Bastian pisze:Były tam hale o odpowiedniej skrajni, z kanałami, siecią trakcyjną itp.? I tak usytuowane, że można było odpowiednio pomieścić tory wraz z łukami? Bo jak nie było, to mówisz o adaptacji pustego placu. Proszę więc o konkrety.
I, korzystając z pozycji, bardzo mocno proszę o te konkrety.
w 1995 r. w zajezdni Pożarowej były hale autobusowe.
Ceny materiałów budowlanych w 1995 r. vs. w 2012 r. (znacząco wyższe)
Ceny gruntów w 1995 r. (zero! - aport) vs. w 2012 r. (znacząco wyższe)
Kosztorys adaptacji zajezdni autobusowej na tramwajową w 1995 r. nie wiadomo czy istnieje (w ZTM/TW macie dobrych ekonomistów, jak byłoby polecenie służbowe to zapewne policzyliby)
vs.
kosztorys budowy nowej zajezdni tramwajowej w 2012 r. (prawdopodobnie znacząco wyższe).
Glonojad pisze:Wieksze znaczenie ma lokalizacja "po trasie", bo tu na dojazdy traci sie kilometry, a nie - hektometry.
Słusznie, Pożarowa (póki istniała) leżała bliżej centrum niż proektowany Annopol, do tego miała w bezpośrednim sąsiedztwie linię kolejową, czego brakuje projektowanemu Annopolowi.
Ale
last not least, "co było a nie jest nie pisze się w rejestr"...
Jak ktoś jest urzędnikiem, to powinien liczyć się z potencjalną krytyką.
Miłośnikowi żal d... ściska, jak dobro publiczne (R-8) idzie na zmarnowanie) ... a po jakimś czasie okazuje się, że brakuje miejsca dla tramwajów ...