Dwukierunkowe i uĹźywane tramwaje w Warszawie?

Moderatorzy: JacekM, Dantte

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 25 lis 2008, 19:30

111N raczej nie wejdzie tu w grę. Jedyne, na co można w tej chwili patrzeć to dusseldorfskie GT8S (bardzo brzydkie, ale spełniające z grubsza wymagania tradycyjnej sieci tramwajowej) albo Pt z Frankfurtu (jeszcze brzydsze, a do tego wysokoperonowe i niewykluczone, że na łukach wyłażą poza skrajnie). No i oczywiście TW6000, ale to chyba z powodu skrajni i wysokoperonowości zupełnie odpadają w przedbiegach. A szkoda...
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 25 lis 2008, 21:40

Nie ma jakiejś partii N8 gdzieś na zbyciu, nie wiem jak się traktuje do skrajni, ale to są wozy stricte miejskie.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 26 lis 2008, 16:18

Filip7370 pisze:Nie ma jakiejś partii N8 gdzieś na zbyciu
Nie.
Filip7370 pisze:nie wiem jak się traktuje do skrajni, ale to są wozy stricte miejskie.
To ma większe znaczenie niż może się wydawać.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 26 lis 2008, 16:52

To ma większe znaczenie niż może się wydawać.
Wiem, ale w Grańsku i Krakowie są eksploatowane normalnie więc WYDAJE mi się że u nas też nie byłoby problemu.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 26 lis 2008, 18:31

Wiem, ale w Grańsku i Krakowie są eksploatowane normalnie więc WYDAJE mi się że u nas też nie byłoby problemu.
Dobrze. Miasta, które wymieniłeś eksploatują zwykłe miejskie używane tramwaje. Natomiast ja wymieniłem wagony klasy "stadtbahn", które te skrajnie przekraczają, zwłaszcza TW6000, które mogłyby na łukach kosić wagony jadące z naprzeciwka.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 26 lis 2008, 20:43

Czy Kraków kupił wszystkie E6 które są na sprzedaż w Wiedniu.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 26 lis 2008, 20:46

Filip7370 pisze:Czy Kraków kupił wszystkie E6 które są na sprzedaż w Wiedniu.
Kupić to jeszcze nie kupił. Ale zarezerwował, a plotka głosi, że przejdą gruntowną modernizacje w jednym z czeskich zakładów i otrzymają tam niskopodłogowe człony.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 26 lis 2008, 21:57

Filip7370 pisze:Czy Kraków kupił wszystkie E6 które są na sprzedaż w Wiedniu.
Na pewno nie. Część już poszła do Utrechtu.
http://www.digitaletram.nl/actueel/actueel.htm#2008165

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lis 2008, 22:00

Mniej więcej pół na pół.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 26 lis 2008, 22:51

Czyli sprawa umrze śmiercią naturalną. Jeśli mam być szczery to od początku wiedziałem że sprawie ukręcony zostanie łeb bo ktoś powie że "niedasie" (celowo tak napisane).
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 04 gru 2008, 20:19

TLG pisze:
Filip7370 pisze:Czy Kraków kupił wszystkie E6 które są na sprzedaż w Wiedniu.
Kupić to jeszcze nie kupił. Ale zarezerwował, a plotka głosi, że przejdą gruntowną modernizacje w jednym z czeskich zakładów i otrzymają tam niskopodłogowe człony.
I zdaje się jednak potwierdzać ten fakt. Kraków planuje w przyszłym roku zakupić 24 zestawy E6+c6 i wstawić w nich niskopodłogowe środkowe człony. Tak więc kolejne źródło odpadło. Dodam tylko, że Kraków nadal poszukuję kolejnych źródeł pozyskania używanych wozów czyli kolejne miasto, które na siłę chce się pozbyć 105-tek.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 gru 2008, 9:16

Filip7370 pisze:Czyli sprawa umrze śmiercią naturalną. Jeśli mam być szczery to od początku wiedziałem że sprawie ukręcony zostanie łeb bo ktoś powie że "niedasie" (celowo tak napisane).
Jeśli mam być szczery, to aż żal komentować tego typu posty.

[ Dodano: Pią 05 Gru, 2008 09:18 ]
Plesim pisze:. Kraków planuje w przyszłym roku zakupić 24 zestawy E6+c6 i wstawić w nich niskopodłogowe środkowe człony.
Nawet ogłosił przetarg.
Tyle, że wagon C6 nie jest wagonem rozrządczym, lecz bierną doczepą. Więc taki zestaw nie jest dwukierunkowy... może C6 ściągnięto wyłącznie jako dawcę części zamiennych - drzwi, wózków i przegubów - do wstawienia do E6 w związku z wydłużeniem o człon niskopodłogowy?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 05 gru 2008, 17:37

Glonojad pisze:Jeśli mam być szczery, to aż żal komentować tego typu posty.
Czy ktoś przetłumaczy co autor miał na myśli?
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 07 gru 2008, 10:11

Filip7370 pisze:Czy ktoś przetłumaczy co autor miał na myśli?
Zapewne to, ze w poprzednim poście trafiłeś kulą w płot, bo poszukiwania dostępnej konstrukcji, która spełni warszawskie wymagania wciąż trwają. Takie tramwaje używane to nie ejst towar, po który się idzie do supermarketu. Dlatego ogranicz rozpowszechnianie komunałów typu
Filip7370 pisze:wiedziałem że sprawie ukręcony zostanie łeb bo ktoś powie że "niedasie"
bo takie wypowiedzi rzeczywiscie żal komentować.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 07 gru 2008, 15:59

TLG pisze:bo takie wypowiedzi rzeczywiscie żal komentować.
A to mnie dziwi, przeciez wiele było takich dobrych pomysłów, które nie zostały zrealizowane bo nic się nie działo i całość umarła śmiercią naturalną.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

ODPOWIEDZ