystam i z 217, i z 522. Często zależy gdzie jadę, i gdzie lepiej mi się połączenia ułożą. I dla mnie może to 522 nie jeździć, będę najwyżej jeździł 217. Ale skoro już 522 jeździ, to wypadałoby, żeby miało normalny rozkład, bez takich dziwnych dziur.![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja korzystam i z 217, i z 522. Często zależy gdzie jadę, i gdzie lepiej mi się połączenia ułożą. I dla mnie może to 522 nie jeździć, będę najwyżej jeździł 217. Ale skoro już 522 jeździ, to wypadałoby, żeby miało normalny rozkład, bez takich dziwnych dziur.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Patrzę na te rozkłady i nieźle pocięli 519. Co 15 minut przez cały dzień bez szczytu popołudniowego. Za to 522 ma szczyt popołudniowy co 8 minut, ale niestety tylko od pl. Konstytucji, bo z centrum to co 15. Jakie to szczęście, że już nie pracuję w Śródmieściu, bo nie chcę sobie wyobrażać, jak będzie wyglądało 519/522 po południu na przystanku Centrum...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
???
Przecież od dawna 519 jest co 15 minut.
Przecież od dawna 519 jest co 15 minut.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Szczyt B nie został zasadniczo ruszony. 501+519+522 co 15 każde z DWC plus zasilenia 522 z Pl. Konstytucji były już jakiś czas.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na rozkładzie 522 a może i 519/501 w centrum powinna być informacja, że 522 ma dodatkowe kursy od Konstytucji i że można tam podjechać każdą linią spod cepelii.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Mści się idiotyzm w postaci pchania takiego 519 na Cenralny. Lepiej to skrócić do Politechniki, a na Centralny puścić całe 522.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Zacznij od 501. Tylko to zawsze wzbudzi awanturę, czemu akurat "moja linia" nie dojeżdża do DWC.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Genialne. Najmniej obciążoną linię skracać aby w tych najbardziej obciążonych był jeszcze większy tłok.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Tam przede wszystkim trzeba układ koordynacji poprawić. Obecny wariant trasowy słabo się do tego nadaje. Inna rzecz, że nie obserwuję przepełnienia 519 i 522 przyjeżdżającego po południu na Pl. Konstytucji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mimo wszystko najbardziej naturalne jest skrócenie 519. Ta linia jest najdłuższa, a na dodatek wariantowana, więc z tego względu najbardziej powinno nam zależeć na jej skróceniu (zwłaszcza że patelnia potrafi się czasem zabetonować), żeby zachować regularność. 501 jest tak krótkie, że skrócenie nie zapewni żadnych zysków, a może zabić linię, bo ta stanie się zbyt mało docelowa, a przy tym zwiększyć obciążenie w pozostałych.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
I gdzie je upchniesz na Polibudzie?Poc Vocem pisze:Mści się idiotyzm w postaci pchania takiego 519 na Cenralny. Lepiej to skrócić do Politechniki, a na Centralny puścić całe 522.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Kolejny temat, w którym brakuje miejsca przy
Politechnika
Jest miejsce na Armii Ludowej by wydzielić prawy pas przy WIL jako postojowy i zrobić pętlę uliczną dla linii z Pragi wzorem 151, a linie mokotowskie przy Waryńskiego?
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Jest miejsce na Armii Ludowej by wydzielić prawy pas przy WIL jako postojowy i zrobić pętlę uliczną dla linii z Pragi wzorem 151, a linie mokotowskie przy Waryńskiego?
Nic nie skracać! Mało tego, należałoby pomyśleć jak wydłużyć aby zahaczały o M2 bo zapotrzebowanie będzie rosnąć w miarę rozbudowy.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.